Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

100% zorgeloos. Dat verzekeren wij!

In het lijstje ‘producten die je koopt en die je vervolgens hoopt nooit te hoeven gebruiken’ staan verzekeringen met stip bovenaan. Ook hoog scoren wat mij betreft de brandblusser, EHBO-kit, Norit en zo’n tang om teken te verwijderen. Dit even terzijde.

Eerst moeite doen om de beste aan te schaffen en daarna wensen dat je er geen aanspraak op hoeft te maken: een verzekering is eigenlijk maar een vreemd product. Toch doen wij dat bij Sunny Cars dagelijks, verzekeringen regelen. Als je een auto huurt, zijn er namelijk heel wat verzekeringen verplicht. Als klant van Sunny Cars hoef je je daar echter niet (per se) in te verdiepen. Wij hanteren immers die makkelijke all-in formule waarbij alles bij de huurprijs is inbegrepen. Dus ook alle nodige verzekeringen en zelfs extra’s, voor nog meer zekerheid. Hoef je zelf helemaal niets meer voor uit te zoeken of te regelen. Maar ik vertel er graag over. Het is toch uniek dat je 100% zorgeloos kunt rondrijden!

Zorgeloos rondrijden in een huurauto

Sunny Cars dekt standaard de WA-verzekering, diefstalverzekering (TP), schadeverzekering (CDW) inclusief vandalisme, glas-banden-bodem-dakschade én een aanvullende WA-verzekering van € 7,5 miljoen. Ook betaalt Sunny Cars het eigen risico terug. Steentje in de ruit of een lekke band? Ter plaatse moet je dan zelf het schadebedrag betalen, maar Sunny Cars vergoedt deze kosten volledig dankzij de glas-banden-bodem-dakschadedekking.

Misschien probeert de plaatselijke verhuurder je een extra verzekering te verkopen. Dat geld kun je dus in je zak houden. Want met een huurauto van Sunny Cars ben je al optimaal verzekerd en – ik zeg het nog maar een keer – we vergoeden eventuele schade.

Een van de weinige extra verzekeringen die je wél kunt overwegen is de roadside service in de USA. Een verzekering tegen ‘dommigheid’, zoals de auto op slot doen met de sleutel er nog in of met een lege tank staan (dan komt er iemand brandstof brengen). Pechhulp is standaard bij het huren van een auto, maar bij een roadside service verzekering word je vaak sneller geholpen.

Als je na je vakantie geen aanspraak hebt hoeven maken op een van de verzekeringen, heb je er toch plezier van gehad. Want 100% zorgeloos genieten, dat is toch onbetaalbaar!

femke

Customer Care

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

A.van Tol

19 februari 2013 | 10:50 pm | Reageer op A.van Tol

Ik hoop dat er nu wel word gereageerd op mijn klachten want alle verhaaltjes ten spijt, het klopt niet wat jullie beweren.
Ik heb net mijn beklag gedaan over het onbereikbaar zijn van Sunnycars en ben onderhand witheet.
Vroeger stonden de klanten hoog in het vaandel bij bedrijven maar tegewoordig zijn het alleen melkkoeien voor een bedrijf.
Ik hoop dat u wel durft te reageren. vr. gr. A van Tol
p.s mijn klacht nummer is 4084442

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Suzanne Al

20 februari 2013 | 10:30 am | Reageer op Suzanne Al

Beste meneer van Tol,

Het is vervelend dat uw email gisteravond geblokkeerd werd door onze server. We zullen het probleem met onze IT afdeling bekijken. De email van mevrouw van Tol hebben wij vanmorgen vroeg wel goed ontvangen, mijn collega van customer care heeft deze vanmorgen al beantwoord. Hopelijk is alles zo opgelost!

Het niet-aankomen van uw email wil overigens niet zeggen dat wij onbereikbaar zijn. Onze reserveringsafdeling is 7 dagen per week geopend, gisteravond tot 20 uur. Zij hadden u graag telefonisch te woord gestaan.

Uw opmerking over ditzelfde technische probleem bij onze andere blog zullen wij overigens verwijderen omdat hier persoonlijke gegevens van u instaan zoals uw bankrekeningnummer.

Met vriendelijke groet,
Suzanne Al

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou