4 vernieuwingen voor Sunny Cars!

Een huurauto via Sunny Cars is een huurauto zonder zorgen. Wij zijn niet voor niets marktleider en specialist in autohuur. Onlangs vroegen wij in onze nieuwsbrief en op onze Facebookpagina of onze klanten, volgers en nieuwsbrieflezers hun ergernissen en wensen over autohuur met ons wilden delen door het invullen van een enquête. Wij somden vijf ergernissen en wensen op en zij mochten de volgorde van belangrijkheid aangeven. Daar kwam een aantal interessante dingen uit!

Voorkeuren autohuurders

Geen gedoe meer aan de balie

Als je op vakantie gaat, wil je natuurlijk zo snel mogelijk in je huurauto stappen. Muziek aan, raampje open, wind door je haren en op naar je accommodatie! Maar voordat het zover is, dien je eerst nog wel naar de verhuurbalie te gaan. Hier maakt de verhuurder het huurcontract voor je op dat jij dient te controleren en te tekenen. Dit kost even wat tijd… Wij bieden natuurlijk al de mogelijkheid om vooraf online in te checken met onder andere onze Express service, maar blijkbaar zou men het fijn vinden als dit standaard al zo geregeld zou zijn.

35 procent van de respondenten heeft namelijk aangegeven dat zij graag van tevoren online willen inchecken, zodat het huurcontract bij aankomst al klaarligt. Goed nieuws! Want op dit moment is Sunny Cars bezig om deze gratis online check-in te realiseren.

Quoi ? ¿Qué? O quê? Wat staat daar eigenlijk…

Wij Nederlanders spreken over het algemeen aardig wat talen, maar een huurcontract lezen in het Spaans, Portugees of Italiaans? Dát is misschien wat teveel gevraagd. En dat blijkt ook, want 23 procent van de ondervraagden zou het lokale huurcontract graag altijd in het Nederlands ontvangen. Zo is de kans dat je ongewenst voor iets tekent en voor extra kosten komt te staan stukken kleiner. Op dit moment is Sunny Cars met lokale partners in gesprek over hoe wij vertaalde huurcontracten vooraf inzichtelijk kunnen maken. Binnenkort hopen wij een proef te starten! Zo kunnen we ervoor zorgen dat je autohuur nog nét een beetje zorgelozer start.

Geen verrassingen, maar een duidelijke waarborg

Ook al is vooraf via Sunny Cars alles betaald, toch moet je ter plaatse wel een waarborg voldoen. Doordat er een waarborg op je creditcard wordt gereserveerd of afgeschreven, heb je tijdelijk minder bestedingsruimte. Soms is dit onhandig, omdat je die ruimte nodig hebt om bijvoorbeeld je accommodatie te betalen. Waarschijnlijk is dat dan ook de reden dat 19 procent van de respondenten graag een lage of zelfs geen waarborg wil en 12 procent graag meer inzicht wil in de hoogte ervan.

Aan dat eerste heeft Sunny Cars een tijdje geleden al gewerkt. Met ons Geen waarborgpakket is het op steeds meer bestemmingen mogelijk om een auto te huren zonder dat je een waarborg hoeft te voldoen. Hartstikke handig! Ook zijn wij nu met bepaalde partners aan het kijken hoe de waarborg verlaagd kan worden. En mooi nieuws: op dit moment werken wij aan het beter inzichtelijk maken van de waarborg, zodat je dit straks direct ziet bij het maken van je reservering.

Tóch die leuke Fiat 500

Lekker toeren door Italië met een Fiat 500? Romantischer kan haast niet! Helaas blijft het soms bij dromen… Je reserveert namelijk een categorie auto en het is dus niet zo dat je altijd de auto krijgt die als voorbeeld wordt afgebeeld. We kunnen namelijk geen merk of model garanderen. Tóch blijft dit een wens van veel autohuurders. 11 procent van de respondenten wil namelijk graag een merk of model auto kunnen reserveren, zodat ze zeker weten dat ze die leuke Mini Cooper of Fiat 500 krijgen. En voor de mensen die ook die wens hebben, heeft Sunny Cars leuk nieuws. Het is nu op bepaalde bestemmingen namelijk mogelijk om gegarandeerde modellen te kiezen.

Hoe vind ik een gegarandeerd model?

Nu vraag je je natuurlijk af: hoe reserveer ik zo’n gegarandeerd model? Op dit moment is het op een aantal bestemmingen mogelijk, waaronder: Faro, Lissabon luchthaven, Málaga, Sardinië en Mallorca. Of er een gegarandeerd model beschikbaar is voor jouw bestemming en huurdata zie je vanzelf via de filter.

Gegarandeerd model reserveren

Als je dit aanvinkt, krijg je enkel beschikbare huurauto’s te zien waarvan het model dus gegarandeerd kan worden.

Gegarandeerd fiat 500

Wij zijn erg blij met deze verbeteringen! Heb je vragen of wil je een huurauto reserveren? Onze autohuurexperts helpen je graag op weg.

Suzanne Al

Director of Marketing

Als Marketing Manager Nederland & België is Suzanne verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten. Naast een passie voor autohuur, is ze ook dol op vakanties. Niet gek dus, dat ze vaak bezig is met vakantieplannen maken – altijd mét huurauto natuurlijk. Want alleen dan kom je op de mooiste plekjes.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Lisanne

26 mei 2019 | 9:15 am | Reageer op Lisanne

Wat een goede verbeteringen!!!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Wim

26 mei 2019 | 9:24 am | Reageer op Wim

Prima verbeteringen, maar hoe gaat het nu als je al een auto hebt geboekt voor wat betreft het gegarandeerd model?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 2:19 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Wim,

Als je al een huurauto gereserveerd had, dan is dit geen gegarandeerd model. Het gaat alleen om nieuwe reserveringen... Mocht je willen wijzigen, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze reserveringsafdeling.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Hans Gadiot

27 mei 2019 | 7:23 pm | Reageer op Hans Gadiot

Goed werk!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Gerard Boesveld

26 mei 2019 | 9:16 am | Reageer op Gerard Boesveld

Ondanks dat het eigenlijk altijd al prima voor elkaar is bij jullie zijn dit toch wel 4 hele mooie verbeteringen die doorgevoerd mogen worden.
Mijn auto heb ik nu nog niet gegarandeerd in Malaga omdat ik het al eerder geboekt had maar er zal best wel een mooie staan waarmee ik Andalusië mee rond ga. Goed bezig en ga zo door. Groet Gerard

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ascha

26 mei 2019 | 9:22 am | Reageer op Ascha

Mijn complimenten! Niet alleen vragen maar ook luisteren en er mee aan de slag. Zo maak je klanten blij:-)

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Rob Hoekveld

26 mei 2019 | 9:25 am | Reageer op Rob Hoekveld

Dat zijn mooie verbeteringen. Goed ook dat Sunnycars steeds meer aansluiting zoekt bij de wensen van hun klanten. Zelf heb ik tot dusver alleen maar positieve ervaringen en dat wordt nog beter denk ik.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 2:18 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Rob,

Het zou natuurlijk nóg mooier zijn als je huurervaringen nog beter worden.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

geert nijland

26 mei 2019 | 9:31 am | Reageer op geert nijland

goed bezig met deze veranderingen m.n de online incheck zou prettig zijn

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 2:13 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hopelijk kun je hier snel gebruikk van maken, Geert :-). Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ron

26 mei 2019 | 9:50 am | Reageer op Ron

Op zich ziet het er prima uit maar dat was altijd al zo. Aan de balie was het vaak toch anders. Het blijft dus afwachten wat de werkelijkheid wordt.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 2:12 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Ron,

Hopelijk is de volgende huurervaring dan wel positief!

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

J Krewinkel

26 mei 2019 | 9:51 am | Reageer op J Krewinkel

Top, ga zo door en het vertrouwen in jullie stijgt enkel nóg verder.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 2:11 pm | Reageer op Sanne van Reek

Dát zijn leuke berichten. Dankjewel! Daar worden wij bij Sunny Cars erg vrolijk van. Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

W. Boon

26 mei 2019 | 10:22 am | Reageer op W. Boon

Geweldig nieuws allemaal nu nog een leuke korting voor iedereen die jaren achter elkaar een auto huren via Sunnycars.👍🏆

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Hans Adelaar

26 mei 2019 | 10:31 am | Reageer op Hans Adelaar

Gaan in september weer naar Malaga en inderdaad zou een leuke korting voor trouwe klanten prettig zijn!!!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Elly K

26 mei 2019 | 1:10 pm | Reageer op Elly K

Ja, dat zou zeker een aanwinst zijn. Ben sowieso erg blij met de zekerheid dat je overduidelijk All-inclusive verzekerd bent. Dat is bij andere verhuurdbedrijven een crime.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Jaco Hoekstra

26 mei 2019 | 4:21 pm | Reageer op Jaco Hoekstra

Dat zou inderdaad wel leuk zijn: hoe vaker je huurt, hoe hoger je korting!
Ingevoerde wijzigingen zijn trouwens prima!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 2:07 pm | Reageer op Sanne van Reek

Wie weet, in de toekomst ;-)... Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Margot

26 mei 2019 | 9:15 pm | Reageer op Margot

Bij ons valt ieder jaar een 10 % kortingsbon op de mat.... Waar wij dankbaar gebruik van maken!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:56 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Margot,

Leuk! Fijn om te lezen dat onze post met korting wordt gewaardeerd.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Roelof

27 mei 2019 | 6:52 pm | Reageer op Roelof

Ja idd heel leuk die 10% korting bon. Omdat die meestal vrij laat komt is het wellicht een idee om die bon standaard te geven direct bij betaling. Dan kun je hem voor een volgend jaar meteen gebruiken. En/of na een paar keer huren verhogen zogeheten loyaliteit korting.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Hetty

26 mei 2019 | 10:24 am | Reageer op Hetty

Ik ben heel benieuwd, maar het klinkt veelbelovend! Na de zomer lekker erop uit in Italië met (voor de eerste keer) een auto van jullie. Ik heb er zin in!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 12:12 pm | Reageer op Sanne van Reek

Leuk Hetty! Alvast heel veel rijplezier in je all-in Sunny Car :-).

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

w.thomas

26 mei 2019 | 10:27 am | Reageer op w.thomas

Bij aankomst in Lissabon kreeg ik NIET de bestelde auto. I.p.v. een Renault Clio kreeg ik een Toyota Yaris. Bepaald geen GEEN goed alternatief.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:04 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi,

Bedankt voor je bericht! Een Toyota Yaris is inderdaad een categorie lager dan een Renault Clio. Als je een Renault Clio (of soortgelijk) had geselecteerd, dan heb je inderdaad een downgrade gehad. Dit is jammer en inderdaad geen goed alternatief! Als dit gebeurt tijdens je vakantie en je twijfelt over de huurauto die je hebt ontvangen, kun je altijd contact opnemen met onze reserveringsafdeling. Zo kunnen we tijdens je de huurperiode nog helpen en op zoek naar een passende oplossing. Voor nu wil ik je adviseren om een e-mail te sturen naar crm@sunnycars.nl, zodat zij je kunnen benaderen met een gepaste oplossing.

Nogmaals bedankt voor je bericht. Hopelijk mogen we je een volgende keer weer helpen om je dat rent-a-smilegevoel te geven waar wij altijd naar streven.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

RJC

26 mei 2019 | 10:30 am | Reageer op RJC

Regelmatig een auto gehuurd via Sunnycars. Vaak heeft de auto een lichte motor en weinig power. Afgelopen meivakantie kregen wij in Malaga een dieselauto mee. Wat een verademing; een sterk werkpaard dat weinig brandstof verbruikte! Het zou fijn om daar ook voor te kunnen kiezen.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 12:59 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi,

Wist je dat je daar ook op kunt filteren tijdens het zoeken naar een geschikte huurauto :-)? Als er op de bestemming Diesel auto's beschikbaar zijn, dan verschijnt er een filter 'Diesel'. Je krijgt dan alleen Diesel auto's te zien.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Geert

26 mei 2019 | 10:32 am | Reageer op Geert

Afgelopen week weer een auto in Amerika gehuurd. Via jullie weer en ook nu weer alles probleemloos verlopen. Ophalen en afleveren geen probleem. Bedankt, tot volgende keer.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:05 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Geert,

Bedankt voor dit leuke bericht. Daar worden wij natuurlijk blij van :-).

Tot de volgende keer! Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ter Horst

26 mei 2019 | 10:35 am | Reageer op Ter Horst

Standaard Online Inchecken is geweldige vooruitgang. In de USA kan dit al jaren, geen gezeur meer aan de balie van de verhuurder. Onlangs nog in Faro meegemaakt dat de printer bij de verhuurder niet werkte en wij maar wachten. Dik een uur later dan verwacht waren wij op onze bestemming.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:06 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi,

Ja in Amerika kan dit inderdaad al langer. Ideaal! En dat voorkomt van die gekke situaties. Scheelt toch weer tijd :-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Rio

26 mei 2019 | 10:53 am | Reageer op Rio

Dit is nog eens niet alleen maar luisteren naar de wensen van de klant.
Maar het ook tot uitvoering brengen.
Dat is nog eens service met een grote S

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:22 pm | Reageer op Sanne van Reek

Dankjewel! Mooi compliment :-)

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

raaff

26 mei 2019 | 11:11 am | Reageer op raaff

in catania 2 1/2 uur wachtrij bij het ophalen

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:30 pm | Reageer op Sanne van Reek

Het is natuurlijk niet fijn om je vakantie te starten met een lange wachtrij! Als je het vliegtuig uitstapt, wil je natuurlijk gewoon zo snel mogelijk de ontspanning tegemoet rijden in je huurauto. Helaas kan het soms druk zijn bij de verhuurbalies, vooral in de populaire vakantieperiodes... Met onze Express service krijg je voorrang bij het ophalen van de huurauto en ligt het huurcontract voor je klaar. Met het online inchecken waar we het in deze blog over hebben, ligt het huurcontract voor je klaar (maar krijg je geen voorrang). Tóch zal het wel wat tijd schelen :-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

ArieReijnen

26 mei 2019 | 11:19 am | Reageer op ArieReijnen

Mooie acties wel een paar kanttekeningen:
Als iedereen nu de expres service neemt krijg je toch weer rijen bij die balie??
Laats een autoopgehaald in Brindisi was alleen 200,- gereserveerd voor de benzine verder geen waarborg.
Vast model, dat kan handig zijn ik gebruik de huurauto's wel als ik een andere wagen zoek dan heb je lekker een week om te testen dat is mooier dan een proefritje. Aan de andere kant kan een wagen waar je niet voor gekozen hebt een eye opener zijn.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:35 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Arie,

Bedankt voor je bericht! Ik denk dat iets niet helemaal duidelijk is geworden in onze blog. De Express service is een servicepakket dat wij al een langere tijd aanbieden. Voor deze service betaal je extra: je krijgt hiermee voorrang bij de balie en je huurcontract ligt dan ingevuld voor je klaar. Waar wij nu mee bezig zijn, is het gratis beschikbaar maken van online inchecken. Je huurcontract ligt dan ingevuld voor je klaar op de verhuurlocatie. Het is dan dus niet zo dat je voorrang krijgt door een fastlane. Als iedereen voor Express service zou kiezen, dan kan er inderdaad alsnog een wachtrij ontstaan, alleen deze wachtrij zou veel sneller weggewerkt zijn omdat het huurcontract al klaarligt! Daarnaast bieden wij dit servicepakket al een aantal jaar aan en niet iedereen kiest voor dit servicepakket :-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Walter JACQUES

26 mei 2019 | 12:00 pm | Reageer op Walter JACQUES

jullie zijn goed bezig en denken mee met de klant. Tof !

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:35 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Walter,

Bedankt. Leuk om te horen! :-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Marcel de Vrije

26 mei 2019 | 12:00 pm | Reageer op Marcel de Vrije

We hebben al diverse maken via jullie een auto gehuurd. Altijd weer zien we mensen lastige onderhandelingen voeren, terwijl wij altijd binnen een paar minuten de auto kunnen ophalen en geen gedoe aan de balie hebben. Heerlijk!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:36 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hi Marcel,

Fijn hé! Op dat soort gedoe zit je toch niet te wachten aan het begin van je vakantie... Met Sunny Cars heb je een zorgeloze vakantie :-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Rob van den Brink

26 mei 2019 | 12:08 pm | Reageer op Rob van den Brink

Dit zijn weer goede verbeteringen die Sunnycars aan zijn klanten biedt. Prima ga zo door, ik zelf zou graag zien dat er meer bestemmingen komen waar men het Geen Waarborg Pakket kan boeken. Bij dit pakket gaat de lokale verhuurder in geval van schades dit met Sunnycars zelf afhandelen. Ik heb de indruk dat je wanneer je dit geboekt heb de autoverhuurder niet begint over extra verzekeringen, makkelijk is wanneer je de auto terugbrengt, kortom erg relaxed om zo een auto te huren. Zou wanneer het mogelijk is altijd voor dit pakket kiezen.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:37 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Rob,

Dat is inderdaad een heel fijn servicepakket! Onze inkoopafdeling is altijd bezig om te kijken waar wij dit pakket nog meer kunnen aanbieden :-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

herman weber

26 mei 2019 | 12:37 pm | Reageer op herman weber

al jaren trouwe fan van sunny cars, prima product !! goede ontwikkelingen lees ik , ben er erg enthousiast over ....

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:38 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hallo Herman,

Bedankt. Wat leuk om te horen! Wij zijn natuurlijk erg blij met onze Sunny Cars fans :-).

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Johan

26 mei 2019 | 1:49 pm | Reageer op Johan

Quoi?Qué?......
Bescheiden suggestie vanuit Vlaanderen; .... wij nederlandstaligen ....
Dat bekt bijna net zo goed en het verbindt ons.
Hartelijke groet vanuit Vlaanderen van een enthousiaste cliënt.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:39 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hallo Johan,

Je hebt helemaal gelijk. Ik zal dit aanpassen op www.blog.sunnycars.be :-)

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Willie Bos

26 mei 2019 | 2:43 pm | Reageer op Willie Bos

Goed bezig.......maar inderdaad een korting voor trouwe klanten zou ook erg leuk zijn .😊😊

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:41 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Willie,

Onze vaste klanten ontvangen twee keer per jaar een leuke korting per post!

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Jaco Hoekstra

26 mei 2019 | 4:26 pm | Reageer op Jaco Hoekstra

Het wordt steeds prettiger en makkelijker om een auto via jullie te (blijven) huren! Heel goed bezig.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 2:06 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Jaco, leuk om te horen! :-)

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Roel

26 mei 2019 | 5:27 pm | Reageer op Roel

Super auto gehad voor een billijke prijs, zeker doen

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Schellekens René

26 mei 2019 | 5:52 pm | Reageer op Schellekens René

Express Incheck Service is mooi als het ook duidelijk wordt aangegeven op de voucher die je meekrijgt en de verhuurder dat ook duidelijk aangeeft in de wachtrij voor de balies. Op 19 mei 2 uur op Olbia in de rij gestaan voor de express balie omdat daar ook anderen gingen staan die naar later bleek niet vooraf on line ingechecked hadden.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 2:06 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi René,

Ik heb je reservering er even bij gezocht. Ik zie dat jullie niet ons servicepakket 'Express service' hadden geboekt, maar dat jullie gratis gebruik hebben kunnen maken van de Online Check-in. Met ons servicepakket krijg je voorrang door het gebruiken van de fastlane. Maar bij de gratis Online Check-in is er geen 'fastlane'. Je dient dan wel nog gewoon plaats te nemen in de wachtrij. Natuurlijk is het heel vervelend als je maar liefst 2 uur in de rij moet staan! Ontloop je de volgende keer liever zo'n wachtrij, dan is het handig om te kiezen voor onze Express service. Dit is een servicepakket, geen gratis dienst.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Frans Heineman

26 mei 2019 | 9:09 pm | Reageer op Frans Heineman

Weer een aantal verbeterpunten, super en bedankt SunnyCars.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Adrie

26 mei 2019 | 9:47 pm | Reageer op Adrie

Klinkt goed. Vorige keer via Ryanair geboekt. Bleek een louche verhuurder in Rome. Heeft achteraf zonder bewijs een flink deel van de waarborg ingehouden omdat er (achteraf) schade zou zijn. Ryanair onbereikbaar; Visa kan niets doen en verhuurder houdt voet bij stuk. Voortaan weer gewoon bij Sunny Cars

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 2:01 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hi Adrie,

Dat klinkt inderdaad niet heel fijn! Welkom terug bij Sunny Cars ;-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Roosmarie Aelmans

26 mei 2019 | 11:49 pm | Reageer op Roosmarie Aelmans

nou, dat 'geen gedoe aan de balie' is in Brindisi bij Sicily Car nog niet doorgedrongen.
Met name wachttijden/ express service en aanvullende 'producten' zijn voor verbetering vatbaar. Gelukkig hadden jullie daar al nadrukkelijk voor gewaarschuwd kort voor vertrek.

Ik stuur wel een aparte mail met details zodat jullie er gericht actie op kunnen ondernemen.

Het lijkt erop dat ze dit nog nooit eerder gedaan hebben (meer dan 3 mensen van een auto voorzien) of ze hebben het tot een kunst verheven om dat zo ingewikkeld mogelijk te maken en daar zo lang mogelijk over te doen.
(De auto zelf stond trouwens op het parkeerterrein direct klaar en werd zonder verder gezeur afgegeven.)

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 2:01 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Roosmarie,

Wat jammer om te lezen dat het in Brindisi niet helemaal zorgeloos is verlopen. Dat vinden we jammer! Goed dat je ons een e-mail gaat sturen met je bevindingen. Dit helpt ons scherp te blijven op de service ter plaatse en de kwaliteit van onze diensten hoog te houden!

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ricardo Dijo

27 mei 2019 | 9:22 am | Reageer op Ricardo Dijo

Belangrijke verbeteringen, maar de belangrijkste vind ik nog de upgrade van jullie website zodat je kunt zien bij wie je boekt. Dan hoef hoef je ook neut alle huurwaarden van alle zoekresultaten open te klappen om et zien of daar iets anders staat.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:59 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Ricardo,

Dit is iets dat niet op de planning staat :-). Via Sunny Cars huur je een all-in auto. Wij zorgen ervoor dat jij 100% verzekerd de weg op kunt en dat je zorgeloze kilometers kunt maken. Wij staan voor service en kwaliteit en willen dat de partners waar wij mee samenerken dit ook uitdragen. Heb je voorkeur voor een partner? Dan kun je uiteraard áltijd je reservering telefonisch maken.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

hans

27 mei 2019 | 10:13 am | Reageer op hans

even een vraag, welke reden heeft een verhuurbedrijf om een auto, als je een automaat wilt, gemiddelt 200 euro voor 7 dg duurder te maken. wat voor ouderen vaak een verademing is. en veiliger zeker als je vrouw rijdt, die moeite heeft met stil staan op een helling. en dan gauw in paniek zijn. ik vind dit bedrag vrij stevig.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 1:56 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Hans,

Voor een automaat wordt vaak een hogere huursom gevraagd. Dit komt simpelweg omdat deze auto's duurder zijn in aanschaf dan een handgeschakelde huurauto.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Jitse Keizer

27 mei 2019 | 2:53 pm | Reageer op Jitse Keizer

Huren op het franse deel van luchthaven Geneve is veel goedkoper dan op het zwitserse deel. Vanwaar dit prijsverschil? En wat kost rijden in Frankrijk èn Zwitserland extra?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

27 mei 2019 | 4:46 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hi,

Hier kun je het beste even contact over opnemen met onze reserveringsafdeling via reservation@sunnycars.nl óf 023 - 5 699 696.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

E.C.M. Zaicsek

27 mei 2019 | 4:49 pm | Reageer op E.C.M. Zaicsek

Ik blijf het vreemd vinden dat je pas na het (online)boeken (en betalen) ziet bij welke verhuurfirma je een auto gehuurd hebt. Waarom staat de naam van de verhuurder niet bij de opties?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Piet Jacobs

27 mei 2019 | 10:05 pm | Reageer op Piet Jacobs

Super gedaan daar word te minste wat geregeld

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Rudolf Deurlooi

28 mei 2019 | 12:28 pm | Reageer op Rudolf Deurlooi

Ik ben zeer enthousiast over deze leuke handige plannen !

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

3 juni 2019 | 4:20 pm | Reageer op Sanne van Reek

Goed om te horen, Rudolf! :-). Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Peustjens Theo

29 mei 2019 | 8:58 am | Reageer op Peustjens Theo

Eind augustus wil ik bij jullie een huurauto bestellen voor mijn 3- weekse reis naar Can/USA .
Best nog even wachten ?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

3 juni 2019 | 1:50 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Theo,

Wachten op wat :-)? Wij raden altijd aan om je huurauto zo snel mogelijk te reserveren. Augustus is natuurlijk een populaire vakantiemaand en het zou zonde zijn als er straks te weinig beschikbaarheid is en de huurauto naar jouw wens niet meer te reserveren is! Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ton

29 mei 2019 | 11:52 am | Reageer op Ton

Geachte heer of mevrouw, wij hebben inmiddels al enkele jaren ervaring met het huren van een auto via Sunnycars en zijn er zeer tevreden oven. Wij hebben familie/ vrienden geadviseerd om via uw organisatie een auto te huren omdat het verloopt zonder gedoe en we geen vragen meer krijgen bij de verhuurder ter plekke om nog allerlei extra verzekeringen af te sluiten. Ook het doorgeven van de voucher gegevens aan de verhuurder ter plaatse is een hele verbetering! Super!
Met vriendelijke groeten, Ton

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

3 juni 2019 | 11:40 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Ton,

Wat ontzettend leuk om te horen. Daar worden wij bij Sunny Cars erg blij van :-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

R. Nijssen

27 juni 2019 | 1:53 pm | Reageer op R. Nijssen

Hallo, hoewel Sunny Cars het vooraf ingevulde contract overal gaat regelen moet er denk ik gematigd mee om worden. Vorig jaar in Bari
had ik er positieve ervaringen mee. Dit jaar echter in Bologna stonden er 2 klanten van Sunny met priority voor mij, maar er moest van alles nog ingevoerd en geschreven worden waardoor ik mij afvraag of de contracten wel klaar liggen. Hier dus niet. Duurde behoorlijk lang voor we weg waren. Er was ook geen priority balie(slechts 1 persoon, zondag??). Als straks iedereen priority heeft is het voordeel denk ik teniet gedaan. We gaan het zien.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

R.nijssen

27 juni 2019 | 2:00 pm | Reageer op R.nijssen

Overigens verder altijd goede service van Sunny Cars.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

J.G. van Velsen

30 juni 2019 | 12:28 pm | Reageer op J.G. van Velsen

Ik huur al jaren via mijn reisbureau een huurauto bij sunnycars maar nooit een kortingsbon toegestuurd gekregen.
Krijg het reisbureau deze?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

1 juli 2019 | 10:48 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi,

Als je via het reisbureau je huurauto reserveert, dan klopt het inderdaad dat je van ons geen kortingsbon krijgt toegestuurd. Klanten die direct via onze websit reserveren krijgen deze wel.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

1 juli 2019 | 11:19 am | Reageer op Sanne van Reek

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Altijd fijn om de ervaringen van onze klanten te lezen, zij zijn immers onze oren en ogen ter plaatse!

In deze blog hebben we het inderdaad over de Online Check-in die op sommige locaties mogelijk is gemaakt. Dit is een heel fijne vernieuwing waar wij erg blij mee zijn, dit voorkomt namelijk een hoop gedoe aan de balie. Je geeft al je gegevens van tevoren aan ons door en wij zorgen ervoor dat jouw gegevens bij de lokale partner terechtkomen. Het is dan natuurlijk de bedoeling dat zij het huurcontract voor je opmaken zodat alles klaarligt op het moment dat jij aan de balie staat. Uiteraard verwachten wij van elke lokale partner dat zij zich aan deze afspraak houden, maar helaas kan het weleens voorkomen dat dit niet het geval is. Onze inkoopafdeling bewaakt de kwaliteit en zal hier dus ook op gaan letten.

Het is niet zo dat je met de Online Check-in ook de wachtrij kan overslaan of gebruik kan maken van een priority balie. Het is puur dat het huurcontract ingevuld voor je klaarligt bij aankomst. Met ozne Express service kun je wél gebruik maken van een fastlane.

Nogmaals bedankt voor je bericht! Zo krijgen we meer inzicht in de wensen van onze klanten en kunnen we verder verbeteren.

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Karin

30 juni 2019 | 2:55 pm | Reageer op Karin

Vind t jammer dat we de auto op chania inleverden de mensen daar niet fatsoenlijk de auto innemen je moet t maar uitzoeken zeggen niks ook niet van moeten we jullie ook even naar de vertrek hal brengen zo jammer want aankomst heraklion was supergoed geregeld

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

1 juli 2019 | 10:41 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Karin,

Dat is inderdaad jammer. Geen fijn einde van je fijne vakantie! Hopelijk hadden ze eventjes hun dag niet en doen ze normaal gesproken wel hun best voor de klanten ;-).

Hopelijk hebben jullie verder heel veel mooie kilometers gemaakt.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Marie-Noëlle Poort

28 juli 2019 | 10:05 am | Reageer op Marie-Noëlle Poort

Mijn vader woont in Andalusië, dus al veel huur auto’s gehad.. met evenveel problemen en oneerlijke praktijken..
In juni Sunny Cars ontdekt ( Malaga)en alles verliep prima en zonder gedoe, zelfs de Fiat 500 had ik . Voor mij enkel nog Sunny Cars. Een wereld van verschil !
En nog vriendelijk op de koop toe !
Tot de volgende huur, grtjs Minouche

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

31 juli 2019 | 10:25 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Minouche,

Wat fijn om te horen! Zo wordt het bezoeken van je vader in Andalusië nóg fijner ;-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

John de Vries

28 juli 2019 | 12:02 pm | Reageer op John de Vries

Ik heb al een auto gereserveerd van 06 oktober- 23 oktober (17 dagen) afhalen en inleveren Spanje Malaga airport, reserveringsnummer 9487874. Ik wil echter graag gebruik maken van online inchecken en gegarandeerd model. Is dit mogelijk?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

31 juli 2019 | 10:24 am | Reageer op Sanne van Reek

Hallo John,

Hier kun je het beste even contact over opnemen met onze reserveringsafdeling. Mijn collega's kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.