4 x eerst even checken voor je richting huurauto kunt vertrekken

26 July 2017 0 2262

Auteur

Pieta Harsveld

Content & Social Media Manager

Je hebt je werk netjes overgedragen, je out-of-officemelding staat aan en je werktelefoon staat uit: je hebt vakantie! Maar wacht nog heel even voor je jezelf volledig op standje ‘ik-doe-voorlopig-helemaal-níets-meer’ zet. Want om alles rond de autohuur zo soepel mogelijk te laten verlopen, is het handig dat je vóór vertrek nog even het een en ander checkt.

check voor vertrek

1. Heb ik alles wat ik moet hebben?

Zorg er in ieder geval voor dat je onze voucher geprint klaar hebt liggen en dat je die op dezelfde plek bewaart als je rijbewijs en je paspoort. Zo heb je alles binnen handbereik als je eenmaal aan de verhuurbalie staat. Tenzij je ons Geen waarborg– of Premium pluspakket hebt gereserveerd, is een creditcard op naam van de hoofdbestuurder een ábsolute must. Die heb je namelijk nodig om de waarborg te voldoen. Creditcard vergeten? Dan krijg je de huurauto niet mee.

2. Voucher, rijbewijs, paspoort en creditcard: check! En nu?

Oké, je hebt alles bij je. Nu die huurauto nog. Soms gaan onze klanten op zoek naar een Sunny Cars-balie. Maar dan kunnen ze lang zoeken. Wij hebben namelijk geen eigen wagenpark. Dat betekent dat je je huurauto ophaalt bij een van onze partners. Zij verzorgen de auto, wij zorgen voor een echt zorgeloze ervaring.Bovenaan je voucher zie je het logo van de partner die jouw huurauto verzorgt. Op je voucher staat ook een adres/beschrijving van waar je de auto kunt ophalen.

3. Moet ik ter plaatse nog ergens voor betalen?

De huursom van Sunny Cars is all-in. Dat betekent dat je ter plaatse niets meer hoeft te betalen. Je bent immers al optimaal verzekerd. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat je extra’s zoals bijvoorbeeld een kinderzitje of een one way  hebt gereserveerd. De kosten hiervan betaal je wel ter plaatse. Om het overzichtelijk te houden, zetten we ze ook op je voucher. Zo weet je precies welk bedrag je ter plaatse nog moet voldoen.

4. Kloppen mijn vluchttijden nog?

Als het goed is, heb je je vluchttijden aan ons doorgegeven. Als je op tijd gereserveerd hebt, kan dat al een poosje geleden zijn. Controleer daarom altijd of de ophaal- en inlevertijd die je hebt afgesproken nog steeds overeenkomt met je aankomst en vertrek. De lokale aanbieder houdt je huurauto namelijk een uur voor je vast. Daarna zal hij de auto aan een ander verhuren als daar vraag naar is. Dus verandert er iets in je plannen… breng ons dan altijd op de hoogte. Bij vertraging kun je het beste direct contact opnemen met onze partner die je huurauto verzorgt. De contactgegevens vind je op de voucher.

En mocht er toch nog iets niet volgens plan verlopen… bel ons! We zijn 24/7 bereikbaar. Je vindt ons nummer op de voucher… je weet wel, bij je paspoort en je rijbewijs ;).

verlagen minimumleeftijd huurauto

Rij onbezorgd rond in een Sunny Car

Om ontspannen en in alle vrijheid te genieten regel je vooraf je all-in huurauto. Bij Sunny Cars zijn alle - benodigde - verzekeringen inbegrepen en kun je een ongelimiteerd aantal kilometers rijden. Dat rijdt een stuk lekkerder. Ontdek alle All-in voordelen!

Zoek huurauto >

Leave a Reply

* Nodig om je reactie kunnen plaatsen.