Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Accessoires geboekt, maar niet aanwezig?

Je boekt vooraf een huurauto met een GPS systeem. Dat is handig. Zo ben je vrij en kun je alle mooie bezienswaardigheden en stranden eenvoudig vinden. En nog een bijkomend voordeel: geen gedoe met een wegenkaart. Ideaal! Maar wat als je GPS of een andere geboekte accessoire niet aanwezig blijkt te zijn?

Rechts, links, rechtdoor?

accessoires huurauto niet aanwezig

Veilig aangekomen op de luchthaven, je koffers op de kar en op naar de verhuurder om je huurauto op te halen. Maar eenmaal daar aangekomen krijg je te horen: “sorry, maar het geboekte GPS systeem is niet beschikbaar”. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten, maar het kan gebeuren.

TIP: Mocht je een pakket geboekt hebben met een GPS systeem inclusief dan passen wij deze – na contact met de verhuurder en in overleg met jou – aan en storten de kosten op je rekening of creditcard terug. Uiteraard dien je dit wel gelijk aan ons door te geven en niet pas na afloop van de huurperiode.

Kinderzitje huurauto

Een ontbrekend GPS systeem is vervelend, maar een ontbrekende kinderzitje is nog veel erger, want hoe vervoer je die kleine zonder stoel? Ga in ieder geval niet op pad zonder. In veel landen is het verplicht om kinderen onder de 1.35 meter in een kinderzitje of op een verhoging te laten zitten in de auto. Is het kinderzitje niet aanwezig? Neem dan goed de onderstaande tip in je op!

TIP: Geef je ongenoegen direct aan bij de verhuurder en laat de baliemedewerker zijn uiterste best doen om een oplossing te zoeken. Mocht het hem echt niet lukken om een oplossing te vinden, neem dan contact op met het Sunny Cars noodnummer (+31 23 5699690). Wij zorgen er hoe dan ook voor dat je met het hele gezin veilig de weg op kan.

Kinderzitje huurauto

Laat je dus niet zomaar wegsturen als een geboekte accessoire ontbreekt en probeer er samen uit te komen met de verhuurder. Lukt dit niet, dan kunnen wij altijd tussenbeiden komen om een oplossing te zoeken.

Mascha Vork

Customer Care

Sinds januari 2014 is Mascha werkzaam op de Customer Care afdeling, maar ze werkt al sinds 2012 bij Sunny Cars! In haar blogs schrijft ze over veelvoorkomende misverstanden en lastige situaties met een huurauto. Informatief, leerzaam en soms ook vermakelijk.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

van Bloemendal

4 oktober 2015 | 12:06 pm | Reageer op van Bloemendal

Afgelopen zomer, kleine auto gehuurd in New York, laten ze je een Fiat 500 Zien en zeggen gelijk, klein hè daar past uw koffers niet in, terwijl er wel degelijk iets grotere auto 's stonden, chevrolet sprak en nog meer kleinere modellen, maar nee moest een grotere nemen, extra kosten maken maar ja je kunt geen kant uit

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

John Udo

4 oktober 2015 | 1:49 pm | Reageer op John Udo

Wat wordt er aangepast?? Het huurcontract? Het terugbetalen van het prijsverschil is een open deur. Dat lijkt met vanzelfsprekend. Wat doet Sunnycars of de verhuurder verder? Bij complexe routes ben je genoodzaakt ter plaatse een navsysteem te kopen. Zelf een systeem meenemen is (ook kostentechnisch) verstandiger.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou