Accessoires voor de huurauto
Je hebt een huurauto bij Sunny Cars geboekt, maar al gedacht aan de accessoires? Zeker als je de bestemming niet kent is een GPS onmisbaar. Als je op wintersport gaat wil je naast winterbanden ook sneeuwkettingen en een ski-rack om je ski spullen mee te nemen en de kinderen moeten veilig mee kunnen in kinderzitjes. Ik vertel graag hoe je deze accessoires bij Sunny Cars kunt boeken.
De huurauto boek je rechtstreeks bij Sunny Cars en voor de auto’s zijn wij afhankelijk van de lokale beschikbaarheid. Hetzelfde geldt voor de accessoires. Deze huur je namelijk niet rechtstreeks bij Sunny Cars, maar bij de lokale partner. Sunny Cars reserveert je accessoires bij de partner, de kosten voor de huur dienen ter plaatse te worden voldaan.
Accessoires voor je huurauto reserveren
Op het moment dat we een reservering voor accessoires ontvangen, krijgt de reservering de status ‘op aanvraag’. Wij controleren de beschikbaarheid van de gewenste accessoires bij onze lokale partner. Is de gewenste accessoire voor de huurauto niet op voorraad, dan hoor je dat van ons en zullen we proberen een passend alternatief te bieden.
Als de gewenste accessoires op voorraad zijn, worden deze gereserveerd bij de lokale partner.
De kosten van de accessoires zijn altijd terug te vinden in de huurvoorwaarden van de geselecteerde auto (mits deze boekbaar zijn bij de geselecteerde partner).
Accessoires boeken in een pakket
Enkele accessoires voor de huurauto zijn te boeken via een pakket. Dit zijn de GPS en de winterbanden. Indien de lokale partner dit aanbiedt, kun je het GP-pakket of het WT-pakket boeken. De kosten voor deze accessoires zijn dan inbegrepen bij de huurprijs van de auto.
9 maart 2016 | 7:02 pm | Reageer op leo somers
ik moet 18 euro betalen voor huur tolsensor heb er twee dagen gebruik vabn gemaakt. . is dit normaal
Plaats een reactie
15 maart 2016 | 10:37 am | Reageer op Susanne Pols-van Gelder
Beste Leo,
Bedankt voor je reactie.
Om dit te kunnen beoordelen moeten we bekijken wat er in de huurvoorwaarden staat. Als je je reserveringsnummer, huurcontract en betalingsbewijs mailt naar crm@sunnycars.nl gaan mijn collega´s van de afdeling customer care ermee aan de slag. Mochten de kosten afwijken van de huurvoorwaarden zullen zij ook contact opnemen met de verhuurder.
Met zonnige groet,
Susanne Pols
Plaats een reactie