Creditcards en autohuur. Hoe zit dat?

Een van de meestgestelde vragen die wij als Autohuurexpert krijgen is: “waarom moet ik mijn creditcardgegevens invullen? En waarom heb ik überhaupt een creditcard nodig? Ik heb al betaald via iDeal“. Maar ook al heb je al betaald – via iDeal – dán is het toch nog nodig om in het bezit te zijn van een creditcard op naam van de hoofdbestuurder. Dit is namelijk verplicht. We leggen je graag uit waarom dat zo is.

Waarom is die creditcard op naam van de hoofdbestuurder nodig?

…Heel simpel. Dit is een vereiste voor het voldoen van de waarborg voor de huurauto. De borg wordt altijd ter plaatse voldaan en met de creditcard gegevens op naam van de hoofdbestuurder heeft de lokale autoverhuurder een extra garantie over de identiteit van de autohuurder. Je krijgt immers een object mee dat een behoorlijke waarde vertegenwoordigt. De borg is voor hem een garantie bij eventuele schade, diefstal, fraude of nalatigheid.

Laatst werden we gebeld door een mevrouw, met de vraag: "de creditcard staat op mijn naam, maar mijn man gaat in de huurauto rijden. Waarom kan ik dan mijn creditcard niet gebruiken voor de waarborg?" Het antwoord is best simpel: meneer gaat rijden en dus is hij verantwoordelijk.

Het Tweede bestuurderpakket: oplossing extra bestuurder

Vaak merken wij dat de vrouw een vakantie of reis boekt. En ook het reserveren van de huurauto neemt zij op zich. Wel merken we vaak dat juist de mannen de huurauto gaan besturen. Maar als de vrouw over de creditcard (op haar naam) beschikt en meneer wil rijden, dan zal dit ter plaatse problemen opleveren bij het voldoen van de waarborg. En dat zou natuurlijk een heel vervelend begin van de vakantie zijn!

Mocht dit ter plaatse voorkomen, dan is dit gelukkig in de meeste gevallen wel op te lossen (als beide personen in het bezit zijn van een geldig rijbewijs). Hoe? Door een extra bestuurder bij te boeken. Zo kan de persoon met de creditcard (op naam) op papier de hoofdbestuurder zijn en de andere persoon – zonder creditcard – de tweede bestuurder. In de praktijk maakt het dan natuurlijk niet uit wie er het meeste achter het stuur zit, jullie staan beide op het huurcontract. Een makkelijke oplossing, zonder onverwachte kosten (Nee, niet zónder kosten. Maar zonder onverwachte kosten ;-)).

Ook kun je natuurlijk voorafgaand aan je reis al kiezen voor deze optie. Dan kun je ons Extra bestuurderpakket reserveren.

Waarom alleen creditcard en geen cash?

De reden dat de waarborg niet contant betaald kan worden heeft te maken met veiligheid. Als er geen contant geld aanwezig is, zal de lokale wagenparkaanbieder minder snel overvallen worden. Daarnaast is het zo dat een contante waarborg veel meer administratieve rompslomp – en dus meer tijd – met zich meebrengt. Als je een huurauto hebt gereserveerd wil je natuurlijk zo snel mogelijk in de instappen om naar je eindbestemming te rijden! En creditcardbetalingen werken dan het snelst.

Debitcards en borg

Ook krijg we vaak de vraag waarom een debitcard niet wordt geaccepteerd als betaalmiddel voor de borg. Ook dat heeft te maken met administratieve handelingen. Op een debitcard kan geen geld worden teruggestort. Als de wagenparkaanbieder je borg wil terugstorten na de huurperiode, dan kan dit niet worden overgemaakt.

En wat als ik nou echt geen creditcard heb? En mijn reisgenoot ook niet?

Dan hebben wij van Sunny Cars gelukkig iets heel handigs voor jou. Dat is namelijk ons Geen waarborgpakket. Met dit servicepakket kun je op verschillende bestemmingen wél een auto huren zonder dat je over een creditcard op jouw naam beschikt. Sunny Cars neemt het risico voor de borg volledig over en staat dus garant bij de verhuurder. Je hoeft bij het ophalen van de huurauto dus alleen de voucher in te leveren en kan zó met je huurauto op pad, zonder een waarborg achter te laten.

Sunny Cars maakt het je zo makkelijk mogelijk, maar ook wij moeten ons aan de regels houden. Je kiest zelf hoe je wilt betalen, en wij garanderen je een goede huurauto. En voor de rest, is er de creditcard.

Susanne Pols-van Gelder

Head of reservations

Als Manager Reserveringsafdeling Nederland & België weet Susanne als geen ander hoe we onze klanten optimaal van dienst kunnen zijn. Ze traint en coacht collega’s, zodat ook zij alles weten over autoverhuur en de service die wij verlenen. In haar vrije tijd is ze gek op reizen – hoe kan het ook anders!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

henk

29 oktober 2012 | 9:18 am | Reageer op henk

Klacht over sunnycar auto nu ruim 5 weken geleden ingeleverd maar van de borg nog niets terug gezien op verstuurde emails wordt niet gereageerd buiten een automatisch bericht dat het tot 28 dagen kan duren voor een reactie terug dit alleen al geeft stof tot nadenken

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Susanne Pols-van Gelder

2 november 2012 | 2:07 pm | Reageer op Susanne Pols-van Gelder

Geachte heer, beste Henk,

bedankt voor uw reactie. Binnen 5 dagen na het inleveren van de auto wordt de waarborg teruggestort. Veel creditcardmaatschappijen sturen aan het eind van de maand een overzicht van de 21e van de vorige maand tot de 21e van deze maand. Als u de auto bijvoorbeeld op de 18e heeft ingeleverd kan het zijn dat u dit pas teruggestort ziet op het afschrift een maand later. Graag vernemen wij uw reserveringsnummer zodat wij kunnen kijken of dit bij u het geval is.

Met vriendelijke groet,

Susanne Pols-van Gelder

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Max

14 oktober 2018 | 10:29 am | Reageer op Max

Ik had een zelfde vraag. Heb van mijn bank begrepen dat zij na een maand de reservering op mijn credit card automatisch beëindigen. Het is echter wel vervelend als de reservering op de credit card zo lang blijft bestaan, waardoor er sprake is van een beperkte bestedingsruimte. Het zou een punt van aandacht kunnen zijn voor sunnycars! Zij kiezen immers de verhuurders uit waarmee zij zaken doen. Hier zouden met hen betere afspraken over gemaakt kunnen worden. Wellicht is enige instructie intern bij de verhuurders zelf nodig om de handeling (opheffen reservering) op de juiste wijze te kunnen uitvoeren.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 oktober 2018 | 10:50 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Max,

Het zou inderdaad fijn zijn als de reservering eerder wordt vrijgegeven. In de toekomst hopen wij hierin ook iets te zien veranderen, maar voor nu hebben wij hier helaas geen invloed op. Wij zijn hierin afhankelijk van niet alleen de lokale wagenparkaanbieder, maar ook de bank. Vaak is het zo dat de wagenparkaanbieder de reservering vrijgeeft nadat de huurauto is ingeleverd, maar dat het bedrag pas later zichtbaar is in je rekeningoverzicht.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

AD VIERGEVER

31 oktober 2012 | 5:25 pm | Reageer op AD VIERGEVER

Wij hebben hele slechte ervaringen met SUNNY Cars.
Ik zou ze niemand aanbevelen.
Vage informatie en als je dan een auto wil moet je nog 225 euro extra betalen.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Susanne Pols-van Gelder

2 november 2012 | 2:09 pm | Reageer op Susanne Pols-van Gelder

Geachte heer Viergever,

bedankt voor uw reactie. Sunny Cars biedt standaard alle verzekeringen aan die u nodig heeft voor autohuur. Het kan zijn dat u extra kosten krijgt bij het boeken van extra diensten of accessoires. Denk hierbij aan GPS, kinderzitje, hotelaflevering en one-way. Ook dan willen wij zo transparant mogelijk communiceren en de klant wijzen op de extra kosten. Deze kosten staan op voorhand in de huurvoorwaarden vermeld.

Graag vernemen wij waar u € 225,- euro voor heeft moeten betalen. U kunt uw boekingsgegevens en een eventueel afschrift van de kosten per e-mail doorsturen naar customercare@sunnycars.nl

Met vriendelijke groet,

Susanne Pols-van Gelder

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Thomas

14 februari 2013 | 8:47 pm | Reageer op Thomas

Interessant artikel.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Pepping

14 oktober 2018 | 9:38 am | Reageer op Pepping

Een vraag: Auto ophalen? Kantoor luchthaven of shuttle service. Wat is shuttle service ? Het gaat om luchthaven Dublin Ierland.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

John Mantel

14 oktober 2018 | 9:58 am | Reageer op John Mantel

In het artikel staat dat je ter plaatse een tweede bestuurder kunt bijboeken "zonder onverwachte kosten". Dit is misleidend, althans het suggereert dat het bijboeken van een tweede bestuurder ter plaatse altijd gratis zou zijn. Mijn ervaring is toch echt anders, dat is me de voorbije jaren telkens als wij een auto huurden in ons vakantieland nog nooit gebleken. Graag uw reactie.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 oktober 2018 | 10:46 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi John,

Er staat: zonder onverwachte kosten. Niet: zonder kosten :-). Daar zit natuurlijk wel een verschilletje tussen.
Een extra bestuurder is via Sunny Cars niet standaard inbegrepen. Je kunt kiezen voor ons Tweede bestuurderpakket, waarbij de extra bestuurder dan inbegrepen is bij de huursom. Of je checkt even de huurvoorwaarden voorafgaand aan de autohuur - altijd handig - om na te gaan hoeveel het kost om ter plaatse een extra bestuurder op het contract bij te laten schrijven.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Mart

14 oktober 2018 | 10:01 am | Reageer op Mart

Goede uitleg!Had ook niet anders verwacht!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 oktober 2018 | 10:46 am | Reageer op Sanne van Reek

Goed om te horen! :-)

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ties

14 oktober 2018 | 10:18 am | Reageer op Ties

Prima ervaringen met Sunnycars, al meerdere jaren snel, eenvoudig en niet duur!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 oktober 2018 | 10:46 am | Reageer op Sanne van Reek

Yes, dat lezen we graag! ;-)

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Odette Paauwe

14 oktober 2018 | 10:51 am | Reageer op Odette Paauwe

Toch vind ik het gek dat de waarborg bij Europcar Gerona via Sunny Cars 800 euro is en als je daar zelf huurt 300 euro. Hoe zit dat dan?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 oktober 2018 | 10:50 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Odette,

Zou het kunnen zijn dat het gaat om twee verschillende type auto's? De waarborg voor een categorie Small is natuurlijk lager dan voor een Compact.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Miriam Iprenburg- de Wit

14 oktober 2018 | 11:19 am | Reageer op Miriam Iprenburg- de Wit

2 opmerkingen hierover:
- Waarom niet de borg gewoon laten betalen met de bankpas, waar je normaal ook mee pint? De borg betalen met een creditcard heeft als groot nadeel dat het erg lang duurt alvorens de borg weer teruggestort wordt - m’n man en ik huurden dit jaar in Montoellier begin juni een auto, leverden ‘m eind juni weer in en pas op 24 juli (!) werd de borg pas teruggeboekt op de creditcard. Dat zou sneller moeten, m.i.
- Een extra bestuurderspakket kost wel degelijk extra - bij navraag in Montpellier kregen we de informatie dat die voor 4 weken bijna € 150,00 extra zou zijn - ik was de hoofdbestuurder, mijn man wilde af en toe wel rijden. Niet gedaan dus.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 oktober 2018 | 11:01 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Miriam,

Bedankt voor je berichtje!

Van een gewone betaalrekening/pinpas kunnen niet zomaar bedragen afgeschreven worden. Stel dat je bijvoorbeeld een boete hebt gereden, schrijft de lokale verhuurder een bedrag van je creditcard af. Dit zijn de administratiekosten voor de boete. Of als er bijvoorbeeld andere kosten moeten worden afgeschreven, heeft de lokale wagenparkaanbieder hier de mogelijkheid toe. Met een gewone pinpas zal dit niet mogelijk zijn. Het is natuurlijk wel vervelend als het lang duurt voordat je de waarborg terug hebt, dat kunnen we goed begrijpen!

In de tekst staat: zonder onverwachte kosten. Niet zonder kosten. Daar zit natuurlijk een verschilletje tussen! Een extra bestuurder is via Sunny Cars niet altijd standaard inbegrepen. Reserveer je ons Tweede bestuurderpakket, zoals in de tekst staat, dan is de extra bestuurder wél inbegrepen. Zo weet je van tevoren dat je niet voor onverwachte kosten komt te staan, want je hebt alles al geregeld.

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Michel Starre

14 oktober 2018 | 11:42 am | Reageer op Michel Starre

Bestaat er een mogelijkheid om in Zuid-Afrika zonder creditcard een auto te huren ?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 oktober 2018 | 11:02 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Michel,

Nee, dit is in Zuid-Afrika helaas niet mogelijk. Op deze pagina lees je op welke locaties het wél mogelijk is om ons Geen waarborgpakket te reserveren.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Edith

14 oktober 2018 | 1:04 pm | Reageer op Edith

Hier staat dat er geen geld op een debitcard kan worden teruggestort. Maar ik heb al diverse keren meegemaakt dat als ik in een winkel een artikel kwam terugbrengen en ik had met mijn debit card (pinpas) iets gekocht, dat het aankoopbedrag op die debitcard werd teruggestort. Kan dat alleen in Nederland?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 oktober 2018 | 11:04 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Edith,

Dit is inderdaad nog lang niet overal mogelijk. Wie weet, in de toekomst :-). Ook is het in de winkel niet zo dat het bedrag 'zomaar' teruggestort wordt, je moet dan altijd eerst je pas in het apparaat steken en toestemming geven. Maar ja, als jij al terug bent van vakantie, kun je natuurlijk op die manier geen toestemming geven om een bedrag terug te laten storten. Je bent immers niet meer fysiek aanwezig.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Edith

14 oktober 2018 | 1:10 pm | Reageer op Edith

Hie zit het als de creditcard gekoppeld is aan een en/of bankrekening? Dan maakt het toch niet uit op welke van de twee personen de creditcard staat. En hoe zit het met twee gekoppelde creditcards?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 oktober 2018 | 11:06 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Edith,
https://blog.sunnycars.nl/wp-admin/edit-comments.php#comments-form
Dat is een lastige vraag, zeg :-). Een creditcard staat als het goed is altijd op één naam. Dat de creditcard vervolgens is gekoppeld aan twee rekeningen, dat kan de lokale wagenparkaanbieder natuurlijk niet zien. Hij wil dat de naam die op de creditcard staat, overeenkomt met de naam op het rijbewijs van de hoofdbestuurder. Want als die hoofdbestuurder er bijvoorbeeld vandoor gaat met de huurauto, wil de wagenparkaanbieder wel iets achter de hand hebben.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ton

14 oktober 2018 | 1:32 pm | Reageer op Ton

Auto gehuurd via Sunny Cars in Portugal Lissabon. De verhuurder in Portugal was Drive on holidays. Prima en relaxte afwikkeling, voor het eerst een prima deal. Veel slechte ervaringen gehad in het verleden met zeer agressieve aanbieders. Verzekeringen bijkopen etc etc. Sunny cars en Drive on holidays hebben hun beloftes waar gemaakt 👍👍👍 Volgende keer weer Sunny Cars.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 oktober 2018 | 11:11 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Ton,

Wat fijn om te lezen! Hopelijk hebben jullie een heel mooie vakantie gehad in Portugal. En uiteraard hopen we dat de huurauto jullie naar de allermooiste plekjes heeft gebracht :-).

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Kok van Herk

14 oktober 2018 | 4:17 pm | Reageer op Kok van Herk

Bij het ophalen van onze huurauto in Thessaloniki, dit voorjaar, zag ik dat de verhuurder de cvc-code overnam, hij vroeg ook naar de geheime controlevraag ('wat is de voornaam van je vader'). Het lijkt me dat dit de deur open zet voor creditcard fraude. Met deze gegevens is het immers mogelijk om op het internet met mijn creditcardgegevens aankopen te doen. Ik vraag me af of hij wel bevoegd is om deze data in zijn systeem op te slaan. Bij andere verhuurders had ik soms wel de pin-code nodig, maar nooit de cvc-code. Hoe denkt Sunnycars hierover, en gaat deze verhuurder niet buiten zijn boekje?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 oktober 2018 | 11:24 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Kok,

Dat klinkt inderdaad niet helemaal goed... En het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat iemand je vraagt naar je geheime controlevraag. Het is immers niet voor niets geheim! Het je misschien nog het reserveringsnummer dan die autohuur? Ik stuur dit graag voor je door naar onze inkoopafdeling. Kan het kloppen dat dit de reserverings was: 8234255?

Dit willen we natuurlijk wel graag laten nakijken!

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Kok van Herk

15 oktober 2018 | 9:57 pm | Reageer op Kok van Herk

Ja, reserveringsnummer klopt. Ik wil graag dat dit verder wordt uitgezocht.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

16 oktober 2018 | 5:20 pm | Reageer op Sanne van Reek

Bedankt voor de bevestiging, Kok. We gaan dit zeker uitzoeken. Ik ga meteen een bericht sturen naar onze inkoopafdeling, om dit na te kijken.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

22 oktober 2018 | 1:54 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Kok,

De lokale partner laat weten dat het inderdaad niet juist was dat er om deze gegevens is gevraagd. En een geruststelling: alle gegevens zijn inmiddels verwijderd.

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Solke Pasveer

14 oktober 2018 | 5:43 pm | Reageer op Solke Pasveer

Eigenlijk vreemd dat Sunny Cars alle (extra) verzekering van te voren op zich neemt (en verrekend met de klant) en daarom een heleboel zorg wegneemt en niet de zorg van de credit card. Deze zomer konden we in Griekenland met een klein bedrag de creditcard waarborg afkopen, maar een paar weken terug in Italy konden we deze optie niet kiezen. Het zou wel gewenst zijn deze optie altijd te kunnen kiezen want daar kies je Sunny cars voor!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 oktober 2018 | 11:31 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Solke,

De lokale wagenparkaanbieder vraagt ook een verplichte waarborg: je krijgt immers een object mee dat een behoorlijke waarde vertegenwoordigt. De borg is voor hem een garantie bij eventuele schade, diefstal, fraude of nalatigheid. Hoe hoog de waarborg is, hangt af van de lokale partner. Maar lang niet iedereen beschikt over een huurauto op naam. Daarom heeft Sunny Cars enige tijd geleden het Geen waarborgpakket op de markt gebracht. Als je dit pakket reserveert, nemen wij het risico voor de borg volledig over en staan wij dus garant voor jou bij de verhuurder. Je hebt dan geen creditcard nodig.

Dus, die optie kun je al kiezen :-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

eddie van hierden

15 oktober 2018 | 9:07 am | Reageer op eddie van hierden

beste Susanne,
heb , ondanks jullie Geen Waarborg Pakket, toch twee keer meegemaakt dat ik toch een waarborg van 250 euro moest afgeven. ik vraag me af hoe dat dan zit?
ik hoor graag van je.

hartelijke groet,

eddie van hierden

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 oktober 2018 | 11:32 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Eddie,

Dat klopt inderdaad niet. Met ons Geen waarborgpakket staan wij garant voor je. Je hebt ter plaatse geen creditcard nodig om een waarborg te voldoen. Het is überhaupt niet nodig om een waarborg te voldoen. In dit soort situaties mag je natuurlijk áltijd contact met ons opnemen, zodat wij je kunnen helpen in deze situatie.

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Margriet

15 oktober 2018 | 1:03 pm | Reageer op Margriet

Hoeveel borg wordt er gereserveerd op de creditcard in amerika?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 oktober 2018 | 3:09 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Margriet,

De hoogte van de waarborg is afhankelijk van verschillende factoren: de lokale verhuurder, het type huurauto, de locatie, etc. Maar je kunt de hoogte van de waarborg héél gemakkelijk zelf checken. Hoe? Voer je zoekopdracht op onze website in, zoek een geschikte huurauto uit, klik op 'Bekijk huurvoorwaarden' onder de door jou gekozen huurauto. De hoogte van de waarborg vind je vervolgens onder het kopje 'Belangrijke huurinformatie'.

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Saskia

19 oktober 2018 | 8:39 pm | Reageer op Saskia

Wij gaan binnenkort naar Orlando en Miami. Ik ben niet in het bezit van een credit card. Debet/prepaid kaarten worden bij de meeste autoverhuurbedrijven in Miami en Orlando niet geaccepteerd. Betekent dit dat er geen andere mogelijkheid is om aan een (huur)auto te komen?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

23 oktober 2018 | 2:30 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Saskia,

Voor het huren van een auto heb je inderdaad een creditcard op naam van de hoofdbestuurder nodig. Neem anders even contact op met onze reserveringsafdeling om te kijken wat er mogelijk is. Je kunt ons bereiken op: 023 - 5 699 696.

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.