Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Dennis van Drunen – Online Marketeer bij Sunny Cars

“Als je net online kleding hebt gekocht, zit je er niet op te wachten om nog weken door plaatjes van broeken en truien te worden achtervolgd.”

Dennis van Drunen werkt sinds anderhalf jaar bij Sunny Cars als online marketeer. Hij houdt zich o.a. bezig met online advertenties, blogs en artikelen die via verschillende kanalen worden verspreid en de vindbaarheid van de Sunny Cars-website in Google.

“Wat mij trekt aan marketing is het creatieve aspect. Het vertalen van een bepaalde boodschap naar iets concreets. Als online marketeer werk je ook veel met cijfers en moet je analytisch kunnen denken. Ik dacht in eerste instantie dat dat niet zo mijn ding was, maar ik merk wel dat die cijfers helpen om bepaalde beslissingen te kunnen nemen.”

“Mijn werkdagen zijn soms best chaotisch. Ik doe de hele dag verschillende dingen door elkaar. Ik beheer meerdere online kanalen en dat betekent dat ik steeds moet schakelen, mijn denkwijze moet aanpassen aan verschillende doelgroepen. Maar ik ben een harde werker en een doorzetter, en doordat het onlinemarketingvak zo snel verandert, past dat heel goed bij mij.”

Dennis van Drunen Online Marketeer Sunny Cars

“Niet iedereen beseft hoeveel tijd en energie het kost om online iets goeds neer te zetten. Daar komt behoorlijk wat creativiteit bij kijken. Dat vind ik ook het leukste aan dit vak. Ik ben wel heel precies en zeg niet makkelijk ‘zo is het goed’. Dat is niet altijd even handig, omdat ik vaak te maken heb met tijdsdruk. Soms móet iets gewoon online.”

“Ik zou me graag nog verder willen specialiseren in Adwords en Display. Dat zijn de advertenties bovenaan de Google zoekpagina’s of die reclameblokken die je halverwege een blog of artikel op internet ziet en die een product promoten dat jou als lezer zou kunnen interesseren. Veel mensen vinden die banners irritant en dat is ook logisch: als je net kleding bij Wehkamp of Zalando hebt gekocht zit je er niet op te wachten dat je nog wekenlang door plaatjes van broeken en truien wordt achtervolgd. Ik zou het leuk vinden om ervoor te zorgen dat dat soort banners wél relevant zijn voor klanten. Dat ze niet irritant zijn, maar juist relevant, en dat mensen er dus echt iets aan hebben.”

“Hoe vol mijn werkdag ook zit, als ik weet dat ik ’s avonds kan gaan sporten kan ik alle drukte aan. Ik sport gemiddeld vier keer per week en net als in mijn werk doe ik dan van alles door elkaar. In mei ben ik bijvoorbeeld op fietsvakantie geweest naar Mallorca, waar ik elke dag samen met een peloton 100 kilometer heb gewielrend. Compleet ongetraind. Een ontzettende uitdaging, maar heel erg leuk. Sinds een paar weken doe ik nu aan CrossFit. Dat is écht iets voor mij. Er zitten turnelementen in, maar ook touwtjespringen, push-ups, gewichtheffen, noem maar op. Het is super gevarieerd, net zoals mijn werk. Daar houd ik van.”

Suzanne Al

Director of Marketing

Als Marketing Manager Nederland & België is Suzanne verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten. Naast een passie voor autohuur, is ze ook dol op vakanties. Niet gek dus, dat ze vaak bezig is met vakantieplannen maken – altijd mét huurauto natuurlijk. Want alleen dan kom je op de mooiste plekjes.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou