Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Ergernissen op vakantie over de huurauto

Vakantie is het moment om te ontspannen! Helaas lukt dat niet altijd door ergernissen over autohuur. Zo ergeren vier op de vijf automobilisten zich aan de lange wachtrijen om de huurauto op te halen. En stoort 14% van de automobilisten zich aan de extra kosten die in rekening worden gebracht voor een extra bestuurder of verzekeringen.

Dit blijkt uit een onderzoek dat in onze opdracht is uitgevoerd door Team Vier onder 680 Nederlandse automobilisten. We hebben alle resultaten samengevat in een infographic:

Premium Pakket biedt royal treatment

Waarom we dit onderzoek gedaan hebben? Omdat we graag willen weten hoe mensen die een auto huren dit ervaren en waar ze tegenaan lopen. Met deze ervaringen kunnen we ons product verbeteren en nog beter laten aansluiten op de wensen van de klant.

Zo begrijpen we de ergernis van een lange wachtrij. Daarom hebben we ons all-inclusive product uitgebreid met het Premium pakket. Wanneer je dit pakket boekt krijg je de mogelijkheid het huurcontract vooraf online in te vullen. Hierdoor kun je op de bestemming extra snel de huurauto ophalen, een kwestie van een handtekening zetten en klaar. Doordat je gebruik kunt maken van een aparte Premium check-in balie kun je ook de normale wachtrij ontwijken. Royal treatment is niet alleen voorbehouden aan Willem-Alexander en Maxima!

Het Premium Pakket is nu te boeken in Portugal, Italië, de Balearen, de Canarische eilanden, Spanje, Kroatië en Griekenland. In welke andere landen zou jij van deze voordelen willen profiteren?

 

Suzanne Al

Director of Marketing

Als Marketing Manager Nederland & België is Suzanne verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten. Naast een passie voor autohuur, is ze ook dol op vakanties. Niet gek dus, dat ze vaak bezig is met vakantieplannen maken – altijd mét huurauto natuurlijk. Want alleen dan kom je op de mooiste plekjes.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Lian Stolwijk

27 april 2013 | 10:47 am | Reageer op Lian Stolwijk

Ik denk dat de premium pakketten het voor Amerika ook goed gaan doen, zeker nadat klanten al lang in de rij hebben gestaan voor de douane controle!!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Suzanne Al

29 april 2013 | 2:58 pm | Reageer op Suzanne Al

Dag Lian,

Dank voor je opmerking. Ik ben het helemaal met je eens dat het Premium pakket een mooie aanvulling zou zijn voor de USA. We zijn er momenteel druk mee bezig dit te kunnen lanceren. Hopelijk binnnen een paar weken!

Met zonnige groet,
Suzanne Al

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ingrid

5 mei 2013 | 10:35 am | Reageer op Ingrid

Geldt dit ook voor al gereserveerde boekingen?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Suzanne Al

5 mei 2013 | 9:12 pm | Reageer op Suzanne Al

Beste Ingrid,

Alleen wanneer ook het Premium pakket is gereserveerd. Een gemaakte boeking kan bij ons gratis gewijzigd worden, dus u kunt uw boeking ook omzetten naar het Premium pakket (tegen toeslag) als dit beschikbaar is op uw bestemming. Onze reserveringsafdeling adviseert u graag! Zij zijn 7 dagen per week bereikbaar op 023 - 5 699 696.

Met vriendelijke groet,
Suzanne Al

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Denise Crabbé

15 mei 2013 | 11:09 pm | Reageer op Denise Crabbé

Telkens we op verlof gaan in Spanje boeken we een wagen bij jullie. Tot nu toe verliep dat prima. Dit jaar brachten we onze wagen terug in Bilbao op 5 mei ll. We waren ruim op tijd, doch voor ons stonden verschillende mensen die waarschijnlijk 2 wagens wilden huren. Dat duurde een eewigheid met de kans dat we ons vliegtuig zouden missen. Ik ben dan al snel gaan inchecken (ook reeds gesloten doch vriendelijke juffrouw die me toch nog hielp). Ondertussen maakte mijn echtgenoot zich lastig(spreekt geen spaans) en mocht gewoon de papieren afgeven (we hebben dus geen enkel bewijs meer). Nog een probleem was de tankvulling: wij vulden die volledig, doch de meter werkte blijkbaar niet meer zodat we opnieuw naar het tankstation reden om bij te vullen. De bediende zei ons dat de tank boordevol was en er niets meer bij kon. Ik ben niet zeker dat ze in Bilbao ontdekt hebben dat de meter stuk is. Dit zijn onze laatste bevindingen. Misschien geeft dit alles problemen bij de terugbetaling van de garantie...Beleefde groeten,
Denise Crabbé.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Suzanne Al

21 mei 2013 | 3:08 pm | Reageer op Suzanne Al

Beste Denise,

Jammer dat jullie je door de inleverprocedure van de auto moesten haasten voor de vlucht. De auto is recent ingeleverd door jullie. Dat betekent dat de borg eind deze maand teruggestort zou moeten zijn op de creditcard. Waarschijnlijk is alles gewoon in orde. Mochten er nu toch problemen zijn ontstaan door de defecte benzinemeter, neem dan contact op met mijn collega´s van customer care. Zij kunnen dan helpen met het contact met de verhuurder en uitleggen wat er mis is gegaan. Je kunt ze bereiken via customercare@sunnycars.nl

Met zonnige groet,
Suzanne Al

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

jan

23 mei 2013 | 3:33 pm | Reageer op jan

Forget it.
Drie weken geleden, vooraf bij Alamo(Sunny Cars),gedaan. Dit voorkomt wachtrijen...
Geland om 12.00uur. Auto rijden om 15.15uur...
Jan

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

marianne

14 december 2014 | 9:06 pm | Reageer op marianne

wij willen in juli 2015 auto huren palermo vliegveld, italie staat in het rijtje maar kan nergens de optie aankiezen

is het premiumpakket mogelijk in sicilie en wat zijn de kosten voor het premiun pakket?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

19 december 2014 | 9:49 am | Reageer op Renske Mijderwijk

Hoi Marianne,

We bieden het Premium pakket wel op de luchthaven van Palermo, ik zie alleen dat deze verhuurder nog geen aanbod heeft voor juli. Stuur de gewenste autocategorie en huurperiode door naar reservation@sunnycars.nl, mijn collega´s kunnen je dan een passende offerte bieden.

Zonnige groet, Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Samuel

14 april 2015 | 8:12 am | Reageer op Samuel

Wij willen in juni 2015 een auto huren (compact) op de luchthaven Rome Ciampino, maar kan geen optie kiezen voor het premium pakket.. Is dit wel mogelijk daar? Italië staat ten slotte wel in het rijtje :-)

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

14 april 2015 | 2:48 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Hoi Samuel,

Dank je voor je reactie. Ik heb even meegekeken in het boekingssysteem, op Rome Ciampino bieden we helaas geen Premium pakket aan.
Op Rome Fiumicino en andere grote luchthavens bieden we wel het Premium pakket aan, wellicht is Fiumicino nog een optie om op aan te vliegen?

Zonnige groet,
Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Theo

5 januari 2016 | 12:26 pm | Reageer op Theo

is In Zuid Afrika kaapstad het premium pakket mogelijk We stonden laatst weer vreselijk lang te wachten
Waarom moeten we weer handmatig gegevens opschrijven die we ook digitaal vooraf kunnen aanleveren?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Suzanne Al

6 januari 2016 | 12:01 pm | Reageer op Suzanne Al

Beste Theo,

Goed nieuws! In Kaapstad bieden we zowel het Express als Premium pakket. Beide hebben als voordeel dat de huurgegevens al worden doorgegeven en het contract ingevuld klaarligt. En je kunt deze tekenen bij de aparte balie. waardoor je sneller aan de beurt bent. Een snellere start van de vakantie dus. We bieden deze pakketten op veel meer bestemmingen (kijk hier en hier), wellicht voor een volgende keer?

Zonnige groet,
Suzanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

J vd Oort

6 november 2016 | 11:36 pm | Reageer op J vd Oort

Op fuerteventura bij Herz op het vliegveld geen premium behandeling. Gewoon in de rij. Er is zogenaamd wel een loket maar daar zit en komt niemand. We vroegen er nog naar, maar ze zeiden nee, gewoon achteraan sluiten.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Suzanne Al

7 november 2016 | 10:58 am | Reageer op Suzanne Al

Dat is niet zoals het hoort! Heb je dit ook al bij mijn collega´s van customer care gemeld? Dat kan via customercare@sunnycars.nl. Het bedrag voor de Premium service krijg je sowieso van ons terug dan, en we nemen het ook op met Hertz. Ik kan het ook doorgeven maar heb dan het reserveringsnummer nodig.

Groet,
Suzanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sloots

2 mei 2018 | 9:49 pm | Reageer op Sloots

Helaas, een premium check in balie op Malaga airport is er niet. Er zat niets anders op dan een nummertje te trekken en achter in de rij aan te sluiten. Waarna we ruim een uur moesten wachten voordat we de sleutel hadden. Snelle service.....

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

3 mei 2018 | 9:38 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi,

O jee, dat is niet de bedoeling. Het kan kloppen dat er op sommige bestemmingen (nog) geen priority balies of fast lanes zijn, wat je dan kunt doen is heel even een medewerker aanspreken en zeggen dat je ons Premium pakket hebt geboekt. Maar ja, je hebt nu niet de service ontvangen die je wél had geboekt. Wat is je reserveringsnummer? Mijn collega's van customer care komen graag met een gepaste oplossing.

Met zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Céline

10 mei 2018 | 12:25 pm | Reageer op Céline

Dag Suzanne,
Helaas heeft het premium pakket en diens service niet gewerkt in Nice. Ik heb een half uur moeten wachten met mijn gezin. Je bleek ook lid te moeten zijn van de Emeraldclub om in aanmerking te kunnen komen voor voorrang bij de balie. Helaas is de klantenservice vandaag gesloten, en zal zsm contact met jullie opnemen ivm retourneren van gemaakte kosten voor de Premium service.
Met vriendelijke groet,
Céline Boddeke

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

14 mei 2018 | 10:27 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Céline,

Wat vervelend dat het zo gelopen is. Als je ons Premium pakket boekt, mag je verwachten dat alles soepel verloopt. Het is dan ook absoluut niet waar dat je alleen als Emeraldclub member voorrang zou krijgen. Dit ga ik even doorsturen naar mijn collega's van de inkoopafdeing, zodat zij dit met onze partner kunnen bespreken. Daarnaast wil ik je klacht graag doorsturen naar mijn collega's van customer care. Heb je voor mij je reserveringsnummer? Je kunt ook zelf een mailtje sturen naar crm@sunnycars.nl. Mijn collega's benaderen je met een gepaste oplossing.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ineke Stokkel

6 oktober 2018 | 11:05 am | Reageer op Ineke Stokkel

Is er echt een aparte balie voor premiumpakket ophalen auto op Fuerteventura Luchthaven , zodat je niet in normale wachtrij hoeft?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

8 oktober 2018 | 11:00 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Ineke,

Bij Hertz op de luchthaven van Fuerteventura is een fastlane voor de klanten die het Express- of Premium pakket hebben gereserveerd :-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou