Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Evolutie theorie

De oplettende klant is het misschien opgevallen: het logo van Sunny Cars is veranderd. Al 20 jaar zijn we ´in business´, waarvan ruim 15 jaar met het huidige, zeer herkenbare logo en de kleuren groen en geel. Daarmee hebben we miljoenen klanten bediend. En staat het logo voor een merk dat er alles aan doet om het huren van een vakantieauto een onbezorgde ervaring te laten zijn.  Reden dus om het logo niet rigoureus te veranderen, want Sunny Cars is inmiddels ´oud en vertrouwd´ voor velen.

Maar het was wel tijd voor een moderner jasje, dat beter past bij de alles omvattende manier waarop we nu werken en bij de dynamische, hard groeiende organisatie die we zijn. Dus hebben we sinds vandaag een ander lettertype. Hebben we de grote groene vlakken wat frisser gemaakt door er een subtiel verloop in aan te brengen. En heeft het logo niet alleen een andere opmaak gekregen, maar ook een andere tint geel. Volgens de ontwerpers is het daardoor ‘sprankelender en warmer’. Hiermee gaat het meer vakantiegevoel uitstralen, iets waar het merendeel van onze huurders de auto voor gebruikt: een zorgeloze vakantie vieren.

Geen grootse aanpassing zult u denken? Eerder een logisch vervolg, een soort evolutie?  Nou, dat was voor ons wel anders! De afgelopen weken leek het op de marketingafdeling wel een revolutie en is er hard gewerkt om het nieuwe logo overal terug te laten komen. Visitekaartjes, briefpapier, de website, ons Twitter en Facebook account, de reisdocumenten, het online formulier waarmee je zo gemakkelijk je eigen risico terug kunt claimen… er waren uiteindelijk heel wat plekken waar we een wijziging moesten doorvoeren! Maar vandaag kunnen we met trots zeggen: Sunny Cars heeft overal een nieuw jasje aan.

Aan onze all-inclusive service is overigens weinig veranderd. We blijven op-en-top kwaliteit bieden voor een scherpe all-in prijs. Maar ook daar vinden er nog steeds (kleine) evoluties plaats, zoals verbeterde verzekeringsdekking en steeds meer verhuurpartners op meer bestemmingen. Alhoewel, ‘optimalisatie’ is misschien een beter woord!

Suzanne Al

Director of Marketing

Als Marketing Manager Nederland & België is Suzanne verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten. Naast een passie voor autohuur, is ze ook dol op vakanties. Niet gek dus, dat ze vaak bezig is met vakantieplannen maken – altijd mét huurauto natuurlijk. Want alleen dan kom je op de mooiste plekjes.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou