Extra’s bij je huurauto? Zeg ‘NEE’ tegen deze 3

Het lijkt de supermarkt wel. Zegeltjes? Tasje erbij? Wil je de bon? Interesse in een kassakoopje? Bij de bon zeg je nog ‘ja’. Voor je administratie. Maar die stortvloed aan vragen ben je méér dan zat! Ook autoverhuurders hebben de 100 vragen per minuut-cursus gevolgd. En daar is slechts één simpele verklaring voor: omzet. Net als in de supermarkt proberen ook autoverhuurders jou allerlei extra’s te verkopen. Tenzij je toevallig een GPS of een kinderstoel nodig hebt, zit je daar helemaal niet op te wachten. Maar toch ga je twijfelen. Je wilt immers dat je vakantie zo perfect mogelijk verloopt. Dus wat moet je doen? Toch ingaan op die verzekering?

Nee, het antwoord is nee!

Als je via Sunny Cars je auto boekt hoef je géén extra verzekering af te sluiten. Bij ons huur je all-in. Krijg je één van de volgende drie aangeboden, zeg dan altijd nee:

1.  SCDW

Deze afkorting staat voor Super Collission Damage Waiver en wordt aangeboden als dekking om schade aan de huurauto af te kopen. Deze dekking wordt ook LLI (Limited Liability Insurance) of EXW (Excess Waiver) genoemd. Met de SCDW dekking kun je ook de waarborg afkopen indien dat nodig is. Misschien is je limiet niet hoog genoeg of wil je dat de waarborg geen volledige aanslag pleegt op je budget.

Deze verzekering heb je niet nodig wanneer je via Sunny Cars gedekt bent. Via ons krijg je de schadekosten welke belast zijn op je creditcard gewoon vergoed, mits voldaan aan de voorwaarden.

Als je via Sunny Cars je auto boekt hoef je géén extra verzekering af te sluiten

2. Glas-banden-bodem-dakschadedekking

Ook deze verzekering heb je echt niet nodig wanneer je via Sunny Cars huurt. Die zit er namelijk al standaard bij!

3. PAI

PAI is een personen inzittenden dekking die geldig wordt na een ongeval met letselschade. In de meeste gevallen is dit al inclusief in je reisverzekering. Deze verzekering heb je niet nodig als deze al in je reisverzekering is inbegrepen. Check dit dus van tevoren even in de polis van je reisverzekering.

Twijfel je ter plaatse of je ergens wel of niet op in moet gaan? Dan kun je ons natuurlijk altijd even bellen.

Mascha Vork

Customer Care

Sinds januari 2014 is Mascha werkzaam op de Customer Care afdeling, maar ze werkt al sinds 2012 bij Sunny Cars! In haar blogs schrijft ze over veelvoorkomende misverstanden en lastige situaties met een huurauto. Informatief, leerzaam en soms ook vermakelijk.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

W.M

7 juni 2016 | 7:13 pm | Reageer op W.M

Wij huren al jaren via Sunny cars.
Eigenlijk nooit problemen behalve dat we in 2015 de laatste dag huur yerug zouden krijgen mits we de auto voor 12.00 uur inleverden. Dit hebben we gedaan. In Kaapstad .bij Europcar.
Nooit meer wat van gehoord.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Mascha

14 juni 2016 | 2:21 pm | Reageer op Mascha

Beste W.

Bedankt voor je reactie!
Heeft u dit toen bij Sunny Cars gemeld?

Vriendelijke groet,
Mascha

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

annemieke

8 juni 2016 | 9:09 am | Reageer op annemieke

APRIL 2016
Op de airport van cran canaria kregen we keurig de sleutel. Koffers achterin en heerlijk genoten vd vakantie. Bij het terug brengen was er een picollo die de auto in ontvangst nam en het berder zelf regelde. Hoe mooi is dat!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Mascha

14 juni 2016 | 2:22 pm | Reageer op Mascha

Beste Annemieke,

Wat een leuke reactie! Fijn om te lezen dat je zo positief bent.
Dankjewel hiervoor.

Een zonnige groet,
Mascha

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Han Boers

2 juli 2016 | 12:01 pm | Reageer op Han Boers

Allemaal prima maar waarom is een vergelijkbare auto EUR 500 (!!) duurder bij Sunny dan bij Sixt? voor 19 dagen huur, Sunny ongeveer uur 50 per dag, sixt uur 23.
Of komt er bij Sixt ter plekke nog allemaal zaken bij? Huur veel zakelijke auto's via Sunny maar heb nog nooit dergelijk verschillen gezien. Blijkbaar is St Maarten een apart geval?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Suzanne Al

5 juli 2016 | 12:55 pm | Reageer op Suzanne Al

Beste meneer Boers,
Bedankt voor uw reactie. Bij Sunny Cars zijn alle verzekeringen al inclusief in de basisprijs. U hoeft ter plaatse geen extra verzekeringen af te sluiten. Ik heb een korte prijsvergelijking met Sixt gedaan en als je echt appels met appels vergelijkt dan komt Sunny Cars goedkoper uit. Bvendien heeft u bij Sixt een blijvend eigen risico op verschillende verzekeringen van € 700,-. U kunt altijd even telefonisch contact met ons opnemen op 023 - 5 699 696 zodat we dit verder kunnen toelichten. Mijn collega´s helpen u graag verder!

Met zonnige groet,
Suzanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Meijs. M.

21 augustus 2016 | 11:36 pm | Reageer op Meijs. M.

Wat bedoelen jullie meT ; P.A.I. Personen inzittenden verzekering €9,39 per dag. Moet je deze nog extra afsluiten als je met 2 pers. deze auto huurt bij jullie??
En zit er een ook lokale sleepdienst verzekering inbegrepen, bij pech onderweg??
Graag antwoord op deze vragen. Vriendelijk dank, Marjolein

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Van de wiel

2 september 2016 | 1:05 pm | Reageer op Van de wiel

Glas banden en/of bodem is standaard bij jullie verzekerd.
En het plaatwerk rondom, is dat ook verzekerd?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Mascha Vork

5 september 2016 | 10:57 am | Reageer op Mascha Vork

Beste Ans,
Bedankt voor je reactie op mijn blog!
Nou en of dat verzekerd is. Dat hebben we ook voor je geregeld.
Een zonnige groet,
Mascha

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

R. Staats

20 oktober 2016 | 11:32 am | Reageer op R. Staats

Wij huren altijd (10x/jr) bij Sunny Cars omdat verzekeringen zijn inbegrepen. We kiezen altijd voor de brandstof optie full-full. Eigenlijk ook altijd naar volle tevredenheid.

De optie om FSO af te sluiten snap ik niet zo goed, want dit is eigenlijk hetzelfde als de brandstof optie full-empty, waarvoor wij zelf nooit kiezen.

Na de laatste huurperiode, (full-full optie via Sunny Cars) heeft de autoverhuurder alsnog €60,- brandstof in rekening gebracht, terwijl de auto netjes met een volle tank was ingeleverd. Sunny Cars zegt nu dat wij de FSO optie ter plaatse hadden afgesloten. Full-full autohuur lijkt duidelijk, maar blijkbaar zit er toch een addertje onder het gras en moet je als klant van Sunny Cars extra op letten om niet opgelicht te worden.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

JvC

17 november 2016 | 5:08 pm | Reageer op JvC

Wij huren ook altijd via Sunny Cars om niet ter plekke nog te hoeven onderhandelen over verzekeringen en voorwaarden en extra kosten. Maar wat de vorige schrijver meldt, hadden wij ook in Spanje. Als we een uurtje eerder zouden inleveren, zou het ons een dag minder kosten. Maar we hadden natuurlijk al bij Sunny Cars betaald en toen ik belde over de terugbetaling werd mij verteld dat dit niet mogelijk was. Nu let ik beter op, maar ik vind dat geen goede service.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

JvC

17 november 2016 | 5:09 pm | Reageer op JvC

Vorige schrijver = W.M.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Rob Alferink

27 december 2016 | 11:04 am | Reageer op Rob Alferink

perfecte informatie je kunt er wat mee

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Rob Alferink

27 december 2016 | 11:15 am | Reageer op Rob Alferink

perfecte informatie daar kunnen wij wat mee

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Jose van Kooten

9 mei 2017 | 2:24 pm | Reageer op Jose van Kooten

In mijn reisverzekering zit geen personen inzittenden dekking voor een huurauto. In het blog staat: PAI is een personen inzittenden dekking die geldig wordt na een ongeval met letselschade. Maar om letselschade van wie gaat het dan? Van de inzittenden van de huurauto neem ik aan? Of is het een soort WA-principe waarbij het gaat om vergoeding van letselschade van inzittenden van een andere auto? En gaat het bij letselschade om medische kosten of een soort smartengeld?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Pieta Harsveld

10 mei 2017 | 9:24 am | Reageer op Pieta Harsveld

Dag Jose,

De PAI is echt voor de inzittenden zelf. Je WA-verzekering dekt ook letselschade.

Met hartelijke groet,
Pieta

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Kate

2 juli 2017 | 9:12 pm | Reageer op Kate

RSP ter plekke afsluiten: jullie zeggen hier dat Sunny cars dit onderdeel niet dekt: "1.lege/lekke band of het vervangen ervan en 2. de sleepkosten". Op een andere pagina schrijven jullie dat dit wel gedekt wordt door Sunny Cars of de lokale partner, maar dat je het alleen op het moment zelf moet voorschieten? Zie jullie tekst hieronder:
"Extra verzekering afsluiten?

Dat is niet nodig! De meeste punten die de verzekering Road Side Service van de lokale autoverhuurder dekt, zijn via ons gewoon meeverzekerd. Denk hierbij aan het vervangen van een band of het wegslepen van de huurauto. Wat bij ons niet is inbegrepen, maar bij de lokale service wel, is het vervangen van de autosleutel als deze kapot is, of hulp als je jezelf hebt buitengesloten.

Bij thuiskomst kun je de kosten eenvoudig bij ons declareren via het online schadeformulier. Tenzij je het defect zelf hebt veroorzaakt, staat het geld dan in een mum van tijd weer op je rekening."

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Pieta Harsveld

3 juli 2017 | 10:10 am | Reageer op Pieta Harsveld

Dag Kate,

Ik ben bang dat de blog verkeerd is overgekomen. In de blog wordt opgesoms wat de RSP dekt. Daarnaast staat er dat deze service niet standaard bij ons pakket is inbegrepen. Maar dat betekent niet dat al die dingen niet bij Sunny Cars gedekt worden. Een lekke band/sleepkosten worden door ons dus gewoon vergoed tenzij je je niet aan de algemene voorwaarden hebt gehouden.

Ik hoop dat het zo wel duidelijk is :).

Met hartelijke groet,
Pieta

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

B.W. Laven.

17 augustus 2017 | 5:03 pm | Reageer op B.W. Laven.

De sleepkosten zijn mij toch nog niet helemaal duidelijk. Auto gehuurd bij Sixt in Lissabon via Sunny cars, maar kan in de voorwaarden niet echt terug vinden of de sleepkosten worden vergoed, (en zit er verschil in tussen een technisch probleem of ongeval bij het wegslepen).

Trouwens als reactie op dhr. Boers, (mail van 2 juli 2016). Via Sunny cars is de autohuur de helft goedkoper als direct huren bij Sixt in Lissabon.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Pieta Harsveld

18 augustus 2017 | 9:33 am | Reageer op Pieta Harsveld

Goedemorgen!

Als aan de algemene voorwaarden is voldaan, worden sleepkosten ook gewoon vergoed :).

Met hartelijke groet,
Pieta

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

charles

13 januari 2018 | 6:34 pm | Reageer op charles

hartelijk bedankt voor deze mail.
mvrg charles

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Saar Muller

18 maart 2018 | 10:39 am | Reageer op Saar Muller

Ik boek bij Sunny Cars omdat ik dan niet voor onverwachte hoge kosten kom te staan van verborgen eigen risico's. En dat ik daardoor een wat hogere prijs betaal vindt ik het waard.
Maar in deze blog staat er toch nog weer twee: de sleepkosten (daar is al antwoord op gegeven: dat is dus wel inbegrepen) maar ook de sleutel. Als ik de sleutel verlies vindt ik het logisch dat ik deze zelf moet betalen. Maar als de sleutel defect is (en echt, dat komt voor) dan is dat gewoon een defect aan de auto. En dat zijn best wel kosten: nieuwe sleutel is gauw 300 euro, nog los van de opslag die verhuurbedrijven menen te kunnen plegen.
Graag opheldering (en de blog aanpassen!, ook voor de sleepkosten!)

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

28 maart 2018 | 2:23 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Saar,

Je hebt gelijk, dit was erg onduidelijk! We hebben de blog daarom aangepast en het gedeelte over RSP (Roadside Service Plan) verwijderd. Dit is namelijk helemaal niet nodig om (eventueel) extra af te sluiten. Via Sunny Cars is het allemaal all-in.

Bedankt voor de oplettendheid!

Met zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

bart cauwelier

20 maart 2018 | 8:57 am | Reageer op bart cauwelier

geachte mevrouw, begin dit jaar heb ik de vraag gesteld of ik een verzekering voor pechverhelping nodig had bij huur van een wagen in schotland. het verhuurkantoor raadde me dat (uiteraard) aan.
nu lees ik dat rsp niet inbegrepen is. nochtans heb ik van mevrouw susanne pols- van gelder bericht (16 januari 2018) gekregen dat ik dat niet moet doen. dit is wat ik letterlijk als antwoord kreeg: "U hoeft ter plaatse geen pech hulp af te sluiten! Dit is gewoon inbegrepen ".
hoe zit dat nu juist in elkaar? volgende week vertrekken we, en ik zou graag uitsluitsel krijgen.
vriendelijke groet.
bart cauwelier

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

20 maart 2018 | 11:15 am | Reageer op Sanne van Reek

Beste Bart,

Bedankt voor je bericht. Ik kan je verwarring goed begrijpen, maar ik wil dit graag voor je verhelderen! Het is heel simpel: Je hoeft RSP niet af te sluiten, dit is namelijk altijd inbegrepen. Ik heb dit voor de zekerheid nog even gecheckt bij een collega op de reserveringsafdeling (een afdeling vol autohuurexperts).

Bij Sunny Cars huur je all-in. Alle benodigde verzekeringen zijn inbegrepen en jij hoeft je als klant nérgens zorgen om te maken! Het verhuurkantoor in Schotland waar je de huurauto ophaalde was misschien niet helemaal goed op de hoogte van onze werkwijze, waardoor je verkeerde informatie hebt gekregen. Als je via Sunny Cars huurt kun je ter plaatse met een gerust hart gewoon 'nee' zeggen tegen alle extra's die worden aangeboden. Je leest het huurcontract even goed door, zet je krabbel, neemt de sleutel in ontvangst en je roadtrip kan beginnen!

Ik ga deze blog nog even goed doorlezen met een collega, zodat we de juiste informatie hierin zullen vermelden.

Met zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ria

4 april 2018 | 9:59 am | Reageer op Ria

Pas op als je een auto huurt
Wij hadden een auto gereserveerd en kregen een grotere mee
Hiervoor werd later wel 37 euro van mijn creditcard afgehaald
Gehuurd via sunnycars
Ter plaatse op moeten halen bij megadrive

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

5 april 2018 | 1:36 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hallo Ria,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat jullie voor extra kosten zijn komen te staan. Zoals je weet, past dit helemaal niet bij de zorgeloze autohuur waar wij voor staan! Het kan altijd gebeuren dat een medewerker van de lokale partner niet goed op de hoogte is van de voorwaarden van Sunny Cars en toch probeert een extra dienst te verkopen. Om te voorkomen dat onze klanten onnodige kosten maken, drukken wij ze op verschillende manieren en momenten op het hart om geen extra diensten af te nemen. Ook is het altijd handig om het bedrag dat op je voucher staat (document via Sunny Cars) te vergelijken met het lokale huurcontract. Als de bedragen afwijken zie je dat er iets niet klopt.

Nogmaals onze excuses voor de vervelende situatie. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer als klant van Sunny Cars verwelkomen. We zullen er dan zoals gebruikelijk alles aan doen om je een zorgeloos autohuuravontuur te bezorgen.

Met zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sandra van het Schip

20 april 2018 | 6:15 pm | Reageer op Sandra van het Schip

Wij huren ook altijd onze auto bij Sunny Cars- gaat helemaal prima! Zeer klantvriendelijke mensen op Lissabon Airport.
Wat ik niet snap: waarom moet de persoon met het rijbewijs ook de persoon met de creditcard zijn? Ik heb een rijbewijs, mijn man de creditcard, we komen samen..... wat is het probleem???

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

23 april 2018 | 9:52 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Sandra,

De lokale wagenparkaanbieder vraagt ook een verplichte waarborg: je krijgt immers een object mee dat een behoorlijke waarde vertegenwoordigt. De borg is voor hem een garantie bij eventuele schade, diefstal, fraude of nalatigheid. Ze willen graag een creditcard op naam van de hoofdbestuurder, omdat hij/zij verantwoordelijk is voor de huurauto. De hoofdbestuurder zet immers een handtekening onder het huurcontract.

Met zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Rob

26 april 2018 | 8:57 am | Reageer op Rob

Hallo,
De PAI verzekering is verwarrend. Ik heb via reisverzekering alleen medische kosten, geneeskundige kosten en uitkering bij invaliditeit/overlijden. Is dat genoeg?
Rob

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

26 april 2018 | 2:08 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Rob,

De Personal Accident Insurance ofwel de PAI is een sommenverzekering die vaste bedragen uitkeert bij letsel of overlijden als er een ongeval gebeurt dat onder de dekking van deze verzekering valt. Het is een vrijwillige verzekering die afgesloten kan worden naast de reisverzekering. Deze PAI geeft immers dekking aan alle inzittenden, of zij nu op je reisverzekering verzekerd zijn of niet. Als je extra zekerheid voorje inzittenden wil, naast je reisverzekering, overweeg dan een PAI.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Arthur van der Horst

28 april 2018 | 12:24 pm | Reageer op Arthur van der Horst

Ik huur al jaren via Sunny Cars, meestal in Croatia, tot volle tevredenheid.
Vorig jaar moest ik echter een extra "verzekering" afsluiten op de airport van Split voor een soort wegenwacht service bij pech onderweg (Pomoc na cesti) á 36,96Kn (ong 5,00EUR) voor de gehele periode. Het is geen groot bedrag maar is dit nodig?
Verder alle lof voor de altijd goede service op de airport.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

30 april 2018 | 10:27 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Arthur,

Nee hoor, nergens voor nodig. Het is meer een aanvulling! Als je hier meer informatie over wil, kun je natuurlijk even contact opnemen met onze reserveringsafdeling.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ria

2 mei 2018 | 4:39 pm | Reageer op Ria

Wij gaan binnenkort ook naar Kroatie, hoe zit dat met die pechhulp, wat dekt die aanvullende verzekering wat anders niet gedekt is? Ook heb ik gelezen over een Ferry verzekering, is dit verplicht?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

3 mei 2018 | 2:09 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Ria,

De Roadside Assistance Plus biedt hulp bij een lege accu, wanneer je buitengesloten bent van de auto (omdat je de sleutel in de auto hebt laten liggen) of het bezorgen van brandstof bij een lege tank. Dingen die je zelf veroorzaakt en makkelijk kunt voorkomen, dus. Verder krijg je het volgende vergoed bij nalatigheid (let op: deze dingen vergoeden wij ook, maar niet als het om nalatigheid gaat): vervanging autosleutel, vervanging ruit bij schade niet door schuld van bestuurder, lekke band, vervanging band en sleepkosten.

Een ferryverzekering is niet verplicht. Het zit zo: tijdens de overtocht is de huurauto gewoon verzekerd via Sunny Cars. Dus heb je lakschade veroorzaakt door een derde partij? Dan vergoeden wij dit. Maar stel dat de ferry zinkt (laten we hopen van niet) dan ben je niet meer via ons verzekerd. Deze schade zal worden verhaald op de ferrymaatschappij. Vraag vooraf wel de grensoverschrijding aan, zodat je verzekerd bent van pechhulp op de locatie waar je heen gaat met de ferry.

Met zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ria

3 mei 2018 | 4:00 pm | Reageer op Ria

Hallo Sanne,

Bedankt voor je snelle reactie. Wij varen alleen over en weer naar Korcula eiland, dat is toch geen grensoverschrijding?

Ria

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

3 mei 2018 | 4:28 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi,

Nee dat klopt, het is dan inderdaad geen grensoverschrijding. Geef van tevoren wel even aan of je met de huurauto op de ferry gaat, dan noteren wij dit in je reservering en geven we dit aan de wagenparkaanbieder door. Anders heb je op de andere bestemming geen pechhulp.

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Nicole

3 mei 2018 | 4:33 pm | Reageer op Nicole

Is in IJsland een extra as en zand verzekering nodig of zit dat in de glas, dank en bodemverzekering.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

4 mei 2018 | 1:09 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Nicole,

Ik heb het even nagevraagd bij mijn collega's op de afdeling customer care om het zeker te weten: je kunt met een gerust hart nee zeggen tegen deze extra verzekering. Het klopt dat veel verhuurmaatschappijen dit soort schade uitgesloten hebben. Bij Sunny Cars is dit echter niet het geval.

Met zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Julia

8 mei 2018 | 10:00 am | Reageer op Julia

Hoe hoog is de waarborgsom die ik met mijn credit card moet voorschieten
Groet Julia nauta

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

8 mei 2018 | 11:07 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Julia,

De hoogte van de waarborg kan verschillen per wagenparkaanbieder en per autocategorie. Ik kan je dus niet zo 1, 2, 3 vertellen wat de hoogte is voor de door jou gewenste huurauto. Je kunt zelf heel makkelijk zien wat de hoogte van de borg is in de huurvoorwaarden onder het kopje 'Belangrijke huurinformatie'.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Karin

8 mei 2018 | 1:23 pm | Reageer op Karin

Ik huur regelmatig via Sunny Cars en volgens mij weten ze nu bij de auto verhuurder dat ALLES inclusief is. Vorige keer werd ons wel gevraagd om soort "wegenwacht" af te sluiten. Hulp bij pech/afslepen? Is dit nodig... wij hebben het wel gedaan omdat ik geen idee had.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

8 mei 2018 | 1:39 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Karin,

Deze optie is een aanvulling op de 24-uurs wegenwachtservice van de wagenparkaanbieder en dekt de volgende punten: hulp bij lege accu, buitengesloten van voertuig, bezorging brandstof bij lege tank. Ook word je geholpen in geval van nalatigheid bij bijvoorbeeld: vervanging autosleutel, – als je bijvoorbeeld met sleutel en al het zwembad ingesprongen bent. Dingen die je zelf dus makkelijk kunt voorkomen. Het is dus niet echt nodig, tenzij je het zelf écht wil.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

leo laurijssens

12 mei 2018 | 1:21 pm | Reageer op leo laurijssens

Attent om bovenstaande info te krijgen van sunnycars.We gaan genieten van onze reis door amerika.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

14 mei 2018 | 10:42 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Leo,

Fijn dat je deze informatie waardeert. Alvast een heel fijne reis door Amerika gewenst. Maar dat gaat vast wel lukken :-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.