Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Geluk bij een ongeluk

Iedereen droomt van een perfecte vakantie. Waar de zon de hele dag schijnt, de mensen vriendelijk zijn en het eten heerlijk is. Terecht natuurlijk, de voorpret is al het halve vakantieplezier. En als er dan eenmaal op de bestemming toch iets kleins tegenzit – zeezicht blijkt alleen mogelijk door je nek te verrekken, het regent eens een dagje, of twee – maak je er gewoon toch wat van.

Je kunt echter met een grotere tegenvaller te maken krijgen. Stel, je staat met pech met je huurauto langs de weg. Even balen – maar ook meteen bellen met de lokale verhuurder, wiens nummer duidelijk op de papieren staat die je bij het ophalen van de auto ontvangt. De meeste lokale verhuurders bieden een 24-uursservice. Net als Sunny Cars. Want waar je ook bent en welke taal er ook wordt gesproken, je kunt altijd bij ons terecht op het speciale noodnummer. Schrijf ‘m meteen even op of zet ‘m in je telefoon: +31 23 5 699 690. Op dit nummer zijn wij 24 uur per dag bereikbaar en ben je altijd verzekerd van Nederlandstalige hulp!

Auto met pech langs de weg

Deuk, kras of buts in de huurauto? Kan gebeuren. Meld schade in ieder geval altijd direct bij de lokale verhuurder. In overleg wordt bepaald of je veilig verder kunt rijden met dezelfde huurauto of dat je een vervangende huurauto krijgt. Alles binnen het redelijke: heb je roekeloos gereden, dan mag de lokale verhuurder weigeren om vervangend vervoer te regelen. Heb je of ontdek je schade – veroorzaakt door derden – aan je huurauto, neem dan onmiddellijk contact op met de plaatselijke politie en vraag om een politierapport. Deze schade moet je ook altijd direct melden bij de lokale verhuurder.

Sunny Cars betaalt standaard het eigen risico bij schade terug. Heb je onverhoopt schade, dan dien je bij veel lokale verhuurders het eigen risico dan wel het schadebedrag te betalen. Bij thuiskomst kun je via onze customercare afdeling regelen hoe je dit bedrag zo snel mogelijk terug kunt claimen. Op een aantal bestemmingen hoef je niks zelf voor te schieten en wordt dit direct geregeld!

Dus: bel bij pech of schade eerst de verhuurder. Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op. Buiten de reguliere openingstijden kan dat dus op het noodnummer dat je net hebt genoteerd/opgeslagen.

Een hele zorg minder toch? En zo wordt het alsnog een perfecte vakantie!

femke

Customer Care

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Remy Vossen

15 februari 2013 | 8:34 am | Reageer op Remy Vossen

Niets is zo irritant inderdaad als zorgen op vakantie. Eventuele zorgen moeten thuis gelaten worden en niets is fijner als alles tot in de puntjes geregeld is/wordt, mocht dit nodig zijn. Ik heb weleens anders meegemaakt, dus wellicht kies ik voor Sunny Cars dit jaar.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou