Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Go Zennnn op vakantie, jij ook?

Als ik GoZen zie staan dan komt er bij mij een glimlach van oor tot oor tevoorschijn. Het kan mij niet “zen” genoeg zijn. Doe mij maar een heerlijke massage, een dagje sauna of een gezichtsbehandeling!

Sauna, gezichtsbehandeling, massage?

Jammer! De GoZen verzekering bij autohuur bestaat namelijk niet uit een verwenmoment voor jezelf. Het is een lokale extra verzekering om alle schade en eventueel diefstal van de huurauto te dekken. Bovendien dekt deze de schade aan glas, de banden, de lampen en spiegels van de huurauto. Dit is toch ook gedekt via Sunny Cars? Waarom wordt deze verzekering dan toch aanbevolen door de baliemedewerker? Dit vraag jij je ongetwijfeld af terwijl je aan de balie van de partner staat.

Zonder zorgen

Het klopt, via Sunny Cars ben jij volledig gedekt. Wij hebben er namelijk voor gezorgd dat jij je ter plaatse geen zorgen meer hoeft te maken over verzekeringen. Dus het is echt niet nodig om ter plaatse extra verzekeringen af te sluiten. Er geldt een lokaal eigen risico, welke aan het begin van de huur op  je creditcard wordt belast. Mocht er schade ontstaan, dan houdt de verhuurder het eigen risico in. Sunny Cars staat garant voor de restitutie van ter plaatse in rekening gebrachte schade die onder het eigen risico valt. Mits er wordt voldaan aan de algemene voorwaarden natuurlijk. Via Sunny Cars ben je gedekt voor schade aan de huurauto en daarbij zijn ook de banden, bodem en het glas van de huurauto gedekt. Om deze reden vermelden wij in onze huurvoorwaarden dat het niet nodig is ter plaatse nog aanvullende verzekeringen af te sluiten om het eigen risico af te kopen. En biedt de lokale verhuurder je wel een extra verzekering aan? Maak er geen gebruik van!

Zenn

Mijn advies

Ik snap dat je meteen wil gaan genieten van de huurauto en je vakantie maar lees het huurcontract goed door en vraag de partner waar je voor tekent. Mogelijke extra verzekeringen en de extra kosten worden op het huurcontract vermeld, en als jij je handtekening zet bevestig jij dat je de verzekeringen en de daarbij horende kosten accepteert. Jouw handtekening maakt het definitief, wij kunnen dit achteraf niet ongedaan maken. Dit geldt niet alleen voor de “GoZen” verzekering, maar voor alle verzekeringen welke ter plaatse aangeboden worden.

Neem mijn advies daarom mee op vakantie, zodat je vakantie echt zen is! En in geval van twijfel kun je ons altijd bellen. We zijn elke dag van de week geopend en 24 uur per dag te bereiken.

Mascha Vork

Customer Care

Sinds januari 2014 is Mascha werkzaam op de Customer Care afdeling, maar ze werkt al sinds 2012 bij Sunny Cars! In haar blogs schrijft ze over veelvoorkomende misverstanden en lastige situaties met een huurauto. Informatief, leerzaam en soms ook vermakelijk.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

chris

1 december 2017 | 11:01 am | Reageer op chris

is de roadassistance(panne, platte band , autosleutels verloren etc) in de all inclusive ,us booking inbegrepen, zo ja waar staat dit op website, de contact persoon aan de telefoon van sunnycars kon me dit niet vertellen ,maar was er van overtuigd dat het wel inbegrepen was, mijn ondervinding is , dat ze aan de balie in de us deze trachten aan te smeren en aantonen dat we deze niet hebben, en hiervoor 30 dollar per dag rekenen,wel aan te raden om deze bij te nemen

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sander

1 december 2017 | 1:57 pm | Reageer op Sander

Hoi Chris, het is niet nodig de Road Assistance ter plaatse nog te boeken. Dit is echt overbodig. Het klopt inderdaad dat hier geen blog over is op onze website. Wat is je reserveringsnummer? Mijn collega van Reserveringen zal je dan een toezegging sturen per e-mail, zodat je het gewoon zwart op wit hebt! Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou