Goede voornemens? We bársten ervan!

4 January 2017 0 139

Auteur

Pieta Harsveld

Content & Social Media Manager

Het nieuwe jaar is nog jong, maar wij zijn alweer vol aan de (huur)bak om er ons beste ooit van te maken. We willen het dit jaar gewoon weer nét iets beter doen dan afgelopen jaar. Goede voornemens genoeg dus. Lees je mee?

goede voornemens

De reserveringsafdeling: Oprechte interesse, investeren in kwaliteit en meer plezier hebben

Reserveringsmanager Susanne Pols heeft een hoop ambitie voor ‘haar’ reserveringsafdeling. Het team kreeg ieder jaar al een training aangeboden om de kwaliteit te behouden en te verbeteren. Dit jaar zetten ze een tandje bij en zullen er zelfs twee van deze trainingen gevolgd worden. Aandachtiger luisteren, oprechte interesse tonen en open vragen stellen, zullen daarbij in ieder geval aan bod komen. Dat is prettig voor de klant, maar Susanne gelooft ook dat er daardoor leukere gesprekken ontstaan. Het belangrijkste voornemen voor het reserveringsteam is dan ook om nog meer plezier aan de telefoon te hebben én meer lol te maken met collega’s. Dan komt die Sunny Smile vanzelf aan de andere kant van de lijn terecht.

Customer Care: Dossiers snel verwerken en begrip hebben voor de klant

Gerda en Femke van de afdeling Customer Care kijken tevreden op 2016 terug. Vooral de online afhandeling van schadeclaims was een groot succes. In 2017 willen ze de klant daarom nog meer stimuleren om het schadeformulier online in te vullen. “Dossiers kunnen op die manier snel verwerkt worden, waardoor de klant het geld vaak dezelfde dag nog terugziet op zijn rekening. Nóg makkelijker is het als hij het formulier via de digitale voucher gebruikt. Al zijn gegevens zijn dan alvast ingevuld.” Daarnaast willen Gerda en Femke zich graag coulant opstellen naar de klant en altijd oog houden voor wat die heeft meegemaakt.

Sales: Leuke evenementen en studiereis naar Zuid-Afrika

Ook de salesafdeling racet met volle vaart het nieuwe jaar in. Laura van Salessupport heeft nu alweer zin in de leuke evenementen die Sunny Cars voor reisagenten organiseert. Laura: “Ook de studiereis naar Zuid-Afrika belooft ontzettend gaaf te worden. Daarnaast staat er weer een aantal leerzame trainingen voor reisagenten op het programma en is het salesteam het afgelopen jaar uitgebreid met twee collega’s: Rianne en Chantal. Zij komen ons salesteam nog sterker maken.”

Marketing: Nog meer transparantie, goede banden met collega’s en een vleugje modder

Marketing Manager Suzanne zet in op nog meer transparantie: “We maken autohuur al jaren inzichtelijk door onze unieke all-in huursom. Maar de kosten voor extra´s als adresaflevering of one way huren kunnen daar nog bij komen. Die informatie vind je nu nog in de huurvoorwaarden, maar in 2017 gaan we al die informatie ontsluiten, zodat je echt in één oogopslag ziet wat de auto je kost, inclusief eventueel bijgeboekte extra’s.” Persoonlijk heeft Suzanne ook een prachtig voornemen: “Ik ga meer genieten van de kleine dingen. Ik ga iedere dag het moment dat me een Smile oplevert vastleggen. Een soort blij fotodagboekje, zeg maar.”

Marketingmedewerker Renske is niet zo van het aanmodderen. Toch verheugt ze zich al enorm op Mud Masters waar zij en een paar collega’s aan de finish zullen verschijnen. Renske daagt zichzelf graag uit op sportief vlak, dus dat gaat helemaal goedkomen. Daarnaast vindt ze het belangrijk om de banden met collega’s regelmatig aan te halen door persoonlijke interesse te tonen en af en toe samen een drankje te gaan drinken. Bovendien maakt dat het makkelijker om ideeën uit te wisselen om ons product nog beter te maken. De drempel daartoe is hoe dan ook niet hoog: “Het is heel makkelijk om een andere afdeling op te lopen. De deuren staan altijd open. Ook die van het management.”

Online: Grotere gebruiksvriendelijkheid, snellere website en strak design

Het valt je als klant misschien niet altijd op, maar Online Marketing Manager Claudia is zelfs in haar slaap nog bezig met het verbeteren van de website. En ook voor 2017 heeft ze weer een heleboel plannen. Marketing Manager Suzanne noemde de transparantere website al, waardoor kosten écht in een keer inzichtelijk worden. Verder blijft er continu gewerkt worden aan het vergroten van de gebruiksvriendelijkheid. Claudia: “Soms zijn daar grote aanpassingen voor nodig, en soms kun je met hele kleine dingen al een groot verschil maken.” Ook aan de snelheid van de website en aan het design wordt altijd wel gewerkt. Tot slot vindt Claudia het belangrijk dat de website op alle apparaten goed werkt. De helft van onze bezoekers komt tegenwoordig namelijk via mobiel of tablet.

Kroatië auto huren ctablok

Rij onbezorgd rond in een Sunny Car

Om ontspannen en in alle vrijheid te genieten, regel je vooraf je all-in huurauto. Bij Sunny Cars zijn alle - benodigde - verzekeringen inbegrepen en kun je een ongelimiteerd aantal kilometers rijden. Dat rijdt een stuk lekkerder. Ontdek alle All-in voordelen!

Zoek huurauto >

Leave a Reply

* Nodig om je reactie kunnen plaatsen.