Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Help, een kokosnoot door mijn ruit!

Afgelopen zaterdag was Sunny Cars aanwezig op de vakantiebeurs. Heb je ons niet gezien? Dat kan goed kloppen, er was ook geen stand. We stonden buiten op de parkeerplaats waar honderden kokosnoten door de autoruiten van bezoekers van de Vakantiebeurs waren gevallen.

Wat?! Kokosnoten door autoruiten?

Sorry, als we je hebben laten schrikken. Natuurlijk waren dit geen echte kokosnoten en bleven alle auto´s schadevrij. Wij wilden je alleen duidelijk maken dat wij begrijpen dat schade aan je huurauto niet ten koste mag gaan van je vakantie. Daarom verhuren wij al onze auto´s all-inclusive. Dat geldt zelfs voor schade aan glas, banden, bodem en dak.kokosnoot door autoruit

De actie leverde vooral hilarische reacties op van de bezoekers, die na een inspirerende dag op de Vakantiebeurs terugliepen naar hun auto.

Benieuwd naar de reacties?

We hebben alle reacties verzameld en er een kort filmpje van gemaakt:

Renske Mijderwijk

Marketing Coördinator B2B events & Joint Promotions

Al sinds 2009 is Renske werkzaam bij Sunny Cars. Eerst op de Reserveringsafdeling, maar al snel maakte ze de overstap naar Marketing. De laatste jaren heeft ze vooral tripjes gemaakt in Europa, maar een verre reis staat nu wel bovenaan haar verlanglijstje.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Frans van den Berg

21 januari 2014 | 11:42 am | Reageer op Frans van den Berg

Hij is leuk. Je weet dat het niet waar kan zijn en toch kijk je wat natuurlijk precies de bedoeling is.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

21 januari 2014 | 11:44 am | Reageer op Renske Mijderwijk

Dank je, Frans!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Tim

21 januari 2014 | 11:58 am | Reageer op Tim

Heel leuk bedacht!
Jammer dat die mensen die naar de Vakantiebeurs gaan allemaal zulke Spießer zijn waar nog geen lachje van af kan.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

21 januari 2014 | 12:08 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Bedankt Tim! Ik zou eerder zeggen: Geconcentreerd op zoek naar een volgende vakantiebestemming ;)

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Aad Kruys

21 januari 2014 | 5:35 pm | Reageer op Aad Kruys

Een auto huren bij SunnyCars is werkelijk "rent a smile". Wij huren al jaren een auto via SunnyCars in Griekenland met veel genoegen. Staat klaar op de aangegeven tijd bij de verhuurder of bij je appartement en inleveren. Nooit gezeur nooit moeilijk doen.
Wij hadden voor een week een auto gehuurd en wilden de huur nog een week verlengen, één telefoontje naar Hoofddorp en binnen 10 minuten was het geregeld.
Toppie, altijd SunnyCars, niets anders.
Vriendelijke Groet< Aad Kruys.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

21 januari 2014 | 9:34 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Hoi Aad,

bedankt voor je leuke reactie. Uiteraard helpen we je ook graag op weg bij een volgende vakantie!

Groetjes, Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ingrid Hakkens

22 januari 2014 | 9:42 am | Reageer op Ingrid Hakkens

Wat een leuke actie, jullie hebben vast meer indruk achtergelaten dan degene met een stand op de beurs... echt goed bedacht!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

22 januari 2014 | 9:53 am | Reageer op Renske Mijderwijk

Bedankt voor je leuke reactie Ingrid. Ik hoop zeker dat we een goede indruk hebben achtergelaten!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Marcel de Waal

24 januari 2014 | 1:26 pm | Reageer op Marcel de Waal

Hele leuke actie, alleen wil ik toch even kwijt dat ik de tijd die jullie nodig hebben om de afhandeling van deze schade's af te ronden veel te lang vindt.

4-6 weken wachten om je eigen risico van 1350 euro terug te krijgen vind ik erg lastig om uit te leggen aan mijn klanten. Niet iedereen kan dit zomaar even voorschieten. Bovendien duurde de laatste claim meer dan 2 maanden voordat deze werd terugbetaald.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

24 januari 2014 | 1:50 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Hi Marcel, bedankt voor je reactie.

Ik kan me goed voorstellen dat het lastig is om dit uit te leggen aan klanten. We willen navragen zo snel mogelijk afhandelen, zeker bij hogere bedragen. Hierbij zijn we vaak afhankelijk van documenten/bewijzen van meerdere partijen, zoals de lokale verhuurder, de lokale politie en de huurder. We zijn ervan op de hoogte dat het afhandelingsproces de laatste maanden langer heeft geduurd dan normaal. Hiervoor onze excuses, we doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen.

Met zonnige groet,
Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Gert Jan

31 juli 2014 | 3:43 pm | Reageer op Gert Jan

Interessant artikel! Voor raamroosters heb ik hele goede ervaringen met Carbolt. Kijk maar eens op http://www.carbolt.nl/raamroosters.html. Of klik hier.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

4 augustus 2014 | 1:53 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Dank je, Gert Jan. Mochten we ooit iets met raamroosters gaan doen, dan weten we je te vinden!

Zonnige groet,
Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou