Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Help, ik moet mijn auto annuleren!

Fijn, de huurauto is van tevoren geregeld! Kan je op de vakantiebestemming lekker gaan cruisen, mooie plekjes bezoeken of makkelijk je boodschappen vervoeren. Helaas komt het soms voor dat de plannen onverwacht wijzigen en je de reservering moet annuleren. En dan?

Hoe pak ik dat aan?

Dat is eenvoudig! Een telefoontje of e-mail naar reservation@sunnycars.nl is voldoende. In beide gevallen sturen wij je een annuleringsfactuur om te bevestigen dat de reservering geannuleerd is. Wat de kosten op die factuur zijn, hangt ervan af of de reservering nog in optie stond en of je onze FlexService hebt afgesloten.

Standaard 7 dagen optie

Je hebt standaard een week een optie op je reservering, tenzij deze binnen een week in gaat. Is dat laatste het geval? Dan heb je vanaf het moment dat de reservering bevestigd is 24 uur een optie. Reserveer je de auto 24 uur of minder voor vertrek, dan heb je een optie tot 4 uur voor vertrek, maar loop je uiteraard wel het risico dat er geen auto meer beschikbaar is of dat je een hoge prijs betaalt. Annuleer je binnen de optietermijn, dan worden er geen annuleringskosten of FlexService in rekening gebracht. Flexibel toch?

FlexService

Ik adviseer je altijd de FlexService erbij te nemen. Met deze service kun je de reservering tot 4 uur voor huuraanvang nog annuleren. Voor velen een prettig idee. De kosten van de FlexService blijven staan en de huursom wordt direct terugbetaald. En dat terwijl je bij een annuleringsverzekering vaak weken op je geld moet wachten. Bovendien krijg je bij een annuleringsverzekering alleen geld terug bij een geldige reden en na overleg van bewijzen. Dat is voor onze FlexService niet nodig. Geen zin om auto te rijden? Prima! Is je creditcard gestolen, waardoor je geen auto kunt huren? Vervelend, maar je krijgt in ieder geval je geld terug. De kosten voor de FlexService bedragen € 1, per huurdag met een minimum van € 7,-.

canarische eilanden autohuur slimme tips

 

Annuleringskosten

Heb je geen FlexService genomen? Dan betaal je tot 7 dagen voor huuraanvang € 25,- annuleringskosten. Tot 24 uur is dit € 50,-. Vanaf 24 uur voor huuraanvang wordt er 100% kosten in rekening gebracht.

Heb je nog meer vragen over annuleringen? Of wil je iets anders weten? Mail mij gerust! S.Pols@sunnycars.nl

Susanne Pols-van Gelder

Head of reservations

Als Manager Reserveringsafdeling Nederland & België weet Susanne als geen ander hoe we onze klanten optimaal van dienst kunnen zijn. Ze traint en coacht collega’s, zodat ook zij alles weten over autoverhuur en de service die wij verlenen. In haar vrije tijd is ze gek op reizen – hoe kan het ook anders!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Denise

21 mei 2015 | 3:24 pm | Reageer op Denise

Hoeveel kost annuleren 3 maanden voor aanvang van de huurperiode?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Susanne Pols-van Gelder

25 mei 2015 | 9:25 am | Reageer op Susanne Pols-van Gelder

Beste Denise,

Hartelijk dank voor je reactie.

Als je geen Flex service hebt afgesloten en het is langer dan een week geleden dat je gereserveerd hebt, is de laatste alinea van de blog van toepassing. € 25,- dus.

Stuur bij twijfel gerust je reserveringsnummer naar reservation@sunnycars.nl of bel met 023- 5699 696, dan kijken we het voor je na. Geen probleem!

Met zonnige groet,

Susanne Pols

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

L.J.J.Eling

20 maart 2016 | 9:33 am | Reageer op L.J.J.Eling

geachte mevrouw Pols,

helaas moet ik mijn reservering van de auto in Orlando ( VS) reserveringsnummer : 638616
annuleren.

graag hoor ik van u de verdere stappen die ondernomen moeten worden

met groet

L.Eling

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Susanne Pols-van Gelder

21 maart 2016 | 11:05 am | Reageer op Susanne Pols-van Gelder

Beste meneer Eling,
Ook in het weekend kunt u bellen of mailen met onze autohuurexperts. Wij zijn er doordeweeks van 09.00 tot 20.00 en op zaterdag en zondag van 09.00 tot 17.30 voor u. Ik zal uw bericht doorsturen naar reservation@sunnycars.nl, zodat de annulering voor u in orde gemaakt kan worden.
Jammer dat de reis niet doorgaat! Wij hopen u bij een volgende reservering wel van dienst te mogen zijn.
Met zonnige groet,
Susanne Pols

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou