Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Het mysterie van de ontbrekende Sunny Cars-balie: hoe je tóch binnen 10 minuten je huurauto vindt

Eindelijk, je bent geland!

Je vakantie kan bijna beginnen.

Nog één ding te doen: je huurauto ophalen.

Het zweet staat op je voorhoofd, je loopt van hot naar her, maar… je kunt de balie van Sunny Cars nergens vinden.

Hoe kan dat nou?

Dat zit zo: Sunny Cars heeft helemaal geen balie. De boeking van jouw huurauto, inclusief alles wat erbij komt kijken (zoals verzekeringen, … en ….) doen we vanuit Nederland. We hebben directe lijnen met de beste lokale- en internationale autoverhuurders ter wereld, en zij leveren jouw huurauto. Zelf heeft Sunny Cars dus geen wagenpark, en in plaats van op zonnige locaties in het buitenland, werken we gewoon in Hoofddorp.

vinden zoeken balie sunny cars

Daarom hebben we op jouw vakantiebestemming dus ook geen balie

De autoleverancier bij wie wij jouw auto gereserveerd hebben echter wel. Aan hun balie haal je je auto op. De naam van deze leverancier vind je op je voucher. De voucher krijg je ongeveer 6 weken voor vertrek toegestuurd, zodat je tijdig weet naar wiens balie je bij aankomst moet zoeken. In alle rust dus. Het is tenslotte vakantie.

Ps. Op de luchthavens van Lissabon, Faro en Porto heeft Sunny Cars wél een balie. Dus reis je naar Portugal en heb je daar via Sunny Cars een auto gehuurd, lees dan meer over het ophalen van je auto aan deze exclusieve balies op de pagina over Premium en Express-service.

Mascha Vork

Customer Care

Sinds januari 2014 is Mascha werkzaam op de Customer Care afdeling, maar ze werkt al sinds 2012 bij Sunny Cars! In haar blogs schrijft ze over veelvoorkomende misverstanden en lastige situaties met een huurauto. Informatief, leerzaam en soms ook vermakelijk.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Ronald Willems

20 juli 2016 | 8:36 pm | Reageer op Ronald Willems

Wij huren al jaren auto's bij Sunnycars en elke keer tot volle tevredenheid. Goeie service. Goeie, betrouwbare auto's met weinig kilometers op de teller. Wij raden Sunnycars aan een ieder aan.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Mascha Vork

25 juli 2016 | 12:18 pm | Reageer op Mascha Vork

Beste Ronald,
Bedankt voor je leuke en positieve reactie! Altijd prettig om te lezen dat onze huurders het naar hun zin hebben met een Sunny Car én de geleverde service ;-)
Een zonnige groet,
Mascha

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

John Faas

20 juli 2016 | 9:02 pm | Reageer op John Faas

Al jaren regelen we de huurauto via Sunny Cars en tot onze volle tevredenheid. Sinds één van onze kinderen op Bonaire is gaan werken en wonen bezoeken we hem (en het eiland) regelmatig. En zonder huurauto ben je daar nergens (hoe klein het eiland ook is). Ook voor andere familieleden regelen we de huurauto voor hen. Onlangs werd ik evenwel erg nadrukkelijk geconfronteerd met m'n leeftijd. Het jeepje wat ik wilde huren werd niet meer door Herz verhuurd aan mensen die ouder zijn dan 70. Woest was ik. Maar gelukkig regelde Sunny Cars via Budget een vergelijkbare auto en Budget discrimineert niet naar leeftijd. Sunny Cars weet dus een passende oplossing te vinden; iets wat je zonder hun inbreng zelf gegarandeerd niet lukt.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Mascha Vork

25 juli 2016 | 1:02 pm | Reageer op Mascha Vork

Beste John,
Bedankt voor je reactie!
Wat vervelend dat u de Jeep niet kon meenemen, omdat Hertz niet aan mensen boven de 70 jaar verhuurt.
Fijn dat wij het voor u op konden lossen, zodat u toch gebruik kon maken van een Sunny Car!
Een zonnige groet,
Mascha

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ton Boerma

21 juli 2016 | 4:00 pm | Reageer op Ton Boerma

Ik vindt jullie benadering zeer goed. Naar de ergernissen van de consument in de autoverhuurbranche luisteren en die tot je verkoopclaims maken. Top.
Maar ik zag nog geen info over jullie prijsstellingen. Liggen die gemiddeld of bovengemiddeld.
Genuanceerd brengen natuurlijk (Het thema :goedkoop is duurkoop),maar ik hoor best veel, als ik jullie aanraad, dat julllie wel duurder dan gemiddeld zullen zijn.
Ik kan het niet beoordelen, en blijf toch wel, maar wellicht is dit een tip om nog meer klanten binnen te halen.
Deze reactie natuurlijk niet plaatsen.
Groet en succes

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Mascha Vork

25 juli 2016 | 1:33 pm | Reageer op Mascha Vork

Beste Ton,
Bedankt voor je bericht.
Als je via Sunny Cars boekt kan het lijken alsof je meer betaalt dan als je lokaal een auto zou huren. Dat ligt in werkelijkheid anders.
Wanneer je lokaal een auto huurt dan moet je er rekening mee houden dat er altijd nog (verborgen) kosten bijkomen. Denk hier bij aan lokale verzekeringen om het eigen risico en om glas, banden en bodem schade af te kopen.
Deze dekkingen zijn inclusief bij Sunny Cars. En omdat je als huurder via Sunny Cars geen extra verzekeringen hoeft af te sluiten zijn er ook géén verborgen kosten.
Alleen als je bijvoorbeeld een GPS, one way of een kinderstoel nodig zou hebben dan betaal je hier lokaal nog kosten voor. De hoogte van de kosten krijg je direct te zien in de verhuurvoorwaarden.
Heel erg bedankt voor je positieve en informatieve reactie!
Een zonnige groet,
Mascha

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Hans de Korte

14 april 2017 | 3:27 pm | Reageer op Hans de Korte

Wij willen voor onze vakantie dit jaar in juni een auto huren via SunnyCars vanaf Alicante.
Volgens de reviews moet dit ZONDER enige problemen te doen zijn want bij elke eerdere vakanties zijn er bij de lokale autoverhuurders ALTIJD ellende met het extra aansmeren van diverse verzekeringen...ondanks uitgebreide afgesloten verzekeringen in Nederland...
Dus we zijn benieuwd naar de afloop en zullen NA deze vakantie hierop terug komen.
We hebben er vertrouwen in de door Sunny Cars aangeboden voorwaarden.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Pieta Harsveld

18 april 2017 | 10:26 am | Reageer op Pieta Harsveld

Dag Hans,

Wat heerlijk dat je naar Alicante gaat! Het is inderdaad echt niet nodig om extra verzekeringen af te sluiten. Mocht hier toch op aangedrongen worden, dan kun je ons altijd bellen, zodat wij de eventuele discussie van je over kunnen nemen zodat jij gewoon zorgeloos op pad kunt :).

Alvast veel plezier gewenst en een zonnige groet,
Pieta

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou