Het noodnummer van Sunny Cars: wanneer bel je het?

16 August 2017 0 664

Auteur

Susanne Pols-van Gelder

Reserveringsmanager

Het is hoogseizoen en dat betekent dat het bij ons op de reserveringsafdeling ontzettend druk is. De telefoons staan roodgloeiend en dus zetten we allemaal een tandje bij. Maar dat doen we graag! Veel van de telefoontjes komen namelijk van klanten die ter plaatse ergens tegenaan lopen. Heel goed dat zij ons 24/7 noodnummer bellen, want zo kunnen we ze helpen om hun vakantie zorgeloos en zonder problemen voort te zetten.

roadtrip bergen

Maar wat verstaan we onder nood?

De ene klant belt nog niet als zijn auto in brand staat, terwijl een andere klant gerust het noodnummer intoetst om zijn reservering die over 5 weken ingaat te wijzigen.

Natuurlijk mág je ons altijd bellen, maar in deze gevallen raden we het ook echt van harte aan:

Je huurauto wordt te laat afgeleverd

Je had gevraagd de auto om 11.00 uur ´s morgens bij je hotel af te leveren. Bewust niet om 10.00 uur, want dat vraagt iedereen al. Nu stond je om 10.55 uur al klaar bij de receptie, alle papieren bij de hand, maar geen verhuurder. Om 11.15 nog steeds niet… om 11.30 uur besluit je de verhuurder maar eens te bellen. Je belt… geen gehoor. Na 5 minuten nog eens… weer geen gehoor.

Prima om eerst te proberen direct contact met de lokale aanbieder te leggen, maar als dat op niets uitloopt, wordt het tijd om ons te bellen. Wij proberen onze partner dan eerst zelf te bereiken. Lukt dat niet? Dan mag je op onze kosten een taxi naar het verhuurkantoor pakken zodat je toch zo snel mogelijk van je huurauto kunt genieten.

Extra verzekeringen

Er staat duidelijk op je voucher dat je geen extra verzekeringen hoeft af te sluiten, maar die verhuurder blijft maar hameren op dat eigen risico van € 800,-. Toch maar afsluiten dan?

Om onze klanten onnodige kosten te besparen, benadrukken we dat het niet nodig is om extra verzekeringen af te sluiten. Echt niet. Maar sommige plaatselijke huurautoaanbieders zijn behoorlijk volhardend en overtuigend. Mocht je toch beginnen te twijfelen, zet dan niet zomaar je handtekening, maar bel ons. Wij leggen je graag uit hoe het zit zodat je met een gerust hart kunt bedanken. Als je toch je handtekening zet, ga je akkoord met de extra kosten voor onnodige verzekeringen en sluit je een directe overeenkomst met onze partner. Achteraf kunnen we dan niets meer voor je betekenen, hoe graag we ook zouden willen.

Ziekenhuisopname

Soms ontstaan er op vakantie omstandigheden waar je onmogelijk rekening mee hebt kunnen houden. Dat is bijvoorbeeld het geval wanneer iemand gewond raakt of ziek wordt. We hopen het natuurlijk niet, maar je zult niet de eerste zijn die ons belt omdat je partner in het ziekenhuis is opgenomen en pas ontslagen wordt nádat je de huurauto terug moest brengen. Een prima moment om ons te bellen. Wij regelen dat de huurauto wordt opgehaald, of dat je hem iets langer kunt houden als dat handiger is.

We hopen uiteraard dat alles vlekkeloos verloopt en dat je onze hulp helemaal niet nodig hebt. Maar als er een probleem ter plaatse is: Bel gerust! We zitten er om je te helpen.

Fijne reis!

Spanje auto huren

Rij onbezorgd in een Sunny Car

Om ontspannen en in alle vrijheid te genieten regel je vooraf je all-in huurauto. Bij Sunny Cars zijn alle - benodigde - verzekeringen inbegrepen en kun je een ongelimiteerd aantal kilometers rijden. Dat rijdt een stuk lekkerder. Ontdek alle All-in voordelen!

Zoek huurauto >

Leave a Reply

* Nodig om je reactie kunnen plaatsen.