Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Hoe gemakkelijk is annuleren bij Sunny Cars?

Wij Nederlanders zijn altijd op zoek naar zekerheid. Je kunt er niet omheen dat de aanslagen in Frankrijk, Brussel en Turkije, de vluchtelingenstroom in Griekenland of het Zikavirus je kijk op ´vakantie´ enigszins hebben veranderd.

Hoewel je van te voren natuurlijk nooit kunt weten waar of wanneer die angst je opnieuw wakker zal schudden, ben je er wel mee bezig. Je bent op een andere manier naar je vakantiebestemming gaan kijken, want is het wel zo veilig? En wat als er daar onrust ontstaat? Misschien ben je zelfs geneigd om te zeggen: ´Ik blijf thuis en vier mijn vakantie lekker in eigen land´.

Ook bij Sunny Cars merken we dat de wereld constant in beweging is. Zo werd de zoekterm ´annuleren´ in de afgelopen maanden veel vaker ingetypt dan voorheen. Dat is niet gek, maar we vinden het wel jammer. Onze missie is namelijk om ervoor te zorgen dat jij zorgeloos rondrijdt tijdens die welverdiende vakantie. Daarom bieden wij een glasheldere annuleringsregeling waarover ik je graag het een en ander uitleg.

huurauto annuleren vakantie

Zó gemakkelijk is annuleren bij Sunny Cars!

Als jij moet annuleren vanwege onrust in de wereld (denk daarbij aan de aanslagen in Nice of Brussel) dan zijn wij super duidelijk: annuleren is kosteloos. Mocht je om een andere reden je boeking willen annuleren dan hebben wij ook daar alle begrip voor. Bij Sunny Cars heb je namelijk de mogelijkheid om voor € 1 per dag (minimum van € 7 en een maximum van € 21) de Flexservice bij te boeken. Daarmee kun je de auto tot 4 uur voor huuraanvang kosteloos annuleren. Je hoeft ons niets uit te leggen, je krijgt gewoon je geld terug. Dat gaat uiteraard alleen als de huur nog niet is ingegaan.

Sluit je de Flexservice niet af, dan is annuleren stukken duurder, kijk maar:

  • Tot 5 dagen voor huuraanvang   € 25
  • Tot 24 uur voor huuraanvang   € 50
  • Vanaf 24 uur voor huuraanvang   100%
  • No show*     100%

*No show: als je de huurauto niet op de afgesproken tijd ophaalt of als je door omstandigheden je auto niet ophaalt. Denk hierbij aan: rijbewijs of credit card vergeten, been gebroken, familie redenen of gewoon geen zin om de auto op te halen

We gaan er natuurlijk van uit dat je gewoon een fijne en mooie tijd met jouw Sunny Car hebt. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat jij jouw boeking moet annuleren laat het ons dan direct weten. Alleen dan kun je je annuleringskosten zo veel mogelijk beperken.

Happy travels!

Mascha Vork

Customer Care

Sinds januari 2014 is Mascha werkzaam op de Customer Care afdeling, maar ze werkt al sinds 2012 bij Sunny Cars! In haar blogs schrijft ze over veelvoorkomende misverstanden en lastige situaties met een huurauto. Informatief, leerzaam en soms ook vermakelijk.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Emdebee

20 november 2016 | 9:32 am | Reageer op Emdebee

En wat als ik wegens omstandigheden de huurperiode tijdens de huur verkort? Kan ik dat ook met de Flexservice afkopen, zodat ik de kosten van de niet gebruikte huurdagen terugkrijg?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou