Hoe werken categorieën in autohuur?

Yes! Het plannen van je vakantie is begonnen. Het is tijd om de bestemming te kiezen, op zoek te gaan naar een mooie accommodatie en last but not least: het reserveren van de huurauto. Jouw vakantiewensen bepalen welke categorie huurauto het meest geschikt is. Categorie? Ja, want in de wereld van autohuur is het namelijk zo dat je een categorie huurauto reserveert en níet een specifiek type of merk.

In feite reserveer je dus specificaties en daaraan moet de geleverde huurauto voldoen. Maar hoe werkt dat dan? We leggen het je graag uit!

Verwachtingen

Bij het huren van een auto zijn er altijd verwachtingen. Als je wegdroomt en fantaseert over je naderende vakantie, zie je jezelf misschien al rijden in dat ene leuke autootje dat al jarenlang op je wensenlijst staat. Maar je reserveert een type huurauto en geen specifiek merk of model. Zet dus niet al je zinnen op die droomauto, dan kun je alleen maar worden verrast!

Tijdens het zoeken naar een geschikte huurauto zie je op onze website afbeeldingen staan bij de huurauto’s. Dit zijn voorbeelden die een indicatie geven van de auto die op je bestemming voor je klaar staat. Het kan zijn dat je ter plaatse de huurauto van het plaatje krijgt aangeboden, maar het kan ook gaan om een andere auto uit dezelfde categorie. Die huurauto moet dan wel voldoen aan de geboekte specificaties.

Vertel me meer over die specificaties

De opmaak van een categorie bestaat uit vier onderdelen:

  • De maat: Small, Economy, Compact, Intermediate, Standard en Fullsize
  • De chassisvorm: Station, Minivan, SUV of Cabriolet
  • De transmissie: handgeschakeld of automaat
  • Als laatste wordt nog de brandstof vastgelegd en of er wel of geen airconditioning in de huurauto aanwezig is en hoeveel deuren de auto heeft (2 of 4+) .

Autocategorie in huurvoorwaarden

Maar in welke categorie valt dan de huurauto die jij op het oog hebt? Dit kun je zelf heel gemakkelijk checken door de huurvoorwaarden te openen. Tijdens je zoektocht naar de geschikte huurauto, kun je klikken op ‘Bekijk huurvoorwaarden’. Bovenaan de huurvoorwaarden – van de door jou geselecteerde huurauto – zie je dan staan in welke categorie de auto valt. Het is heel handig om te weten in welke categorie de auto valt. Het kan namelijk zijn dat je autocategorie de hoogte van de waarborg bepaalt.

Autocategorie in huurvoorwaarden

Verplichtingen

Je hebt een auto gereserveerd en de specificaties zijn bekend. Je komt aan bij de lokale wagenparkaanbieder, maar de gereserveerde categorie is niet aanwezig. Dat is flink balen! Dit kan verschillende redenen hebben: de klant voor jou heeft zelf besloten langer in de huurauto te blijven rijden, de auto moet voor onderhoud naar de garage, de auto is afgeleverd bij een ander verhuurstation… En ga zo nog maar even door. Maar hier hoor jij natuurlijk niet de dupe van te zijn. Wat gebeurt er dan?

De lokale wagenparkaanbieder moet jou in zo’n geval een auto leveren die minimaal dezelfde specificaties óf meer heeft. Als er niet aan de originele reserveringswens kan worden voldaan, betekent dit in veel gevallen een gratis upgrade!

Let er op bij het ondertekenen van het huurcontract dat er dan ‘free upgrade’ staat of laat het desnoods met pen bijschrijven.

(Auto)smaken verschillen. Ook per land

Smaken verschillen. Zeker wat auto’s betreft. Er zijn dan ook regionale kenmerken die invloed hebben op de plaatsing van een model binnen een categorie. Per bestemming kunnen de auto’s immers verschillen! Zo is bijvoorbeeld de Chevrolet Aveo in Amerika een veelgebruikt model voor de kleinste beschikbare categorie. Maar in Europa valt dit model niet onder de kleinste modellen zoals de Toyota Aygo, Hyundai i10 of de Peugeot 107.

Ook zijn er modellen en merken die in sommige landen helemaal niet rondrijden. Denk bijvoorbeeld aan de Vauxhall in Groot-Brittannië, De Volkswagen Gol in Brazilië of het merk Holden in Australië. Als laatste zijn er ook nog fysieke verschillen bij bekende modellen. Wat denk je van een Volkswagen Polo met kont (sedan) of de Toyota Yaris met kont… Waarom deze modellen niet of nauwelijks in ons land rondrijden? Dat heeft waarschijnlijk met onze smaak te maken.

In het geval dat je geboekte model niet beschikbaar is en je twijfelt aan het alternatief, dan kun je altijd de Reserveringsafdeling bellen. Mijn collega’s helpen je dan graag bij het zoeken naar een passend alternatief!

Sanne van Reek

Content en Social Media marketeer

Sanne werkt bij Sunny Cars als Content en Social Media Marketeer. Ze is gek op reizen en verkent het allerliefst de onbekende plekken. Dat je daar af en toe voor moet verdwalen, maakt haar niet uit.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Wil van Basten-Malipaard

28 oktober 2018 | 10:00 am | Reageer op Wil van Basten-Malipaard

Is het ook mogelijk om in een bepaalde categorie aan te geven dat je toch een bepaald merk niet meer wenst te reserveren? In onze laatste vakantie kregen we een Citroën C3, maar deze beviel echt niet. En dan is 14 dagen lang om in een auto te rijden die je niet bevalt.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

29 oktober 2018 | 1:57 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Wil,

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Maar we kunnen natuurlijk wel altijd voor je nagaan welke vergelijkbare huurauto's er in een categorie zitten :-). Hier kun je altijd eventjes contact over opnemen met onze reserveringsafdeling.

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Loek van Tiggelen

28 oktober 2018 | 10:08 am | Reageer op Loek van Tiggelen

Helder artikel. Rest bij mij nog een vraag m.b.t. leeftijdsvoorwaarden. Mogen verhuurders leeftijdsvoorwaarden hanteren bij huurders, terwijl je over een geldig reisbewijs beschikt? Deden ze in Kreta bijvoorbeeld, waar een leeftijdsgrens van 70 gold. Leeftijdsdiscriminatie dus!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Wil van Basten-Malipaard

28 oktober 2018 | 11:45 am | Reageer op Wil van Basten-Malipaard

Op Kalamata Airport (Peleponnessos) moesten we € 18,00 extra betalen voor de 2e bestuurder van 75+.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

29 oktober 2018 | 2:31 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Wil,

Dat kan best kloppen! De tweede bestuurder is namelijk niet standaard inbegrepen als je je huurauto via Sunny Cars reserveert. De kosten voor een tweede bestuurder, kun je terugvinden in de huurvoorwaarden van de door jou gewenste huurauto. Als je twijfelt over deze extra kosten of het word je niet helemaal duidelijk, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze reserveringsafdeling. Onze collega's kijken graag met je mee! :-).

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

29 oktober 2018 | 2:07 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Loek,

We kunnen ons best voorstellen dat het voelt als leeftijdsdiscriminatie, maar dat is het zeker niet. Het heeft alles te maken met de verzekeringsdekking die de verhuurder heeft afgesloten en de voorwaarden daarvan. Deze dekking is niet wettelijk bepaald maar verschilt per autoverhuurder. Het kan dus zijn dat wij in een land met drie autoverhuurders samenwerken en die alle drie een andere maximumleeftijd hanteren.

We hopen dat het zo een beetje duidelijk is geworden en dat het niet meer voelt als leeftijdsdiscriminatie. Dat is het namelijk niet :-).

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Johan

29 oktober 2018 | 3:55 pm | Reageer op Johan

Zeg Sanne, dit is natuurlijk onzin wat je schrijft. Als een verhuurder huurders boven een bepaalde leeftijd uitsluit of extra voorwaarden oplegt, is dat gewoon leeftijdsdiscriminatie. En of dat door de verhuurder zelf komt of door diens verzekeraar wordt afgedwongen maakt niet uit.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Charles Hoedekie

28 oktober 2018 | 11:15 am | Reageer op Charles Hoedekie

Ik huurde onlangs via Sunny Cars een auto in Nice bij Europcar. Ik en mijn vrouw hebben ons enorm geërgerd aan de agressieve manier waarop men ons een grotere dus duurdere auto wenste aan te smeren. Die man begon met een voorstel voor een upgrade van 90 (!) euro per dag voor een Jeep. Ik weigerde halsstarrig maar hij bleef maar op zijn pc tokkelen en kwam telkens met een nieuw (goedkoper) voorstel af tot onze grote ergernis. Zogezegd omdat onze bagage niet paste in de categorie auto die wij vooraf gekozen hadden. Uiteindelijk zijn we toch gezwicht voor een upgrade voor 70€ voor de ganse periode. Daarna begon de litanie over de extra verzekeringen die we (zogezegd) nodig hadden. Een gezellige start van de vakantie was dit niet! Liever geen Europcar meer!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Jelle Trijber

28 oktober 2018 | 1:04 pm | Reageer op Jelle Trijber

Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt bij Europcar op het vliegveld van Alicante, die man achter het loket probeerde ons een veel duurdere auto aan te smeren van €70,- per dag omdat onze bagage zogenaamd niet zou passen in de eerder besproken auto. Na lang geïrriteerd onderhandelen zijn we uitgekomen op €25,- per dag! Het is inderdaad een zeer vervelend begin van de vakantie, dus nooit meer Europcar!!!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

29 oktober 2018 | 2:35 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Jelle,

Balen zeg, dat is echt geen fijne start van je vakantie. Dat begrijpen we heel goed. Voor je eerstvolgende reservering: neem even contact op met onze reserveringsafdeling, zodat wij voor je kunnen kijken bij welke verhuurpartner we je autohuur kunnen onderbrengen.

We denken graag met je mee! :-).

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

29 oktober 2018 | 2:15 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Charles,

Dat klinkt zeker niet als een fijne start van de vakantie. Nadat je bent geland wil je natuurlijk het liefst de huurauto zo snel mogelijk ophalen en de ontspanning (of het avontuur) tegemoet rijden. Het kan altijd gebeuren dat de baliemedewerker niet helemaal goed op de hoogte is van de all-in formule van Sunny Cars en toch aanvullende verzekeringen aanbiedt. Maar als dit op een opdringerige manier gebeurt en je het gevoel hebt dat je zonder upgrade niet de deur uitkomt, is dit geen goed teken. Onze excuses voor deze vervelende start van de vakantie.

A.d.h.v. je voor- en achternaam en je bestemming, hebben we je reserveringsnummer kunnen vinden in ons systeem. We zullen je reserveringsnummer en je verhaal doorsturen naar onze collega's van de inkoopafdeling. Zij zullen dit noteren. Mochten wij hier vaker klachten over krijgen (over deze partner), dan zal dit mee worden genomen tijdens de evaluatie.

Wij hopen dat jullie, ondanks dit voorval, een heel mooie vakantie hebben gehad.

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Mart MUTSAERS

28 oktober 2018 | 11:20 am | Reageer op Mart MUTSAERS

Leuke en belangrijke info.

Bedankt

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

H Bonenkamp

28 oktober 2018 | 1:43 pm | Reageer op H Bonenkamp

Dit verduidelijkt enigszins waarom wij een Dacia Sandero kregen i.p.v. een verwachte en bestelde Fiat 500L !! Maar de Fiat zou echt een veel leukere auto geweest zijn, beide automaten .

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

29 oktober 2018 | 2:40 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi,

We begrijpen best dat je liever had rondgereden in een Fiat 500 dan in een Dacia Sandero. Helaas is het niet mogelijk oom een merk of type te reserveren, want dit kunnen wij niet garanderen. We hopen toch dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad en samen met de huurauto de allermooiste plekjes van de bestemming hebben verkend.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sjoerd

28 oktober 2018 | 1:44 pm | Reageer op Sjoerd

Categorieindeling ok , maar dit jaar in Bc canada,werden we geconfronteerd met nieuwe wetgeving. Namelijk dat het per 1 oktober verboden is om zonder winterbanden te rijden over bepaalde highways. Gelukkig lag er nu geen sneeuw of gladheid maar anders een groot probleem gehad. Zou het verhuurbedrijf eigenlijk moeten weten of iig meedelen of gewoon er standaard winterbanden opzetten als je in oktober of zoals bij ons eind september huurt tot medio october.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

29 oktober 2018 | 2:46 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Sjoerd,

Daar zou de lokale wagenparkaanbieder zeker van op de hoogte moeten zijn. Meestal is het op dat soort bestemmingen zo dat de huurauto's standaard zijn uitgerust met All Season banden, maar als expliciet winterbanden verplicht zijn dan zal daar inderdaad goed geregeld moeten zijn. Vervelend dat dit niet het geval was! Wat was jullie reserveringsnummer? Dan kijken we het graag even na.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Han

31 oktober 2018 | 8:53 am | Reageer op Han

Daar zou ik toch ook wel graag een duidelijk antwoord op willen zien. Kan anderen (en ook mij) helpen bij een reservering hoe dit nu werkelijk zit. Moet je dan wel/niet accepteren/bij betalen?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

2 november 2018 | 3:37 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Han,

We hebben het even voor je nagevraagd. In de USA en Canada kun je via ons geen winterbanden reserveren. Alle huurauto's zijn daar standaard uitgerustmet All season banden. Mochten de weersomstandigheden zodanig zijn dat er winterbanden nodig zijn, dan zorgt de lokale partner ervoor dat jouw huurauto is uitgerust met de juiste banden. Zonder bijbetalen. Is dit niet het geval en zijn de winterbanden verplicht? Neem dan contact met ons op!

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Johann van Rossum

30 oktober 2018 | 11:27 am | Reageer op Johann van Rossum

Sanne, goede morgen!
Ik fietste al een keer in mijn eentje van Nederland naar Noord-Spanje (Santiago de Compostela), een pelgrimstocht die ik graag nog een keer opnieuw zou willen doen. Maar deze keer lopend en in gezelschap van mijn hond, Goof. Goof is een tweejarige Rhodesian ridgeback, een ontzettend sociale en lieve viervoeter, schofthoogte 70 cm en hij weegt ruim veertig kilo. En daar zit ook meteen het logistieke probleem van mijn tocht: Honden mogen in Spanje niet in het openbaar vervoer! In Nederland is dat geen punt, Goof mag zelfs in een taxi mee. Ik wil de Camino Primitivo gaan lopen. Van Oviedo naar Santiago de Compostela, 320 km door het meest ruige gebied van Asturië en Galicië. Hoe lang ik daar over ga doen... ik heb geen idee, twee, drie weken? MIjn auto laat ik achter in Oviedo in een bewaakte parkeergarage. Ik moet in Santiago weer terug naar Oviedo. Een auto huren lijkt me het meest geschikt. Een hond in een huurauto zal een probleem kunnen zijn, die kleine haartjes van onze ridgeback... er blijven er altijd wel een paar achter. Dat wil je niet. Oplossing lijkt mij een minivan, type Caddy of zo iets. Of daar nu een zak cement, het halve tuincentrum in de laadruimte vervoerd wordt... een hond en mijn bagage zal er ook wel in kunnen. Kunnen jullie iets voor ons tweetjes betekenen? Planning is eind april/begin mei 2019. Omdat ik niet weet hoe lang we erover gaan doen, is reserveren lastig. Maar ik vind het geen probleem om een paar dagen langer in Santiago de Compostela te blijven om te wachten op een huurauto. Kan ik die auto dan in Oviedo inleveren? Ik huur altijd met creditcard.
Om een idee te krijgen van onze Rhodesian ridgeback zou je op de openingspagina van mijn website kunnen kijken http://www.johannvanrossum.nl/index.html
Ik kijk uit naar je antwoord.

Groet!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

2 november 2018 | 3:33 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Johann,

Bedankt voor je leuke bericht. Wij werden hier spontaan vrolijk van :-)! Wat ongelofelijk leuk (en mooi) dat je samen met Goof een pelgrimstocht wil gaan maken. Een groot avontuur, voor zo'n mooie Rhodesian ridgeback (ja, we hebben zeker even de foto op je website bekeken!). We hebben je bericht doorgestuurd naar onze reserveringsafdeling, want de autohuurexperts daar weten precies welke mogelijkheden er zijn voor specifieke aanvragen zoals deze. Zoals je weet is het niet altijd toegestaan om een hond mee te nemen in de huurauto, maar gelukkig lukt het ons wel vaak om te zorgen dat een hond mee kan. Wel is het zo dat we eerst de reservering voor je moeten maken en het vervolgens pas voor je kunnen aanvragen. Als Goof mee mag, ben je zelf verantwoordelijk voor het schoonmaken van de huurauto. Als de verhuurpartner constateert dat de huurauto niet schoon is, zullen er schoonmaakkosten worden gerekend. Maar zo te lezen ben je je daar wel bewust van :-).

Het is handig om even telefonisch contact op te nemen met onze reserveringsafdeling, dan kan er een offerte voor je opgesteld worden. Of de reservering kan meteen voor je worden gemaakt :-). Je kunt ons bereiken op: 023 - 5 699 696.

Nogmaals bedankt voor dit leuke bericht! Alvast een heel mooie reis gewenst. En o ja: groetjes aan Goof🐕.

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Fred Bos

30 oktober 2018 | 1:42 pm | Reageer op Fred Bos

Een model auto wordt veelal met diverse soorten motoren uitgerust(meer of minder krachtig). Bij het huren van een auto zou ik daar een keuze in willen maken naargelang het doel waar de auto voor wordt gehuurd(vlak- danwel bergachtig terrein). Ik ben tijdens bergachtige reizen meerdere keren motorvermogen te kort gekomen.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

1 november 2018 | 9:36 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Fred,

Het is dan altijd handig om voorafgaand aan je reservering even contact op te nemen met onze reserveringsafdeling. Zij weten precies welke huurauto geschikt is voor jouw vakantieplannen! :-).

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Erwin

30 oktober 2018 | 5:18 pm | Reageer op Erwin

Het motorvermogen is eigenlijk het belangrijkste gegeven. Met een 1.2 of 1.4 motorvermogen is het lastig om fatsoenlijk tegen een Griekse berghelling op te rijden.
Laatst nog een auto gehuurd bij Sunny Cars service was top, maar bij het kiezen van een auto was door de onmogelijkheid om een motorvermogen te bepalen een ergernis.

Tip toon in de specificatie ook het motorvemogen. Ik durf te wedden dat veel klanten dit prettig vinden.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

1 november 2018 | 9:37 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Erwin,

Goede tip. Ik kan me best voorstellen dat dit handige informatie is om vooraf op te selecteren! Nu is dit inderdaad niet mogelijk, maar ik zal eens bespreken of wij dit in de toekomst wel kunnen gaan tonen. Voor nu: neem voorafgaand aan je reservering even contact op met onze reserveringsafdeling. De autohuurexperts daar weten precies welke huurauto geschikt is voor jouw vakantie!

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Glen

1 november 2018 | 6:36 am | Reageer op Glen

Ik huur 2 keer per jaar een huur auto ,economy klasse ,in Odessa,
Ik krijg altijd een ford fiesta mee,geen slechte auto dat niet.
Maar ik eet ook niet altijd spruiten ,
dus een beetje variatie kan geen kwaad.
Het verhuur bedrijf is verder flexibel en service gericht , ik ben er verder dik tevreden over.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

H vd Weide

7 november 2018 | 7:04 pm | Reageer op H vd Weide

Is een Ford escape SUV een 4 wd auto?
Als ik op internet kijk wel maar kan het niet via jullie site vinden
We willen graag in de winter van Banff naar Jasper rijden en willen toch wel graag een 4 wd rijden
We vertrekken dan vanaf Calgary

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

8 november 2018 | 9:30 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi,

Neem hier eventjes contact over op met onze reserveringafdeling. Onze autohuurexperts zoeken graag met je mee naar een geschikte huurauto voor je roadtrip van Banff naar Jasper :-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Robert Knoester

11 november 2018 | 3:11 pm | Reageer op Robert Knoester

Naar aanleiding van dit artikel wil ik graag het volgende melden. Wij huren al heel vele jaren via SunnyCars een auto bij het vliegveld van Athene: AutoUnion. Altijd weer een verrassing welke auto wij mee krijgen.
Op de website van dit bedrijf hebben ze de volgende categorie:
Mini : A Citroen C1 / B: Fiat Panda / BA: Toyota Yaris en BB: Opel Corsa.
Economy: B1: VW Polo en CA: Nissan Note
Terwijl bij SunnyCars de categorie
Small bestaat uit: Citroen C1 en Fiat Panda.
Economy: VW Polo / Toyota Yaris / Opel Corsa en Fiat Grande Punto.
Of gelijkwaardig:)
Dus in het segment Small en Economy zijn ook weer verschillende aanduidingen.
Dat maakt het geheel niet overzichtelijk als je een auto krijgt toebedeeld!. Misschien dat bij andere verhuurbedrijven ook de codes A, BA enz. gelden en dat deze codes ook in de toekomst bij SunnyCars worden vermeld?
Met vriendelijke groet,
Robert

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

12 november 2018 | 9:35 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Robert,

We kunnen ons goed voorstellen dat al die categorieën en autotypes best verwarrend zijn! Zeker als op verschillende websites de auto's onder een andere categorie staan. We begrijpen goed dat je hier graag duidelijkheid over wil, zodat je bij het ophalen van de huurauto ook zeker weet dat je een huurauto uit de juiste categorie hebt ontvangen.

Weet dat je altijd contact op kunt nemen met onze reserveringsafdeling, als je graag meer duidelijkheid wil over types en categorieën dan kun je uiteraard altijd contact opnemen met onze reserveringsafdeling voorafgaand aan het reserveren van je huurauto. Zij kunnen je meer vertellen over autotypes binnen een categorie :-).

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.