Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Kies de juiste ophaallocatie voor je huurauto

In dit maandelijks terugkerend blog neem ik je mee achter de schermen bij Sunny Cars. Want wat komt er allemaal kijken bij het ‘zoeken en boeken’ van een huurauto? Vaak meer dan je in eerste instantie denkt. Deze maand gaat de blog over de ophaallocatie van de huurauto.

Je kunt ervoor kiezen om de auto op te halen bij de luchthaven of bij een stadskantoor. Op de meeste luchthavens is een balie van onze partner in de aankomsthal of daar vlakbij aanwezig. Er kan ook sprake zijn van een shuttle-service. Als dit het geval is staat er op de voucher hoe je gebruik kunt maken van de shuttlebus die je naar het kantoor van de verhuurder brengt.

We vragen je vluchtnummer om deze door te geven aan de lokale verhuurder. In geval van vertraging zal de partner de auto niet weggeven. Het is geen probleem als je vluchtnummer nog niet bekend is of tussentijds is gewijzigd. Je kunt dit zonder probleem (later) aan ons doorgeven, waar wij je overigens ook nog aan herinneren mocht je het vergeten.

AdresafleveringFilter Hotelaflevering
Het laten afleveren van de huurauto bij je accommodatie is niet mogelijk vanaf de luchthaven. Op de pagina met het huurauto aanbod kun je zien welke auto’s mogelijk zijn met adresaflevering door gebruik te maken van de filter aan de rechterkant. Je kunt de gegevens van je accomodatie invullen tijdens het boekingsproces. Let wel op dat deze dienst alleen mogelijk is als de accomodatie over een receptie beschikt.

Huurauto ophalen bij een stadskantoor
De partners waarmee wij samenwerken hebben kantoren op verschillende locaties. Het is uiteraard ideaal als het mogelijk is om de gewenste huurauto op te halen bij het dichtsbijzijnde kantoor. Mijn collega’s van de reserveringsafdeling helpen je graag bij het vinden van de beste optie.

Waarom is de ophaaltijd belangrijk?
De verhuurder ter plaatse kan de gereserveerde auto één uur na de geplande afhaaltijd aan een andere partij verhuren. Zorg daarom dat je op de ingevulde tijd aanwezig bent (denk ook aan eventueel tijdverschil). Wil je de ophaaltijd wijzigen of ben je ter plaatse en gaat het niet lukken om de auto op de afgeproken tijd op te halen? Neem dan contact met ons op. Dan zorgen wij ervoor dat jouw huurauto voor je klaar staat.

 

Claudia Voncken

Head of Online Marketing

Sinds 2010 werkt Claudia voor Sunny Cars. Als Online Marketing Manager houdt zij zich dagelijks bezig met het verbeteren van de online aanwezigheid in Nederland en België. Blogs van Claudia gaan hoogstwaarschijnlijk over handige apps óf ze geeft je handige tips en inzichten omtrent autohuur.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Renie Crouch

24 mei 2017 | 1:31 pm | Reageer op Renie Crouch

Wij zijn zeer teleurgesteld dat de vw up geen airco heeft die we nu huren.Waarom hebt u ons dat niet even verteld.Dat had veel teleurstelling kunnen voorkomen.Dat zoiets nog bestaat!!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Pieta Harsveld

24 mei 2017 | 2:14 pm | Reageer op Pieta Harsveld

Beste Renie,

Het spijt me te horen dat je niet optimaal hebt kunnen genieten van het rent-a-smilegevoel waar wij voor staan.

Als je een auto huurt, mag je verwachten dat deze in goede staat verkeert en veilig is. Extra's zoals airconditioning zijn helaas niet standaard inbegrepen. Als airconditioning wel is inbegrepen, staat dit altijd bij de specificaties. Je kunt daar ook in je zoekopdracht op filteren, zodat je zeker weet dat je onderweg het hoofd koel houdt. Het spijt me dat jullie nu teleurgesteld zijn.

Hopelijk hebben jullie ondanks dit voorval een heerlijke vakantie.

Met hartelijke groet,
Pieta

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Aad van Tol

7 mei 2018 | 2:19 pm | Reageer op Aad van Tol

Hallo Sunny Cars,
op de Voucher staat niet echt goed het afhaal adres van de auto
Gerona Airport dacht dat Sunny Cars daar een eigen kantoor had op de luchthaven.
maar op de voucher staat Keddy by Europcar is daar een adres van of route beschrijving

Vriendelijke groet Aad van Tol
reserveringsnummer 8354436

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

7 mei 2018 | 3:29 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Aad,

Goed dat je ons een berichtje stuurt en bedankt voor je reserveringsnummer. Ik wil allereerst even een dingetje duidelijk maken: Sunny Cars heeft nooit een eigen verhuurbalie. Wij werken vanuit Nederland (en Duitsland), maar je zaal ons nooit op een luchthaven vinden. Je autohuur wordt altijd onderbracht bij een van onze talloze partners, bijvoorbeeld Hertz, Europcar, Thrifty, etc. Ik heb even in je boeking gekeken en je autohuur is inderdaad ondergebracht bij Keddy by Europcar. Op de voucher lees je onder het kopje 'Ophaalgegevens' waar je deze wagenparkaanbieder kunt vinden. Je dient de aankomsthal uit te lopen en naar de parkeerplaats te gaan. Hier vind je meerdere verhuurders, waaronder die van Keddy by Europcar. Daar kun je naar de 'ready line' of 'fast line'.

Ik hoop dat het zo duidelijk is. Zo niet, dan horen we het wel! :-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou