O jee! Ik vertrek bijna, maar ik heb nog geen bevestiging van mijn huurauto!

“Ik ga vanmiddag al weg, maar ik heb nog geen bericht van jullie gehad!” De mevrouw aan de andere kant van de lijn klinkt duidelijk ongerust. Ze heeft gisteravond een huurauto bij ons gereserveerd, maar nog geen bevestiging ontvangen.

Maar er wordt aan gewerkt

De reden dat je even moet wachten op je bevestiging, is dat wij de verhuurder ter plaatse eerst de tijd geven om zélf te reageren. Hij heeft immers de meest actuele informatie over de geboekte auto, en of deze daadwerkelijk beschikbaar is. Is er na ongeveer 3 uur nog steeds geen reactie van de verhuurder, dan bellen wij hem zelf op om te vragen of hij de gereserveerde auto kan bevestigen.

In het geval van de ongeruste mevrouw bleek alles in orde te zijn. Om 11 uur die ochtend had ze de bevestiging alsnog binnen. Ze betaalde het huurbedrag en wij stuurden haar via e-mail direct de voucher, waarmee ze diezelfde dag nog haar huurauto kon ophalen.

Hoe weet ik dat mijn last minute reservering ‘op aanvraag’ is?

Een huurauto is op aanvraag als we niet meteen kunnen bevestigen dat de huurauto ook daadwerkelijk beschikbaar is voor de periode die je gekozen hebt. Als je bijvoorbeeld een ophaaldatum kiest die binnen 48 uur valt, krijg je altijd een melding:

last minute auto huren

Na het kiezen van de gewenste auto verschijnt vervolgens onderin je reserveringsoverzicht de volgende opmerking:

We reageren zo snel mogelijk

Bij last-minute boekingen duurt de bevestiging dus maximaal 4 werkuren, maar soms gaat het ook sneller.
Natuurlijk is het altijd het beste om zo vroeg mogelijk te reserveren, want dan heb je vaak meer (en voordeligere) keuzes dan op het laatste moment. Voor alle andere gevallen geldt: ook op het laatste nippertje doen wij er alles aan om jou met een glimlach te laten vertrekken.

Susanne Pols-van Gelder

Reserveringsmanager

Als Manager Reserveringsafdeling Nederland & België weet Susanne als geen ander hoe we onze klanten optimaal van dienst kunnen zijn. Ze traint en coacht collega’s, zodat ook zij alles weten over autoverhuur en de service die wij verlenen. In haar vrije tijd is ze gek op reizen – hoe kan het ook anders!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Jo

9 april 2018 | 9:37 am | Reageer op Jo

Ik vertrek op vrijdag 20-4., maar heb nog geen voucher.
Weet u wanneer ik deze ontvang?

res nr 8193195

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

9 april 2018 | 10:11 am | Reageer op Sanne van Reek

Hallo Jo,

Ik zie in ons systeem dat de voucher op 12 maart naar je e-mail is gestuurd. Zo te lezen heb je deze niet ontvangen. Heb je alle andere communicatie (factuur, boekingsbevestiging, etc.) wel van ons ontvangen? Dit is namelijk naar hetzelfde e-mailadres gestuurd. Wellicht dat de voucher in je spamfolder terecht is gekomen? Voor de zekerheid stuur ik je de voucher nogmaals toe.

Met zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.