Onze afdeling customer care staat voor je klaar!

We hopen natuurlijk dat je vakantie zo zorgeloos mogelijk verloopt. Maar mocht je tijdens je vakantie pech krijgen met de huurauto, dan zijn we er voor je. Onze autohuurexperts doen er alles aan om je ter plaatse te assisteren, zodat je je vakantie zo snel mogelijk weer zorgeloos kunt voortzetten.

Maar ja, wat als er tijdens je vakantie tóch iets gebeurt? Dan zijn we gelukkig 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op ons noodnummer. En het is echt niet zo dat je dit nummer alleen in uiterste nood mag bellen. Ook als er iets niet soepel verloopt, je ergens niet uitkomt met de baliemedewerker of je geen idee hebt wat moet je moet doen nadat iemand jouw huurauto heeft bekrast mag je ons bellen!

Wat gebeurt er als ik het noodnummer bel?

Als je ter plaatse vragen of problemen hebt en ons noodnummer belt, word je geholpen door de afdeling Reserveringen. Zij onderhouden het contact zolang je nog óp de bestemming bent. Dat kan over van alles gaan. Schade, een vervangende auto, een ongeval, maar ook als je twijfelt of je een extra verzekering moet accepteren van de lokale verhuurder of als er onduidelijkheid is over de tankregeling, kun je ons bellen. Waar je ook voor belt, we proberen het altijd voor je op te lossen. Ons doel is dat je zo snel mogelijk weer kunt genieten van je vakantie. Zijn er zaken die we niet meteen kunnen regelen, dan kun je voor de verdere afhandeling bij thuiskomst terecht bij onze afdeling Customer Care.

Maak gebruik van onze 24/7 service. Die is er niet voor niets.

Customer Care

Grote kans dat je dan Gerda Schuurhuizen aan de telefoon krijgt. Zij is teamleider en coördineert onder andere de terugbetaling van het eigen risico en de schades aan glas, bodem, banden en dak. Daarnaast handelt ze klachten af. Gerda: “Als je met je huurauto schade hebt gereden, dan heb je in de meeste gevallen ter plaatse het eigen risico moeten voorschieten. Omdat het eigen risico onderdeel is van onze all-in formule, krijg je dat van ons terugbetaald. Op je voucher vind je een link naar ons online schadeformulier. Als je dit invult betalen wij het eigen risico direct aan je terug. Het merendeel van de schades betreft blikschade, meestal op de bumper door verkeerd parkeren. Lekke banden komen ook regelmatig voor. Je moet in zo’n geval de band zelf even laten repareren. Maar óók die kosten kun je achteraf bij ons declareren.”

Navragen

Ook navragen komen bij Customer Care binnen. Bijvoorbeeld over een naheffing op de creditcard. “Dan is er een volle tank afgeschreven, terwijl de auto vol was ingeleverd. We adviseren klanten daarom een foto van de benzinemeter te maken als ze de auto inleveren en de benzinebon te bewaren. Dan hebben we een bewijs om het geld weer terug te halen.” Maar dit soort zaken komt minder vaak voor dan de schadeafhandeling. “Juist omdat we onze klanten tijdens de autohuurperiode zo goed mogelijk helpen.”

Tip van Gerda

“Het is heel belangrijk dat je alle formulieren en bonnen goed bewaart. Het lokale huurcontract, opgemaakte rapporten en alle bonnen van zaken die je ter plaatse hebt moeten betalen, bijvoorbeeld de reparatie van een lekke band of het wegslepen van de auto. Dat hebben we allemaal nodig om voorgeschoten schades te kunnen terugbetalen. En maak gebruik van onze 24/7 service. Die is er niet voor niets. Wij zien het meer als een hulplijn dan een noodnummer. Ter plaatse kunnen we zoveel meer betekenen dan achteraf. Bovendien, als we het meteen kunnen oplossen heb je alsnog een fijne vakantie en daar gaat het tenslotte om.”

Ilse Hage

Marketing coördinator

Ilse is Marketing Coördinator bij Sunny Cars en is daarnaast een reiziger in hart en nieren. Citytrips, rondreizen, roadtrips... Ze is van alle reismarkten thuis. Er zijn dan ook weinig plekken op de wereld die ze nog niet heeft ontdekt.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Fer

31 december 2018 | 5:07 pm | Reageer op Fer

Hallo, we hebben een auto gehuurd van 1 januari t/m 15 januari in Florida, mijn vraag is nu wat de beste en of de makkelijkste optie is voor het rijden en betalen van tol op de tol wegen.
Groeten Fer.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

4 januari 2019 | 3:28 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Fer,

Zo te zien is jullie reis inmiddels begonnen. Voor dit soort vragen kun je uiteraard altijd contact opnemen met onze reserveringsafdeling, wij zijn altijd bereikbaar. Ook tijdens de feestdagen!

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Frank Belmans

15 januari 2019 | 11:27 am | Reageer op Frank Belmans

Hoi, ik heb al verschillende keren gehuurd bij Sunny Cars. Voor het eerst had ik echter een probleem. Bij terugkomst werd door het bedrijf (Hertz/Thrifty) een kleine kras vastgesteld links vooraan de wagen. Hiervoor werd 199 € aangerekend. Wordt dit terugbetaald door mijn verzekering bij Sunny Cars? Mijn reseveringsnummer is 8787121 en ik heb de nodige papieren gekregen ter plaatse. Alvast bedankt, Frank Belmans

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

21 januari 2019 | 12:06 pm | Reageer op Sanne van Reek

Beste Frank,

We zien dat je vraag inmiddels in behandeling is genomen door onze afdeling customer care. Fijn!

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.