Onze afdeling customer care staat voor je klaar!

We hopen natuurlijk dat je vakantie zo zorgeloos mogelijk verloopt. Maar mocht je tijdens je vakantie pech krijgen met de huurauto, dan zijn we er voor je. Onze autohuurexperts doen er alles aan om je ter plaatse te assisteren, zodat je je vakantie zo snel mogelijk weer zorgeloos kunt voortzetten.

Maar ja, wat als er tijdens je vakantie tóch iets gebeurt? Dan zijn we gelukkig 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op ons noodnummer. En het is echt niet zo dat je dit nummer alleen in uiterste nood mag bellen. Ook als er iets niet soepel verloopt, je ergens niet uitkomt met de baliemedewerker of je geen idee hebt wat moet je moet doen nadat iemand jouw huurauto heeft bekrast mag je ons bellen!

Wat gebeurt er als ik het noodnummer bel?

Als je ter plaatse vragen of problemen hebt en ons noodnummer belt, word je geholpen door de afdeling Reserveringen. Zij onderhouden het contact zolang je nog óp de bestemming bent. Dat kan over van alles gaan. Schade, een vervangende auto, een ongeval, maar ook als je twijfelt of je een extra verzekering moet accepteren van de lokale verhuurder of als er onduidelijkheid is over de tankregeling, kun je ons bellen. Waar je ook voor belt, we proberen het altijd voor je op te lossen. Ons doel is dat je zo snel mogelijk weer kunt genieten van je vakantie. Zijn er zaken die we niet meteen kunnen regelen, dan kun je voor de verdere afhandeling bij thuiskomst terecht bij onze afdeling Customer Care.

Maak gebruik van onze 24/7 service. Die is er niet voor niets.

Customer Care

Grote kans dat je dan Gerda Schuurhuizen aan de telefoon krijgt. Zij is teamleider en coördineert onder andere de terugbetaling van het eigen risico en de schades aan glas, bodem, banden en dak. Daarnaast handelt ze klachten af. Gerda: “Als je met je huurauto schade hebt gereden, dan heb je in de meeste gevallen ter plaatse het eigen risico moeten voorschieten. Omdat het eigen risico onderdeel is van onze all-in formule, krijg je dat van ons terugbetaald. Op je voucher vind je een link naar ons online schadeformulier. Als je dit invult betalen wij het eigen risico direct aan je terug. Het merendeel van de schades betreft blikschade, meestal op de bumper door verkeerd parkeren. Lekke banden komen ook regelmatig voor. Je moet in zo’n geval de band zelf even laten repareren. Maar óók die kosten kun je achteraf bij ons declareren.”

Navragen

Ook navragen komen bij Customer Care binnen. Bijvoorbeeld over een naheffing op de creditcard. “Dan is er een volle tank afgeschreven, terwijl de auto vol was ingeleverd. We adviseren klanten daarom een foto van de benzinemeter te maken als ze de auto inleveren en de benzinebon te bewaren. Dan hebben we een bewijs om het geld weer terug te halen.” Maar dit soort zaken komt minder vaak voor dan de schadeafhandeling. “Juist omdat we onze klanten tijdens de autohuurperiode zo goed mogelijk helpen.”

Tip van Gerda

“Het is heel belangrijk dat je alle formulieren en bonnen goed bewaart. Het lokale huurcontract, opgemaakte rapporten en alle bonnen van zaken die je ter plaatse hebt moeten betalen, bijvoorbeeld de reparatie van een lekke band of het wegslepen van de auto. Dat hebben we allemaal nodig om voorgeschoten schades te kunnen terugbetalen. En maak gebruik van onze 24/7 service. Die is er niet voor niets. Wij zien het meer als een hulplijn dan een noodnummer. Ter plaatse kunnen we zoveel meer betekenen dan achteraf. Bovendien, als we het meteen kunnen oplossen heb je alsnog een fijne vakantie en daar gaat het tenslotte om.”

Sunny Cars

Wij regelen autohuur van A tot Z.

Heerlijk uitkijken naar een vakantie vol plezier, zorgeloosheid en avontuur. Met een huurauto op je eigen tempo op pad gaan om de leukste plekjes te ontdekken, met het fijne idee dat je all-in verzekerd bent. Dát is pas genieten! Ons team van experts geeft je volop tips & tricks rondom het ontdekken van je bestemming met een huurauto van Sunny Cars. Rent a smile!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Leon Jacobs

29 januari 2021 | 9:42 pm | Reageer op Leon Jacobs

Hallo, nu dus mijn kunst om een lang verhaal / conflict hier kort te gaan omschrijven
januari 2020 auto geboekt en netjes direct betaald voor vakantie in Portugal
vakantie moeten annuleren ivm Covid-19 / geen geld terug mogelijk dus acceptatie tegoed bon
januari 2021 wij zien helaas geen verbetering in Covid-19 gebeuren en moeten wederom alles annuleren.
dus in begin januari 2021 onze vraag mogen we dan eindelijk geld voor tegoedbon
reactie Sunny Cars ja dat kan, maar alleen terugstorten van geld op creditcard waarmee geboekt is
toen heb ik meteen telefonisch en via mail gemeld ( niet doen ) betreffend creditcard is niet meer in gebruikt ( dus niet op dit nummer geld storten )
wat doet Sunny Cars ondanks mijn vele verzoeken,ja hoor toch terugboeken op mijn niet meer bestaande credit card
dit verhaal al zovaak uitgelegd ( ook waarom ik betreffende creditcard niet meer in bezit heb ) SunnyCars is gewoon eigenwijs en veegt mijn verhaal van tafel
Nu heb ik me al heel vaak gemeld , mag ik aub wat meer gegevens van Sunny Cars betreffende de overboeking die men heeft gedaan naar mijn niet meer bestaande creditcard.
Dit alles op verzoek van mijn bank omdat het geld wat ik tegoed heb van Sunny Cars nergens te traceren is op het moment.
Dus nu bij deze mijn zoveelste poging om hulp van Sunny Cars zodat we dit zeer vervelende verhaal eens kunnen gaan afsluiten.
Ik weet Sunny Cars sluit steeds af met zonnige groet, die zon is bij mij verdwenen door al die ergernis

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

22 februari 2021 | 9:17 am | Reageer op Sanne van Reek

Hallo Leon,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen hoe dit is gelopen (en sorry voor mijn late reactie). Ik heb bij mijn collega van de reserveringsafdeling nagevraagd of dit inmiddels is opgelost. En gelukkig vertelde zij mij dat het is opgelost en dat het geld is teruggestort op de juiste rekening.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Raymond Altena

4 januari 2020 | 1:14 pm | Reageer op Raymond Altena

Geachte heer/mevrouw,

Na eerder gebruik gemaakt te hebben van uw diensten, waren wij onaangenaam verrast bij aankomst in Malaga.

De verhuurder waar wij terecht kwamen CarGest voldoet naar ik aanneem in geen enkel geval aan de door u gestelde standaard. Bij aankomst werden wij opgehaald door een uiterst onvriendelijk en chagrijnig persoon welke ons naar de verhuur lokatie bracht.
Ten eerste is de huur voldaan per American- expres kaart. Op lokatie kregen wij te horen dat de reservering op de kaart van €400,00 welke gedaan moest worden niet werd geaccepteerd door het verhuurbedrijf. Een andere optie werd niet aangedragen, dan sta je daar met vier personen en de nodige bagage toch raar te kijken.
Gelukkig had een mede reiziger een andere kaart welke gebruikt kon worden, uiteraard is dit een erg vervelende start. En in ons geval gelukkig mogelijk het op deze manier toch te doen. Want wat anders? Daarna werd er lacherig gedaan onder de medewerkers over het feit dat ik bezwaar maakte op het zomaar kopiëren van mijn paspoort. Na daar onderling in het Spaans over gepraat en gelachen was, kregen wij te horen dat alleen Nederlanders daar “moeilijk” over doen en dat dat belachelijk is. Absoluut onacceptabel dat dit nog zo gebeurd. Toen wij na bijzonder veel handtekeningen te hebben gezet op voor ons onbekende formulieren, ontvingen wij de huurauto. De auto was op meerdere plekken beschadigd terwijl dat niet werd aangeduid op het formulier, dit werd na aanwijzing van mij ook niet gedaan. De uitleg hiervoor was dat wij toch all-risk verzekerd waren via sunnycars. De tank was niet eens halfvol, en er werd ons gezegd deze halfvol te retourneren. Daarnaast was het interieur ronduit smerig, haren van vorige huurders. Bevlekte stoelen voor en achter, waarschuwingslampjes die branden in het dashboard. Bij het retourneren van de auto moesten wij ineens alle formulieren weer opnieuw ondertekenen om voor mij onbekende redenen, Engels blijkt dan problematisch te zijn. Dit hebben wij geweigerd te doen en dat werd ons niet in dank afgenomen. Kortom een erg slecht verhuurbedrijf wat mijn inziens per direct uit jullie bestand verwijderd diensten worden. Er zijn indien wenselijk foto’s van de auto en het interieur beschikbaar. Ons reseveringsnummer 9872329. Met vriendelijke groet Raymond Altena.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

6 januari 2020 | 8:23 am | Reageer op Sanne van Reek

Beste Raymond,

Wat vervelend om te lezen hoe de start van jullie autohuur is verlopen. Dat klinkt inderdaad niet erg zorgeloos! Ik ga jouw bericht doorsturen naar onze afdeling customer care. Zij zullen jouw bevindingen noteren en contact met je opnemen.

Onze excuses voor deze ervaring.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Frank Belmans

15 januari 2019 | 11:27 am | Reageer op Frank Belmans

Hoi, ik heb al verschillende keren gehuurd bij Sunny Cars. Voor het eerst had ik echter een probleem. Bij terugkomst werd door het bedrijf (Hertz/Thrifty) een kleine kras vastgesteld links vooraan de wagen. Hiervoor werd 199 € aangerekend. Wordt dit terugbetaald door mijn verzekering bij Sunny Cars? Mijn reseveringsnummer is 8787121 en ik heb de nodige papieren gekregen ter plaatse. Alvast bedankt, Frank Belmans

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

21 januari 2019 | 12:06 pm | Reageer op Sanne van Reek

Beste Frank,

We zien dat je vraag inmiddels in behandeling is genomen door onze afdeling customer care. Fijn!

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Fer

31 december 2018 | 5:07 pm | Reageer op Fer

Hallo, we hebben een auto gehuurd van 1 januari t/m 15 januari in Florida, mijn vraag is nu wat de beste en of de makkelijkste optie is voor het rijden en betalen van tol op de tol wegen.
Groeten Fer.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

4 januari 2019 | 3:28 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Fer,

Zo te zien is jullie reis inmiddels begonnen. Voor dit soort vragen kun je uiteraard altijd contact opnemen met onze reserveringsafdeling, wij zijn altijd bereikbaar. Ook tijdens de feestdagen!

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.