Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Overstekend wild!

Ken je dat? Je bent aan het toeren, muziekje aan en opeens BOEM. Je kijkt in je achteruitkijkspiegel en daar zie je.. *slik* een haas! O NEE!! Het is even schrikken. Een harde klap en een hartslag die omhoog schiet! Wat nu?

Kangoeroe voor de auto

Zo hebben wij op Customer Care er wel een aantal voorbij zien komen. De klant belt ons, licht in paniek, op. Vertelt dat er een ongeluk gebeurd is. Voor ons is belangrijk dat iedereen in orde is. Een auto is van blik en te vervangen! Met dit gezin was gelukkig alles in orde. Alleen de auto niet.
Voor de afhandeling achteraf maken we altijd een duidelijke notitie. Er wordt gevraagd wat er precies gebeurd is. De klant antwoordt dat er een kangoeroe voor de auto sprong. Hij kon het dier niet meer ontwijken en knalde er bovenop. Moet je nagaan, een kangoeroe! Van de auto was niet veel meer over en de kangoeroe had het ook niet overleefd.

overstekend wild

Wat nu?

Deze klant was natuurlijk overdonderd en geschrokken. Je merkt dan al snel hoe je iemand een beetje op kan beuren. Via de verhuurder wordt er een vervangende huurauto geregeld. En je kunt weer op pad. Nog even contact met Sunny Cars opgenomen, om na te vragen wat ze nu moeten doen?
De verhuurder zal de waarborg van de credit card afschrijven. Ook maken zij een schade rapport op, hier kun je zelf een toelichting op schrijven. Vergeet niet om alle documenten te bewaren en een paar foto´s te nemen voor het dossier. En o ja, dat vergeet ik bijna te zeggen “geniet van je vakantie”. Een ongeluk zit in een klein hoekje, echt waar.

Alles komt goed

Laten we voorop stellen dat je eigen veiligheid altijd voor gaat! Dat is het belangrijkste. De auto is echt te repareren. Dat beloof ik je!

Eerlijk is eerlijk, achteraf heb je wel een verhaal om mee thuis te komen! Ik weet zeker dat iedereen tot het eind geboeid zal zijn. Voor de ontstane schade, stuur je alles naar ons op. Ik en mijn collega´s van Customer Care handelen dit dan verder voor je af. Wij nemen contact op met de verhuurder. Daar vragen wij de benodigde documenten op. Zodra het dossier helemaal compleet is handelen wij het verder af. Je ontvangt van ons een schriftelijke reactie en natuurlijk ook de waarborg ontvang je van ons terug.

PS: wanneer je een ongeluk met een dier hebt, dan moet je wel de politie informeren en een politierapport laten opmaken. Lees ook goed het informatieblad door, in sommige landen zijn alleen wildongelukken die bij daglicht plaatsvinden verzekerd. Ook goed om te weten; vervangend vervoer is onder voorbehoud van beschikbaarheid van auto´s bij de lokale verhuurder.

Mascha Vork

Customer Care

Sinds januari 2014 is Mascha werkzaam op de Customer Care afdeling, maar ze werkt al sinds 2012 bij Sunny Cars! In haar blogs schrijft ze over veelvoorkomende misverstanden en lastige situaties met een huurauto. Informatief, leerzaam en soms ook vermakelijk.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou