Schade aan je huurauto? Dat kost jou niets!

23 August 2017 0 78

Auteur

Mascha Vork

Customer care

Toen je thuis de dagen zat te tellen tot het begin van je vakantie, jezelf al zag genieten van het heerlijke eten en het verkennen van de omgeving met je gehuurde auto, kwam het natuurlijk geen moment in je op dat diezelfde huurauto wel eens schade op zou kunnen lopen. Een ongeluk zit immers in een klein hoekje. Daar weet ik als klantenservicemedewerker van Sunny Cars alles van.

schade terugbetalen

Een ongeluk tijdens je vakantie, daar zit niemand op te wachten

Bijkomende buikpijn over de rekening die je daarvoor gepresenteerd krijgt, besparen we je dan ook graag. Hoe we dat doen? Wij zorgen ervoor dat je eigen risico zo snel mogelijk terug is waar het hoort: op jouw bankrekening.

Wij houden immers van blije klanten

De reacties die we hierop krijgen – “Fantastich!” “Wow, super snel!” – zorgen iedere keer weer voor een glimlach op mijn gezicht. De leukste ervaring was echter het ‘like’-duimpje dat een klant ons via de post toestuurde. Dat duimpje staat hier nog steeds op mijn bureau te pronken. En dat allemaal omdat we een ingediende schade zo snel aan de klant hadden terugbetaald.

Hoe snel is snel en wat moet jij er voor doen?

Het is heel eenvoudig. Op onze website staat een online schade formulier. Daar kan jij jouw schade bij ons indienen. Je vult daar alle gevraagde gegevens en informatie in, gaat akkoord met onze voorwaarden, voegt daar onderstaande documenten aan toe:

– Eindfactuur van de autoverhuurder ter plaatse
– Betaalbewijs (bv creditcardafschrift)
– Lokaal huurcontract
– Schaderapport van de lokale autoleverancier (indien beschikbaar)
– Politierapport (indien beschikbaar)

…. en je klinkt op ‘verzenden’.

Vervolgens storten wij de kosten van de schade zo snel mogelijk op je rekening terug.

Ons motto is niet voor niets rent a smile

Ik neem in ieder geval elke dag met een glimlach om mijn lippen achter mijn bureau plaats. Klaar om opnieuw een hoop klanten blij te maken. Tot slot nog een paar insider-tips:
– Bewaar de factuur en het huurcontract goed. Als je die bij de hand hebt in geval van nood, kunnen wij je sneller helpen.
– Maak altijd een foto van de schade voor het geval je bewijsmateriaal nodig hebt
– Zorg dat je een betaalbewijs voor de huurauto hebt (bijvoorbeeld een kopie van je creditcardafschrift)
– Zorg voor  een schaderapport of – nóg beter – voor een politierapport.

Dan kost die schade aan de huurauto jou helemaal niets.

verlagen minimumleeftijd huurauto

Rij onbezorgd rond in een Sunny Car

Om ontspannen en in alle vrijheid te genieten regel je vooraf je all-in huurauto. Bij Sunny Cars zijn alle - benodigde - verzekeringen inbegrepen en kun je een ongelimiteerd aantal kilometers rijden. Dat rijdt een stuk lekkerder. Ontdek alle All-in voordelen!

Zoek huurauto >

Leave a Reply

* Nodig om je reactie kunnen plaatsen.