Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Silvia Flipse (Pelikaan Reizen Online)

Voor advies over autohuur ga je naar het reisbureau! Maak kennis met de beste boekers van Sunny Cars. Vandaag zetten we Silvia Flipse van Pelikaan Reizen Online in het zonnetje.

Hoe voelt dat, lid zijn van de Smile Society?

“Daar zijn we trots op en tevreden mee. Sinds twee jaar horen we bij de Smile Society en we doen natuurlijk ons best om lid te blijven. Het lidmaatschap geeft ons allerlei voordelen zoals speciale studiereizen en evenementen en we krijgen een leuke korting op eigen autohuur. We zijn heel tevreden over Sunny Cars – in alle opzichten. Met Sunny Cars en de mensen van Sales hebben we altijd goed contact. En we zijn erg te spreken over het all-in product. Alle nodige verzekeringen zijn inclusief en vaak is een extra bestuurder ook inbegrepen. Een prima pakket, dat we uitstekend kunnen overbrengen aan de klant. Dus als het meezit, boeken we elk jaar meer dan genoeg om bij de Smile Society te blijven!”

Silvia FlipseWat is je geheim voor het verkopen van zoveel Sunny Cars?

“Dat zijn er twee. Ten eerste is een huurauto van Sunny Cars boekbaar op onze website. Klanten zien dus meteen de optie voor een huurauto erbij. Ten tweede sturen we klanten die nog geen huurauto hebben geboekt vier weken voor vertrek een voorstel op maat voor een huurauto. Die offerte is helemaal ‘gecustomized’ en sluit aan op de gezinssamenstelling. Dus een gezin met kinderen krijgt een ander voorstel dan een stel. Onze voorstellen leveren altijd veel reacties en boekingen op. Die twee actieve momenten werken goed. Natuurlijk nemen we autohuur ook altijd mee in onze telefoongesprekken.”

Sunny Cars wil zo klantvriendelijk mogelijk zijn – voor klanten en reisagenten. Hoe klantvriendelijk is jullie kantoor?

“Wij hopen ons te onderscheiden met onze goede service. Tevreden klanten, daar gaan we voor. We zijn dan wel een internetreisbureau, maar daar zit een gezicht achter. Een klant kan ons dan ook altijd bellen of mailen, we helpen hem graag verder. Als iemand liever telefonisch boekt dan online, kan dat dus ook.”

Waar word je in je werk het meest blij van?

“Als ik klanten goed kan adviseren voor hun vakantie. Een fijn telefoongesprek, een klant die tevreden is over ons en zijn vakantie, daar doen we het voor.”

Welke bestemmingen boek je het meest?

“We boeken van alles, over de hele wereld. Maar de meeste boekingen zijn strandvakanties, pakketreizen voor bestemmingen rond de Middellandse Zee. Net heb ik nog een strandvakantie naar Marmaris geboekt.”

Ga je zelf nog op vakantie of ben je al geweest?

“Ik ga in november zelf op reis, met een vriendin. Ik weet nog niet precies waarheen, maar ik overweeg een cruise naar de Caribbean.”

Wat is de mooiste reis de je ooit hebt gemaakt?

“Naar Indonesië. Mijn rondreis door Java en Bali blijft me speciaal bij. De mooie natuur, landschappen, cultuur in combinatie met de vriendelijkheid van de mensen… dat heeft allemaal veel indruk op me gemaakt.”

Op welke bestemming wil je ooit een keer met een Sunny Car toeren?

“Op mijn reiswensenlijstje staat een autorondreis door Groot-Brittannië. Ik zou dan vliegen op Londen en vanaf daar met een huurauto toeren, helemaal naar Schotland.”

Ben je weleens meegeweest op een Smile Society studiereis?

“Ja, op managersreis naar Tenerife. Dat was een leuke ervaring. Alles was tot in de puntjes verzorgd. We kregen een hele duidelijke presentatie van Sunny Cars, er waren leuke mensen van Sunny Cars mee met hart voor de zaak. We deden ook nog een speurtocht in huurauto’s over het eiland. Tiptop georganiseerd allemaal, dat verdient een pluim!”

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou