Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Sunny Cars zet wekker om ‘sorry’ te zeggen tegen haar klanten

Misschien heb je het wel gezien of gehoord. Ranomi Kromowidjojo bood afgelopen zondagavond haar excuses aan tijdens de NOS uitzending in Studio Olympic Park. Ze zei ‘sorry’ tegen iedereen die de wekker had gezet om te zien hoe ze haar gouden medaille op een paar honderdsten van een seconde miste en 6e werd op de 50 meter vrij. Een keiharde werkelijkheid.

Wij van Sunny Cars vinden echter dat Ranomi helemaal geen sorry hoeft te zeggen. Want wat een sportvrouw is ze én wat een prestatie heeft ze geleverd!
Al begrijpen we wel dat ze had willen winnen. Daar kunnen we bij Sunny Cars over meepraten. Ook wij streven ernaar de allerbeste te zijn.
Dat doen we zo:

1. Nóg meer helderheid

De kosten bij autohuur zijn vaak onduidelijk. Dit jaar was onze focus daarom: de kosten van alle extra’s inzichtelijk maken. Niet omdat het kan, maar omdat het moet. Onze klanten mogen niet voor onverwachte verrassingen komen te staan. Wanneer je nu online een auto bij ons huurt:

  • worden de prijzen van accessoires (kinderzitjes, GPS etc.) in de tweede stap van het online reserveringsproces vermeld
  • worden de kosten van one way autohuur in de eerste stap van het online bestelproces getoond

De eerste stap in prijstransparantie van alle extra´s rondom autohuur is gezet en we zullen hier absoluut mee doorgaan.

2. Van 7 naar 14 dagen bedenktijd

We hebben de optietermijn opgeschroefd. Je reservering staat automatisch 14 dagen in optie na onze bevestiging.

3. Klanten worden autohuurexpert

Kennis is macht. En dat geldt ook voor autohuur. Hoe meer je als klant weet over autohuur, hoe minder je verrast wordt met onverwachte zaken als extra verplichte verzekeringen of een tanktoeslag. Daarom hebben we een gratis wegwijzer met alle ins en outs van autoverhuur gemaakt. Als service ontvangen alle Sunny-klanten deze wegwijzer 3 weken voordat ze hun huurauto ophalen.
Met al deze stappen willen we voor goud gaan. Dat betekent niet dat het al helemaal perfect is of dat er niks meer mis gaat. In dat geval zullen wij ook zeker onze wekker zetten om sorry te zeggen tegen onze klanten. Maar we blijven aan onze prestaties werken. Net als Ranomi.

Dennis van Drunen

Online Marketeer

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou