Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Terugbetaling van het eigen risico

Groot nieuws of goed nieuws, het is maar hoe je er tegenaan kijkt, maar we gaan onze voorwaarden veranderen! Nou ja, veranderen. We gaan zaken anders benoemen om nog helderder te maken hoe ons product in elkaar zit.

Sunny Cars betaalt schadebedrag terug

Want duidelijkheid voor alles, is het streven van Sunny Cars. Helaas bleken we -op detailniveau- niet voor iedereen even duidelijk te zijn. Wat is er aan de hand? Als je schade hebt betaalt Sunny Cars het eigen risico bedrag terug. Daar hoef je geen cent extra voor te betalen of een aanvullende verzekering voor af te sluiten. Het is iets dat wij standaard aanbieden. Gewoon omdat we het belangrijk vinden dat onze klanten volledig en vooral zorgeloos kunnen rijden in hun huurauto en niet achteraf geconfronteerd worden met onverwachte kosten. In de praktijk vermelden we deze service overal als ´geen eigen risico bij de schade- en diefstalverzekering´.

Bedrag voorschieten?

Duidelijk toch, zou je zeggen? Toch kregen we soms opmerkingen over dat eigen risico, juist vanwege de soms onverwachte kosten die ‘ter plekke’ voldaan moest worden. Klinkt gek, maar eigenlijk is het ook logisch. Het is namelijk zo dat we wereldwijd met ruim 80 verhuurpartners op meer dan 8000 locaties samenwerken. Bij een groot deel van die contracten hebben we onderhandeld dat er echt geen eigen risico ter plekke is. Maar bij een aantal moesten wij dat –helaas- iets anders regelen. In dat geval rekent de lokale verhuurder dus een bedrag (eigen risico) door aan onze klanten bij schade en betalen we dat in Nederland weer terug.

eigen risico terugbetalingEn dat voor te schieten bedrag bracht een aantal klanten soms in verwarring. Want er was toch geen eigen risico? Onze welgemeende excuus voor deze onduidelijke omschrijving. Dat gaan we vanaf nu dus anders doen. Voortaan noemen we deze service ´terugbetaling van het eigen risico´. Geen schokkende wijziging, maar toch weer een stuk duidelijker. En geven we hiermee nog beter aan wat onze klant van ons kan verwachten. Heldere en duidelijke afspraken vóóraf. Zodat iedereen die met Sunny Cars een auto huurt, weet waar hij/zij aan toe is. Vooraf. Want achteraf willen wij het liefst alleen maar blije gezichten

Soms is het voor ons allemaal heel logisch maar is er toch ruimte voor verbetering. Gelukkig hebben we klanten die meedenken en waardevolle feedback geven, waarvoor onze dank!

Suzanne Al

Director of Marketing

Als Marketing Manager Nederland & België is Suzanne verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten. Naast een passie voor autohuur, is ze ook dol op vakanties. Niet gek dus, dat ze vaak bezig is met vakantieplannen maken – altijd mét huurauto natuurlijk. Want alleen dan kom je op de mooiste plekjes.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

pellen, j.

1 januari 2012 | 9:05 pm | Reageer op pellen, j.

ik wil bij het ophalen de auto met een volle tank benzine ontvangen en zal tevens de auto met een volle tank inleveren!
Ik heb in 2009 via Sunny cars ( tot volle tevredenheid) in aubufera (Algarve) een auto gehuurd.Daarna heb ik geen auto meer gehuurd. Bij de boeking en ook ná de boeking werd mij duidelijk gemaakt, dat bij een volgende keer huren (uiteraard bij Sunny cars!)er een korting van 10% zou worden toegepast, geldt dat nu dan nog??
Met vr.gr.
Jan Pellen

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

5 januari 2012 | 5:27 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Beste heer Pellen,

Hartelijk dank voor uw reactie. Erg leuk om te lezen dat u naar volle tevredenheid een auto via ons heeft gehuurd.
Om de huurauto standaard met een volle tank op te halen en met een volle tank in te leveren, kiest u voor het All-in/FF pakket. FF staat voor Full-Full en betekent dat u automatisch de huurauto met dezelfde hoeveelheid brandstof inlevert.

Om uw vraag over de korting te beantwoorden heb ik wat meer informatie nodig. We geven geen standaard 10% korting bij de volgende boeking. Maar misschien heeft u een kortingsbon of iets dergelijks ontvangen waar u nu aan refereert? Kunt u in dat geval contact met mij opnemen via s.al@sunnycars.nl, zodat ik uw vraag beter kan beantwoorden?

Met vriendelijke groet,
Suzanne Al

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou