Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Time flies when you’re having fun

Ik sta er zelden bij stil, maar het is waar! De tijd vliegt voorbij. Maar dat die tijd zo snel zou gaan had ik niet verwacht toen ik 3,5 jaar geleden bij Sunny Cars General Manager Nederland & België werd. Wel gehoopt natuurlijk, want dan heb je het naar je zin. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik me hier (opnieuw) bijzonder thuis ben gaan voelen. Niet in de laatste plaats door de geweldige collega’s –dat mag ook wel eens gezegd worden- en het feit dat Sunny Cars succesvol in de markt opereert. Natuurlijk hebben we een uitstekend all-inclusive product. Maar de factor ‘mens’ voegt daar een uiterst belangrijk element aan toe.

Ook omdat het niet altijd ‘rozengeur en Sunny shine’ is. Want als je als autoverhuurbemiddelaar duizenden reserveringen per maand verwerkt, dan kan het zijn dat op één van die ruim 5000 locaties in meer dan 90 landen de autohuur niet helemaal volgens plan verloopt. Nu is dat bij Sunny Cars gelukkig eerder uitzondering dan regel, maar toch; iedere klacht is er één te veel, vinden wij. Vandaar onze uitgebreide Customercare, die snel kan reageren op signalen van onze klanten.

Hoewel ik zeer veel vertrouwen heb in het ‘probleemoplossend vermogen’ van de collega’s, en de manier waarop ze me op de hoogte houden, pak ook ik regelmatig zelf de telefoon als er een reactie van een klant binnen komt. Of die nu positief of negatief is. Het geeft me uiteindelijk een nog beter beeld van wat er in de markt speelt. En op die manier krijg ik een helder beeld van onze klanten over hoe zij denken over ons product en dienstverlening. Daarnaast ben ik een voorstander van Management by walking around. Veel met elkaar praten, ervaringen uitwisselen, samen lunchen en horen wat er zoal speelt. Dan kom je sneller tot een oplossing dan achter je bureau, is mijn ervaring. En kun je vooral tijdig reageren.

Over tijdig gesproken! Ook mijn bloglezers zullen beamen dat het jaar is omgevlogen. We zitten alweer in oktober en er zijn al genoeg mensen in mijn omgeving bezig met De tijd vliegt voorbijhet maken van plannen om ergens in de wintermaanden ‘de zon’ op te gaan zoeken. Of met het plannen van de wintersportvakantie. Wees op tijd–zeker in de vakantieperioden-  met het reserveren van een huurauto, zodat je zeker weet dat de gewenste type huurauto nog beschikbaar is. Ben je er nog niet uit? Loop dan geen risico en boek de Sunny Cars FlexService waarmee je tot 4 uur voor vertrek nog kunt annuleren. Zo ben je flexibel tot het laatste moment!

 

Hans Knottnerus

General Manager

Hans is de General Manager van Sunny Cars Nederland en België. De afgelopen 25 jaar werkte hij in diverse managementfuncties bij verschillende internationale autoverhuurorganisaties van ‘naam en faam’, onder andere in India! Dat hij een echte autohuurexpert is, kun je dus wel stellen.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou