Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Voordeel van all-inclusive? Geen toeslagen ter plaatse!

Hoe heerlijk is dat? Nadat je ter plaatse bent begint een Spaanse balie medewerker bijna altijd standaard met: `No es un coche para este exceso que puede ser de hasta € 2500 euros´. Fantastisch toch dat jij, zonder het allemaal precies te begrijpen, kunt zeggen dat je via Sunny Cars geboekt hebt en het eigen risico niet meer af hoeft te kopen? `No gracias! Sunny cars. All Inclusivo he!` Wat een lekker begin van de vakantie. En mocht hij of zij beginnen over glas-, banden-, bodem- en dakschade. All Inclusive = All Inclusive.

Toch die extra verzekering genomen?

Dat is zonde! Want je hebt toch juist voor Sunny Cars gekozen vanwege het all inclusive product? Indien je ter plaatse toch een extra verzekering afsluit, omdat het je overviel, dan teken je hiervoor en wij kunnen jouw handtekening achteraf helaas niet herroepen. Bovendien heb je dan al gebruik gemaakt van de verzekering en is restitutie uitgesloten.

 Geen extra verzekering afsluiten

Twijfels ter plekke?

Sta je bij de balie en twijfel je toch nog? Bel dan met ons noodnummer (staat op je voucher), zodat wij je kunnen adviseren! Gewoon doen. We staan je met alle liefde bij in zulke situaties.

Heb je hierover nog een vraag? Of wil je iets anders weten? Mail mij gerust! S.Pols@sunnycars.nl

Susanne Pols-van Gelder

Head of reservations

Als Manager Reserveringsafdeling Nederland & België weet Susanne als geen ander hoe we onze klanten optimaal van dienst kunnen zijn. Ze traint en coacht collega’s, zodat ook zij alles weten over autoverhuur en de service die wij verlenen. In haar vrije tijd is ze gek op reizen – hoe kan het ook anders!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Rob Jansen

23 februari 2014 | 3:43 pm | Reageer op Rob Jansen

Hallo,

Ik kwam hier terecht via een link van Columbus magazine http://www.columbusmagazine.nl/newsletter/newsletter-preview/?id=65 .
Wij huurden altijd via Sunnycars en aantrekkelijk via magazine Columbus (10% korting). Maar het ziet ernaar uit dat de vriendschap is verbroken en dat Columbus nu een andere minnaar heeft. nl CheapCars. Maar die bieden geen volledige dekking. Klopt het dat de korting nu niet meer geldig is?

Met vriendelijke groeten,
Rob Jansen

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

24 februari 2014 | 3:50 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Beste Rob,

Het klopt dat de korting niet meer geldig is, we werken niet meer met Columbus samen.

Zonnige groet,
Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou