Waar haal ik de auto op?

Je hebt de huurauto gereserveerd. Het is nog even wachten op de vakantie, maar toch is het wel handig om alvast te weten waar je die huurauto ophaalt. Het is een logische vraag, maar toch horen we hem niet zo heel vaak bij ons op de reserveringsafdeling. Als je de reservering maakt heb je de volgende keuzes:

voorbeeld-ophaallocaties
Voorbeeld ophaallocaties

1. Shuttle service

Nadat je de aankomsthal verlaat wacht je bij de bushalte van onze lokale partner op de shuttle bus. Deze brengt je naar het verhuurkantoor waar je het contract tekent en de huurauto in ontvangst neemt. Mijn ervaring is dat pp drukke dagen de rij bij deze verhuurders soms korter is dan bij verhuurders met een balie in de aankomsthal.

2. Representant service

Een vertegenwoordiger van onze lokale partner wacht je op in de aankomsthal. Nadat het huurcontract getekend is vertrek je direct vanaf de parkeerplaats met je huurauto.

3. Desk at airport

De verhuurder heeft een balie in de aankomsthal. Hier teken je het contract en vervolgens haal je de auto op de parkeerplaats op.

4. Adresaflevering

Dit is alleen mogelijk bij hotels met receptie. Bij reservering geef je de naam van de accommodatie met het volledige adres op. Vergeet ook niet je mobiele nummer erbij te zetten, zodat onze lokale partner je kan bereiken als hij je niet direct bij de receptie ziet staan. Je leest hier meer over adresaflevering.

Reisbescheiden

Op de voucher staat linksboven ook duidelijk waar de lokale partner te vinden is. Er staat zelfs een logo bij, dus kan niet missen!

voorbeeld-autoleverancier
Voorbeeld autoleverancier

Sommige klanten hebben een duidelijke voorkeur voor een ophaallocatie op de luchthaven zelf. Een vooroordeel dat dit automatisch een betere keuze is.  Vaak zijn deze lokale partners iets duurder geprijsd dan de partners die een shuttle aanbieden en sta je soms langer in de rij. Wat is jouw ervaring met het ophalen van de auto?

Susanne Pols-van Gelder

Head of reservations

Als Manager Reserveringsafdeling Nederland & België weet Susanne als geen ander hoe we onze klanten optimaal van dienst kunnen zijn. Ze traint en coacht collega’s, zodat ook zij alles weten over autoverhuur en de service die wij verlenen. In haar vrije tijd is ze gek op reizen – hoe kan het ook anders!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

lies

28 juli 2015 | 7:23 pm | Reageer op lies

ophaallocatie op de luchthaven is meestal een ramp ; onze laatste ervaring Hertz Funchal;
1 uur voor contractafhandeling en 45 minuten wachten op de auto (hij moest nog even gewassen).
Daar worden wij niet vrolijk van !

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Paul

28 juli 2015 | 7:39 pm | Reageer op Paul

We hebben 1x de auto op het vliegveld opgehaald in de stromende regen dat was geen goede keuze, mede dat je niet van te voren kan weten wat voor weer het is.
We lieten tot dit jaar de auto naar ons hotel brengen, wat nu extra geld kost of helemaal niet kan. Dus ophalen in stad nabij je hotel, Blijkbaar word er zoveel verhuurt en verdient dat deze service dus ACHTERUIT is gegaan.Jammer

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Peter

28 juli 2015 | 7:40 pm | Reageer op Peter

Al diverse malen op Alicante met shuttle naar verhuurkantoor gebracht. Werkt prima. Even wachten op de bus maar niet zo lang als op kantoor in de aankomsthal. Met bus is het kleine 10 minuten rijden. Ook voor september weer geboekt.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Dries

28 juli 2015 | 8:01 pm | Reageer op Dries

Op airport Funchal is het een ramp om je huurauto op te halen. Het wachten aan de desk v.d autoverhuurder kost je zo een uur. Dit alles wordt veroorzaakt door de medewerkers van de verhuurder die kennelijk de opdracht hebben zoveel mogelijk verzekeringen te verkopen en je daar proberen wijs te maken dat je SunnyCar auto niet verzekerd is. Ook raken huurders in verwarring door de verplichte 65 euro als voorschot voor de benzine en de hoge borg die direct van je creditcard wordt afgeschreven.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

marcel

28 juli 2015 | 8:02 pm | Reageer op marcel

2 jaar geleden auto gehuurd en opgehaald bij Malaga Airport. Bijna anderhalf uur in de rij staan wachten.. Bij de andere autoverhuurders (o.a. Herz ,Sixt) stond bijna niemand. Maar ja, wat wil je als er een vliegtuig ls geland met 180 passagiers aan boord waarvan 95% een auto gehuurd heeft.Jammer dat dit niet anders kan.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ronald Alkemade

28 juli 2015 | 8:19 pm | Reageer op Ronald Alkemade

3 weken geleden een auto gehuurd bij Sunny Cars voor 10 dagen rondom Alicante. ca. 10 minuten gewacht op de shuttle bus die ons naar de verhuurder Dickman bracht. Daar in 3 minuten klaar jmet de papieren en de sleutel in ontvangst genomen. Bij het retourneren van de auto in 1 minuut klaar met de papieren en direct de shuttle bus in naar Alicante Airport. Perfect geregeld allemaal. Gaan in september waarschijnlijk een rondreis maken vanuit Madrid en dan maar weer een auto via Sunny Cars!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

30 juli 2015 | 4:06 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Fijn om te horen Ronald!

Zonnige groet, Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Leo

28 juli 2015 | 9:22 pm | Reageer op Leo

Afhalen in het luchthavengebouw in Malaga (bij Europcar) nam inderdaad veel tijd in beslag, maar dit was enkel aan henzelf te wijten vermits de vrouw achter de balie slechts één bekommernis had : ons op kosten te jagen met extra verzekeringen, een auto van een hogere categorie en zelfs een automaat (waarschijnlijk wegens mijn leeftijd, 65). Via shuttle ophalen neemt toch veel tijd in beslag gezien de verplaatsing (bvb in Lyon, waar de bus een hele rondrit maakt langs alle parkeerterreinen), en is bovendien erg stresserend bij terugbrengen omdat je nooit weet hoeveel tijd je moet incalculeren ; je bent afhankelijk van een bus die op zich laat wachten of een shuttle die wacht op andere klanten. Neen, dan toch liever inleveren in het luchthavengebouw zelf. Mijn ervaring in Lissabon, Faro en Malaga : het gaat sneller !

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

30 juli 2015 | 4:06 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Hoi Leo,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring.

Zonnige groet, Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

André

28 juli 2015 | 9:36 pm | Reageer op André

Goeie ervaring na aankomst op Malaga airport in mei 2015 met de shuttlebus naar de verhuurder. Direct aan de beurt, huurcontract ingevuld, huurauto gecontroleerd en na 20 minuten met de auto op weg!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

30 juli 2015 | 4:07 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Dat is een fijn begin van je vakantie André!

Zonnige groet, Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Eduard Ridder

28 juli 2015 | 9:36 pm | Reageer op Eduard Ridder

Deze vakantie twee keer een auto afgehaald op een vliegveld. Beide keren ging dat redelijk vlot en de transfer van de gemak naar de verhuur locatie van Alamo ging prima. Het verschil in bejegening was wel een wereld van verschil. In Boston werd agressief ingezet op een upgrade van onze SUV, in Washington was dat alleen een simpele vraag. Later begrepen we waarom upgraden gewenst was: er stonden geen SUV's meer. Door te weigeren extra te betalen voor upgrade bij de balie kregen we in de garage uiteindelijk toch een grotere auto :-)

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

30 juli 2015 | 4:08 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Hoi Eduard,

Goed dat je zo standvastig bent gebleven en een grotere auto kreeg.

Zonnige groet, Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Erik Van den Bleeken

28 juli 2015 | 11:02 pm | Reageer op Erik Van den Bleeken

Mijn ervaringen met ophalingen op de luchthaven zijn allemaal positief. Zij hebben meestal ruime openinguren dan de verhuurders buiten de luchthaven. Dit is vooral een voordeel bij het inleveren als je een zeer vroege vlucht hebt.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

30 juli 2015 | 4:09 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Hoi Erik,

Klopt wat je zegt. Niet alle verhuurders buiten de luchthaven hebben een drop off box om je auto buiten openingstijden in te leveren. Dank je voor het delen van je ervaring.

Zonnige groet, Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Johann Stegerman

29 juli 2015 | 1:33 am | Reageer op Johann Stegerman

Ook al diverse malen op Alicante met shuttle naar verhuurkantoor gebracht. Werkt inderdaad prima. Ene keer wat langer wachten op het busje dan de andere keer maar niet zo lang als bij het kantoor in de aankomsthal en meestal lekker in de warme buitenlucht. Met het busje is het zo'n 10 minuten rijden. Laatste keer was in april en zo gauw we weer met het vliegtuig gaan boeken we weer bij Sunnycars en dan zal het vast weer dezelfde verhuurder worden. We lopen dan weer lekker langs al die rijen wachtenden in de aankomsthal....

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

30 juli 2015 | 4:10 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Hoi Johan,

Dank je voor het delen van jouw ervaring. Uiteraard helpen we je graag met een volgende boeking.

Zonnige groet, Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Anco Schelling

29 juli 2015 | 9:55 am | Reageer op Anco Schelling

Ophalen auto bij Hertz Luchthaven Faro-Portugal ook dit jaar een grote teleurstelling na afloop van de vakantie. Medewerkster Hertz deed voorkomen, dat in de door Sunnycars gereserveerde klasse geen auto op benzine aanwezig wel, wel een op diesel. Of dit een bezwaar was. Voor ons niet, maar dan moesten wij wel schriftelijk akkoord gaan omdat anders de administratie niet klopte. En ja in goed vertrouwen tekende wij voor een extra verzekering welke al was afgesloten bij de reservering via Sunnycars. Er is ons deze medewerkster niet gewezen op deze verzekeringen, mogelijke kosten, wijze van betalen, etc. Nee hij werd enkele dagen na afloop van onze vakantie afgeschreven van onze rekening, te weten 494,77 euro. Terwijl wij Sunnycars al 585,90 euro hadden betaald voor een Citroen C3 diesel voor 21 dagen.
Dit los nog van het moeilijk dan over het registreren van de schade op het formulier bij het in ontvangst nemen van de auto.
Wat ons betreft gaat het bij Sunnycars goed tot aan de balie van de leverancier van de auto, Hertz in dit geval. Misleiding en bedrog voert dan de toon en je moet van goede huize komen om niet in de val te trappen.
Daarnaast is er niemand die deze praktijken van bedrijven als Hertz stopt.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

30 juli 2015 | 4:16 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Hoi Anco,

Wat een vreselijke manier om een extra verzekering te hebben betaald. Voor een volgende keer: kijk naar de bedragen die op het contract staan en bij twijfel tekenen onder protest. Dat is de enige manier voor Sunny Cars om je geld terug te krijgen nadat je handtekening is geplaatst onder het contract. Dit stopt niet direct de samenwerking met een lokale partner, maar ik kan je vertellen dat het herhaaldelijk uitvoeren van dit soort praktijken er wel voor heeft gezorgd dat Sunny Cars een aantal samenwerkingen heeft stopgezet.

Zonnige groet, Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Giny van Ommen

29 juli 2015 | 10:52 am | Reageer op Giny van Ommen

We vliegen regelmatig naar Faro en boeken dan altijd een auto bij Sunny Cars. Dit jaar zijn we in mei en in juni weer naar Faro geweest en deze 2 keer met een No Deposit regeling (geen borg betalen) We werden netjes opgehaald op Faro Airport met een shuttle busje en naar het verhuurbedrijf Drive on Holidays gebracht wat maar een kleine 10 minuten vanaf het vliegveld was. Verder alles prima zoals altijd, alleen heel erg vervelend dat het verhuurbedrijf tóch linksom of rechtsom probeert te bewerkstelligen dat je je creditkaart afgeeft onder het mom van: because of the main driver?? NIET doen!! gewoon volhouden : nee alles is inclusief, dan laten ze he tmeestal wel.
Toch jammer want wij hebben beide keren gezien dat er om ons heen mensen waren die ook No Deposit hadden en waar toch om de creditkaart werd gevraagd. Ze hebben die maar afgegeven omdat men bang was dat ze anders de auto niet mee zouden krijgen. Mocht dit je overkomen... er staat op je bevestiging een 24/7 nummer van Sunny Cars en die moet je bellen dan wordt het gelijk opgelost. (Meestal als je zegt dat je ze gaat bellen hoeven ze ineens je creditkaart niet).
Alleen jammer dat dit bij dit bedrijf iedere keer weer gebeurt want we hoorden verschillende mensen zeggen dat die No Deposit regeling van Sunny Cars ook waardeloos is dan en dat ze de volgende keer niet meer bij Sunny Cars zullen boeken. Misschien hier een taak voor Sunny Cars om dit toch nog eens te bespreken met het verhuur bedrijf??

Verder zijn wij super tevreden over SunnyCars.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

30 juli 2015 | 4:19 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Hoi Giny,

Bedankt voor je uitgebreide feedback. Het klopt dat ons noodnummer in dit soort gevallen bereikbaar is. Betreft het No Deposit pakket, dit zet ik door naar de inkoopafdeling. Als we dit aanbieden, dan moet het ook goed gaan en er zeker niet gevraagd worden naar een waarborg.

Zonnige groet, Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Dries

29 juli 2015 | 5:42 pm | Reageer op Dries

In Vancouver op de airport auto opgehaald bij Alamo. Ondanks de drukte binnen 5 minuten geholpen en in 10 minuten werd de huur auto al voorgereden. Inleveren op de airport ging bijna nog sneller. Perfecte service en zeer vriendelijk personeel.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

30 juli 2015 | 4:20 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Bedankt voor het delen van je ervaring Dries!

Zonnige groet, Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Martha de Jonge

29 juli 2015 | 9:19 pm | Reageer op Martha de Jonge

Tot nu toe heb ik al 4 jaar gebruik gemaakt van jullie autohuur op luchthaven Los Angeles(LAX) en daar staat iedere 10 minuten een shuttlebus klaar om me naar Alamo te brengen. Ook Alamo heeft klantgegevens van mij in hun systeem en alles is bij jullie geregeld en ik betaal alleen voor roadservice precies zoals wat in de voorwaarden staat wat niet inbegrepen is. Echt toppie om zo je auto te kunnen huren en deze keer had ik een compactauto welke voor mij wel heel luxe was uitgevoerd met cruisecontrol en achteruitrij camera en ik geef altijd de vriendenvoucher aan mijn familie of vrienden of collega's.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

30 juli 2015 | 4:21 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Hoi Martha,

Fijn dat je ervaring zo goed is, precies zoals het hoort te zijn!

Zonnige groet, Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Marie-Jeanne Criel

30 juli 2015 | 5:15 pm | Reageer op Marie-Jeanne Criel

Ik heb reeds meerdere malen een auto via jullie gehuurd, steeds met ophaling en aflevering op de luchthaven (dit na een minder leuke ervaring om een auto terug in te leveren in het stadscentrum van Firenze; toen was de auto wel niet bij jullie besproken)! Dit gebeurde o.a. in Dublin, Porto (2x), Rome, Faro, Malaga, Catania. Globaal kan ik zeggen dat ik nooit echte moeilijkheden ondervonden heb en binnen een redelijke termijn (max. 1 uur) over de auto beschikte en mijn trip kon aanvatten. Tot hiertoe heeft men mij ook nergens bijkomende verzekeringen willen aansmeren.
Ook het afleveren ging altijd zeer vlot. Ik ben dan ook uiterst tevreden over jullie service en maak dan ook regelmatig reclame voor jullie wanneer vrienden van plan zijn om in het buitenland een auto te huren.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Susanne Pols-van Gelder

4 augustus 2015 | 10:09 am | Reageer op Susanne Pols-van Gelder

Beste Marie-Jeanne,
Dankjewel!
Erg fijn om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt met Sunny Cars.
Met zonnige groet,
Susanne Pols

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ina

31 juli 2015 | 10:12 pm | Reageer op Ina

Via Sunny Cars heb ik 4 keer een auto gehuurd in Canada bij de locale verhuurder Alamo.
Drie keer heb ik de auto opgehaald op de luchthaven van Halifax en een keer in Toronto, alle keren is de auto geretourneerd in Halifax.
De medewerkers van Alamo zijn uiterst vriendelijk en werken snel. De langste tijd die je moet wachten is als er iemand voor je aan de beurt is. Als je zelf aan de beurt bent is het binnen 10 minuten gepiept. Ook worden er geen extra kosten of verzekeringen aangepraat.
Twee maal kregen wij een auto uit een duurdere klasse aangeboden omdat onze keuze niet beschikbaar was. Afgelopen vakantie (30 juni t/m 15 juli 2015) kregen wij de grootste SUV van Ford, de Expedition. Wat een luxe. En dat zonder bijbetaling of gemopper. Hij werd zo aan ons meegegeven. En er stond nog meer 795 km op de teller!!!!!
Kortom, als je naar Canada gaat ..... boeken via Sunny Cars. Alles is perfect geregeld, ook bij de locale verhuurder. Wij hebben een fantastische vakantie gehad.
Sunny Cars, heel erg bedankt voor jullie goede service en locale partners.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Susanne Pols-van Gelder

4 augustus 2015 | 9:53 am | Reageer op Susanne Pols-van Gelder

Beste Ina,

Hartelijk dank voor je positieve reactie!

Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn. Daar doen we het voor!

Met zonnige groet,

Susanne Pols

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Wilma

8 september 2015 | 8:49 pm | Reageer op Wilma

Hoe gaat het inleveren van de auto bij representant service, bijv. in Malaga?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Susanne Pols-van Gelder

9 september 2015 | 4:36 pm | Reageer op Susanne Pols-van Gelder

Beste Wilma,
Bedankt voor je reactie.
In het geval van `meet & greet`of `representant service` spreek je ter plaatse bij het ophalen van de huurauto met de medewerker af waar je hem precies inlevert.
Met zonnige groet,
Susanne Pols

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Janneke

27 augustus 2016 | 4:36 pm | Reageer op Janneke

In mei op vliegveld Pula ging het uitstekend! Nu staan we al twee en een half uur te wachten op Alghero in de rij...echt ellende dit!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Susanne Pols-van Gelder

29 augustus 2016 | 10:49 am | Reageer op Susanne Pols-van Gelder

Beste Janneke,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten!
Natuurlijk doen wij er alles aan om de autohuur zo soepel mogelijk te laten verlopen. Gaat er toch iets mis registeren wij dit op de afdeling customer care. Zien we een herhalende klacht bij een bepaalde verhuurder gaan we met hen in gesprek hoe we dit op kunnen lossen. Daarom wil ik je vragen na thuiskomt een melding o.v.v. je reserveringsnummer te doen.
Ik hoop dat je na dit bericht niet lang meer hebt hoeven wachten en wens je een hele mooie vakantie!
Met zonnige groet,
Susanne Pols

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ruud Valckx

29 augustus 2016 | 7:51 pm | Reageer op Ruud Valckx

Net een week terug van een fantastisch 14 daagse vakantie in Javea. We waren met 11 man, dus 3 auto's bij Dickmans gehuurd via Sunny cars. In één woord geweldig. Ruud Valckx

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Susanne Pols-van Gelder

30 augustus 2016 | 8:59 am | Reageer op Susanne Pols-van Gelder

Goedemorgen Ruud,
Wat fijn om te horen! Leuk dat je de tijd neemt even een bericht achter te laten. Dank je wel!
Met zonnige groet,
Susanne Pols

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

De Kinder Joan

3 september 2016 | 10:11 pm | Reageer op De Kinder Joan

Voor de 1ste maal een auto gehuurd bij SunnyCars alles ging goed en snel tot we aan de balie stonden bij Dickmans te Alicante voor de papieren in te vullen.
Ik De Kinder Joan had de auto besteld en mij als hoofdbestuurder opgegeven
Nu wil ik dit veranderen naar mijn vrouw maar de medewerker achter de desk zegt mij dat dit niet gaat en en dat ik als hoofdbestuurder moet blijven staan, mijn vrouw komt als 2de chauffeur.
Dan vragen ze mijn visa kaart maar die heb ik in December stopgezet, dus geef ik die van mijn vrouw.
Ze zeggen dat het een probleem is en dat ik een boete van 137 euro moet betalen ter compensatie.
Dit versta ik niet ze hebben toch mijn vrouw haar visiekaart als waarborg.
Dit is een spijtig voorval, zuur van het geld!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Susanne Pols-van Gelder

5 september 2016 | 10:14 am | Reageer op Susanne Pols-van Gelder

Beste Joan,
Bedankt voor je bericht.
Het klopt dat alleen degene die je als hoofdbestuurder hebt opgegeven de auto op kan halen. Ik zie dat je een pakket inclusief extra bestuurder hebt geboekt. In de voorwaarden die je hebt geaccepteerd en die je bij de voucher hebt gekregen staat dat een creditcard op bestuurdersnaam verplicht is. Jammer dat je ons van te voren of toen je bij de balie stond niet gebeld hebt. Nu valt er niets meer aan te doen.
Met zonnige groet,
Susanne Pols

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

mariska

24 december 2016 | 7:47 pm | Reageer op mariska

Wat gebeurt er als de vlucht waar je mee aan omt vertraging oploop met representant service? Houden zij dit zelf automatisch in de gaten?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Susanne Pols-van Gelder

27 december 2016 | 9:41 am | Reageer op Susanne Pols-van Gelder

Beste Mariska,
Bedankt voor je reactie.
Ja, de verhuurder houdt dit in de gaten. Daarom is het zo belangrijk om het juiste vluchtnummer door te geven. Zo kan de verhuurder voordat hij vertrekt om jou je auto te brengen controleren of je vliegtuig op de geplande tijd landt.
Alvast een fijne jaarwisseling!
Susanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

John

8 mei 2017 | 3:37 pm | Reageer op John

Ook wij gaan gebruik maken van Sunny Cars deze zomer we starten met de huurauto ophalen op Las Vegas aiport.
Iemand nog goede tips, dat je beter bij de aankomsthal kunt aanmelden of via de shuttle service en oh ja staan deze rental cars op redelijke loopafstand van de aankomsthal?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

F. Van Pelt

22 juli 2017 | 3:43 pm | Reageer op F. Van Pelt

Goedemiddag,

We zijn van plan een auto huren en deze afhalen op de luchthaven Palermo. Wat zijn de openings tijden van de afhaal balie. We hopen op 11-10-2017 rond 20:30 uur de auto te kunnen ophalen en 25-10-2017 rond 19:00 weer in te leveren. Zijn daar evt extra kosten aan verbonden.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Pieta Harsveld

24 juli 2017 | 8:32 am | Reageer op Pieta Harsveld

Beste meneer/mevrouw Van Pelt,

Omdat wij met meerdere aanbieders samenwerken, is daar geen eenduidig antwoord op te geven.

Als de gewenste tijd buiten openingstijden valt, verschijnt er vanzelf een pop-up op de website. Soms kun je dan evengoed de auto ophalen tegen een extra betaling. Ook dat wordt in het reserveringsproces duidelijk.

Als je hulp nodig hebt, kun je ons altijd even bellen (0235699696).

Met hartelijke groet,
Pieta

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

F. Van Pelt

22 juli 2017 | 3:44 pm | Reageer op F. Van Pelt

Goedemiddag,

We zijn van plan een auto huren en deze afhalen op de luchthaven Palermo. Wat zijn de openings tijden van de afhaal balie. We hopen op 11-10-2017 rond 20:30 uur de auto te kunnen ophalen en 25-10-2017 rond 19:00 weer in te leveren. Zijn daar evt extra kosten aan verbonden.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Frans de. Jong

19 augustus 2017 | 7:39 pm | Reageer op Frans de. Jong

Wat zijn de ervaringen met ophalen auto op luchthaven Athene? Kom pas 2100 uur aan. Of beter shuttle bus nemen?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Pieta Harsveld

22 augustus 2017 | 10:15 am | Reageer op Pieta Harsveld

Dag Frans,

Als je ophaaltijd buiten openingstijden valt, krijg je hier altijd een melding van. Als je advies wil, kunnen mijn collega's van de reserveringsafdeling je uitstekend helpen. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer 0235699696.

Met hartelijke groet,
Pieta

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Frans Heemskerk

28 november 2017 | 10:31 pm | Reageer op Frans Heemskerk

In februari wil ik graag een auto huren op Faro airport via jullie organisatie. Ik heb een vraag om medische redenen (beperking met lopen): als ik kies voor "kantoor op luchthaven", wat is dan ongeveer de afstand tot de parkeerplaats waar de huurauto staat? mvg, Frans

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Claudia Voncken

30 november 2017 | 9:25 am | Reageer op Claudia Voncken

Beste Frans,
Bedankt voor je bericht.
We hebben meerdere verhuurders met een kantoor op de luchthaven, maar bij allemaal is het nog wel een stukje (tussen de ± 200 en ± 500 m) lopen naar de parkeerplaats. Ik heb wel eens gehoord dat de luchthaven hierbij assistentie kan verlenen, maar dat is niet ons specialisme. Indien je zoiets in gedachten hebt kun je het beste contact opnemen met een specialist zoals bijvoorbeeld Landstede Buitengewoon Reizen. Of misschien kan de maatschappij waar je mee vliegt je in dat geval verder helpen.
Nog vragen? We helpen je graag! Je kunt ons bereiken op: 023- 5699 696.
Met zonnige groet,
Susanne Pols

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Har

15 maart 2018 | 11:38 pm | Reageer op Har

Ik zie dat auto met shuttleservice fors goedkoper is dan ophalen op kantoor luchthaven. Waar zit dit verschil in? Zijn de voorwaarden anders, bijkomende kosten? Of is het in praktijk wellicht zo dat je erg lang moet wachten op de shuttleservice?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

16 maart 2018 | 11:14 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi,

Het kan inderdaad zo zijn dat er een groot prijsverschil is, maar geen zorgen: wat je ook kiest, via Sunny Cars huur je altijd al in. Maar huurvoorwaarden kunnen wel altijd verschillen per auto en lokale wagenparkaanbieder, dus het is altijd verstandig deze goed door te lezen. Het prijsverschil zit 'm in de locatie. De luchthaven is aan A-locatie, de kantoren waar je met een shuttlebus heen wordt gebracht liggen vaak buiten de luchthaven. Veel mensen kiezen het liefst voor kantoor op luchthaven, omdat dit sneller lijkt te zijn. Maar omdat veel mensen daarvoor kiezen, kan de rij soms best lang zijn. Dus shuttleservice is ook heel goed te doen!

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Lisette Wiersma

8 april 2018 | 8:15 am | Reageer op Lisette Wiersma

Beste Suzanne, van 13 tot 20 april ben ik in Malaga. Graag wil ik voor een dag een auto huren om de omgeving te verkennen. Is er een mogelijkheid om in de stad zelf een auto op te halen? Zo ja kun je mij de gegevens sturen om dit ter plekke te regelen. Ik heb zeer goede ervaringen met Sunny Cars.
Met vriendelijke groet.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

9 april 2018 | 9:56 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Lisette,

Bedankt voor je berichtje. Wat leuk dat je via Sunny Cars een auto in Málaga wil huren! Als je op onze website Málaga als bestemming intypt kun je kiezen voor de stad of luchthaven. Als je kiest voor stad, krijg je vervolgens een lijstje met adressen te zien. Je kunt dan kiezen waar je de huurauto in de stad wil ophalen. Het is echter wel noodzakelijk om je huurauto vooraf te regelen via Sunny Cars (via onze website op telefonisch). Als je ter plaatse bij dit kantoor je auto huurt, huur je via hen en niet via Sunny Cars (en dus is het niet all-in volgens ons concept :-)).

Als je er online niet helemaal uit komt, kun je natuurlijk telefonisch contact opnemen met mijn collega's op de reserveringsafdeling. Zij helpen je graag verder bij het maken van je reservering!

Met zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

A. Schipper

17 april 2018 | 7:43 am | Reageer op A. Schipper

Hoe gaat het ophalen en inleveren van de representant service?
Hoe snel verloopt dit en kan dit iedere tijd?
Het gaat om het vliegveld Volos in Griekenland.
Zijn er nog bijzonderheden of extra kosten?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

17 april 2018 | 10:49 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi,

Je wordt bij de aankomsthal opgewacht door een medewerker van het lokale verhuurkantoor en je gaat dan samen naar het kantoor om daar het contract te ondertekenen en de sleutels in ontvangst te nemen. Dit kan binnen de openingstijden van de verhuurder. Hoe lang het duurt kunnen we niet precies aangeven, maar vanaf het moment van ophalen zou het allemaal niet langer dan 15 minuten hoeven duren. Je betaalt niets extra's als je binnen de openingstijden van de verhuurder blijft, dus dat is handig. Op de terugweg lever je de huurauto en sleutels in bij het kantoor en je wordt weer teruggebracht naar de luchthaven!

Met zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

A. Schipper

17 april 2018 | 8:33 pm | Reageer op A. Schipper

Sanne,

Weet je waar het kantoor zit ? Kan i me hier een beeld bij vormen. (bij huur Opel corsa of C1 op 28-4)

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

18 april 2018 | 10:35 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi,

Het is handig om hierover even contact op te nemen met onze reserveringsafdeling, zij kunnen je er wat meer over vertellen! Je kunt e-mailen naar reservation@sunnycars.nl of bellen naar 023 - 5 699 696.

Met zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

I. Verdijk

19 juni 2018 | 8:48 pm | Reageer op I. Verdijk

Al meerdere keren een auto gehuurd via sunnycars. Altijd nette en goede auto’s.
In Rome via een shuttle service (kantoor was echter op loopafstand), in Barcelona en Ibiza via kantoor op luchthavens. Wachttijd was elke keer kort en afhandeling van overeenkomst etc ging snel.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Remco

14 augustus 2018 | 9:34 am | Reageer op Remco

Met welk agentschap werken jullie op Catania Airport? Komende september reis ik hienaartoe voor mijn vakantie en ik vroeg me af of jullie op Catania Airport een standaard agentschap hebben waarmee jullie werken of dat het verschilt. Ik hoor het graag!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

15 augustus 2018 | 10:23 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Remco,

Dat kan verschillen! Als je een voorkeur hebt voor een wagenparkaanbieder, neem dan even contact op met mijn collega's van de reserveringsafdeling :-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Tjidsger Meetsma

5 november 2018 | 11:46 am | Reageer op Tjidsger Meetsma

hallo,

wat zijn de openingstijden op de luchthaven in Alicante (spanje) van het kantoor zelf?

vriendelijke groet,

Tjidsger meetsma

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

8 november 2018 | 10:02 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi,

Op elke locatie werken wij samen met verschillende wagenparkaanbieders. De openingstijden kunnen dus verschillen! Neem anders even contact op met onze reserveringsafdeling. De autohuurexperts daar helpen je graag verder! :-).

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Henk Vos

4 december 2018 | 9:54 pm | Reageer op Henk Vos

Suzanne, je zal waarschijnlijk antwoorden dat dit niet jouw afdeling is. Maar kan jij bewerkstelligen dat over mijn zaak (8757758), waarin ik aanhoudend wordt opgelicht door de wederverhuurder van Sunnycars, t.w. Europcar Gran Canaria, die volkomen illegaal m.m. geld van m'n creditcardtegoed heeft afgeschreven (lees: gewoon gejat) telefonisch contact met mij wordt opgenomen?
Ik stuurde recent meerdere mails hierover, maar Sunnycars reageert hier niet op, terwijl Europcar maar geld van m'n rekening blijft afschrijven. Je zou verwachten dat Sunnycars hier direct op zou aanslaan, maar ho maar....
Sunnycars maakt duidelijk niet waar wat overal wordt gepubliceerd: "WIJ vergoeden direct al uw gemaakte onkosten."
Vaste klanten worden op deze manier hardhandig de deur uit gejaagd.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

5 december 2018 | 10:26 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Henk,

Het is vervelend als er om onduidelijke redenen geld van je rekening wordt afgeschreven. We kunnen ons goed voorstellen dat je daar meer duidelijkheid over wil. Wat gek dat je nog geen antwoord van ons hebt ontvangen, wij proberen onze klanten altijd zo spoedig mogelijk van antwoord te voorzien. Wat is je reserveringsnummer? Dan kijk ik even voor je na waar het is misgegaan.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Jordie Jansen

29 januari 2019 | 11:49 pm | Reageer op Jordie Jansen

Goede avond,

16 februari vlieg ik samen met mijn gezien naar Barcelona, luchthaven El Prat.
Ik wil graag een auto huren en ben eventueel van plan om dit via jullie te doen.
Mijn vraag is, welke maatschappij gebruiken jullie daar ter plaatse, aangezien ik geen Sunnycar op de website van de luchthaven zie staan.
Wij landen om 23.00 uur 's avonds, tot hoe laat is het verhuurbedrijf op de luchthaven geopend?

Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Jordie Jansen

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

30 januari 2019 | 9:54 am | Reageer op Sanne van Reek

Beste Jordie,

Wat leuk dat jij en je gezin een huurauto via Sunny Cars willen reserveren! Toch een fijn idee, dat all-in autohuur :-). Het klopt inderdaad dat je geen balie van Sunny Cars op de luchthaven vindt. Dit komt omdat wij namelijk geen balies ter plaatse hebben! Wij hebben zelf geen wagenparkark, maar werken samen met onze verhuurpartners.

Op de luchthaven van Barcelona werken we o.a. samen met: Alamo Spain, Hertz, Keddy by Europcar en Enterprise. De openingstijden van deze verhuurkantoren kunnen verschillen. Ben je dus specifiek op zoek naar een kantoor dat tot laat geopend is, dan adviseren we om contact op te nemen met onze reserveringsafdeling (reservation@sunnycars.nl of 023 - 5 699 696).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Els

29 april 2019 | 4:27 pm | Reageer op Els

Wij willen 3 weken een auto huren via Sunny Cars in vancouver en dan verder naar amerika. Hotel is goed te bereiken vanaf vancouver airport. Dus willen we pas de 3e dag de auto halen als we naar vancouver island gaan. Op welke plekken in vancouver kan je de auto halen? Dank en groet

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Ton van Daal

28 mei 2019 | 6:21 pm | Reageer op Ton van Daal

Morgen lever ik een huurauto in bij Sunny Cars in Malaga. Als adres heb ik alleen F011/Estacion Explanada de la Estacion. Heeft u voor mijn een adres waar Tom Tom raad mee weet?
Gr. Ton van Daal

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

3 juni 2019 | 4:19 pm | Reageer op Sanne van Reek

Hallo Ton,

Ik zie dat je inmiddels alweer een paar dagen terug bent van je vakantie in Málaga. Voor dit soort vragen kun je altijd het beste contact opnemen met onze reserveringsafdeling. Wij zijn telefonisch te bereiken en natuurlijk ook via de mail! Dan krijg je snel antwoord van ons :-).

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.