Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Waarom het niet leuk is om bij Sunny Cars te werken

Maandagochtend. Zoonlief wil op de fiets naar school, maar mama heeft natuurlijk weer te lang onder de douche gestaan en absoluut geen tijd meer over om de fiets uit de schuur te halen. `Lopen, schat, dat gaat nu niet meer lukken.` Nee, zo gemakkelijk kom ik er niet vanaf. De daaropvolgende discussie (ik weet het: ga nooit in discussie met je kind) kost meer tijd dan het pakken van de fiets had gekost.

Eindelijk ben ik op kantoor. Voor mijn gevoel net op tijd. Wat onzin is, want ik ben altijd ruim op tijd, maar toch loop ik me elke dag weer te haasten. Snel mijn PC aan, thee halen en mail checken. Niet te geloven. Het is net weekend geweest, maar toch staan er al weer 60 mailtjes in. Nu ja, de helft kan zo weg. O, een appje. Bertilde staat in de file. Of ik haar PC vast aan kan zetten. Doe ik. Goed, die e-mails. O, nog een appje. Irene haar trein heeft vertraging. Of ik haar PC alvast aan kan zetten. Fidji komt binnen en vraagt hoe mijn weekend was. Heerlijk, maar eigenlijk al weer weggezakt, want ik ben nu volledig op het werk gefocust. Lucinda komt binnen en wil iets over het rooster vragen. Inmiddels is het al 09.00 uur en ik wil dat iedereen zijn telefoon open zet, want het is elke dag razend druk tussen 09.00 en 09.30 uur, maar vooral op maandag.

niet leuk werken sunny cars

Die e-mails kunnen nog wel even wachten. Ik zal eerst kijken of de meldingen die gisterenavond bij de bereikbaarheidsdienst zijn gedaan al zijn klaargezet om na te bellen. Ja, dat heeft Kirsten al gedaan. Er kunnen er drie vanaf 09.30 uur gebeld worden en de rest kan i.v.m. tijdverschil pas rond 16.00 gebeld worden. Dat kan ze prima alleen af. Dan ga ik me nu toch echt even door die e-mails heen werken.

Poeh, die maandag opstarten is altijd weer een ding. Als dat eenmaal gelukt is heb ik echt een fantastische baan. De liefste collega´s die er zijn. Een baas die luistert naar onze ideeën en er iets mee doet. Een product om trots op te zijn en  klanten die (meestal) heel aardig zijn. Wat is er nu niet leuk aan dan? Dat ik helemaal verpest ben en nooit meer ergens anders wil werken!

 

Susanne Pols-van Gelder

Reserveringsmanager

Als Manager Reserveringsafdeling Nederland & België weet Susanne als geen ander hoe we onze klanten optimaal van dienst kunnen zijn. Ze traint en coacht collega’s, zodat ook zij alles weten over autoverhuur en de service die wij verlenen. In haar vrije tijd is ze gek op reizen – hoe kan het ook anders!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou