Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Wanneer bel je het noodnummer?

Weet je wat het leuke is van werken op onze reserveringsafdeling? Geen dag is hetzelfde. In de regel hebben wij veel contact met autoverhuurpartners en klanten  in het buitenland. Toch zijn  er ook veel klanten en reisagenten die voor of na hun reis met vragen zitten. En dan zijn er soms leuke gesprekken, gekke vragen of regelrechte puzzels. Wat er laatst nog gebeurde…

E-mailen of bellen?Noodnummer 24/7

Er belde een klant op vanuit het zonnige Malaga. Ze vertelde me dat ze de avond ervoor was aangekomen op de luchthaven. Alles leek goed te zijn verlopen dacht ik, totdat mevrouw vertelde dat ze de avond ervoor vertraging had vanaf Schiphol.  “Ik heb toen dus maar een e-mail gestuurd om aan te geven dat ik de huurauto later kom ophalen, jullie waren alleen wel gesloten..”. In mijn reactie liet ik haar weten dat we e-mails buiten openingstijden helaas niet kunnen beantwoorden. Vervolgens vroeg ik aan de klant waarom ze ons noodnummer niet had gebeld. Ons noodnummer is namelijk 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar en juist in zo’n situatie erg handig.

Het noodnummer kun je altijd bellen!

De klant reageerde verbaasd. “Maar het noodnummer is toch alleen voor als je ter plaatse bent?! Ik was nog op Schiphol hoor!”.  Laat ik het bij deze verduidelijken: het noodnummer mag je altijd bellen wanneer je direct ondersteuning nodig hebt met betrekking tot je autohuur buiten de openingstijden. Dus zowel in Nederland als vanuit het buitenland. En wees gerust, de hoorn zal niet op de haak worden gegooid wanneer we merken dat je nog op Schiphol staat.

Heb je dus een probleem met betrekking tot je autohuur en zijn wij op de reserveringsafdeling alweer naar huis toe? Neem gerust contact op met ons noodnummer: 31 23 5 699 690. Deze is 24 uur per dag voor jou bereikbaar!

 Zorgeloos auto rijden

 

Luka Knoop

Autohuurexpert

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

nancy alexander

28 augustus 2014 | 10:06 pm | Reageer op nancy alexander

Wat ik jammer vond was toen ik het noodnummer belde omdat ik met pech stond en de lokale verhuurder op hun noodnummer niet kon bereiken, zij mij niet konden helpen. Zij hadden geen telefoonnummers zodat ik niet kon checken of het opgegeven nummer wel klopte of zodat ik nog een ander nummer kon proberen. Uiteindelijk met hul van lokale bevolking nog een nummer kunnen achterhalen en zodoende kon ik alsnog geholpen worden.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Youri Vermij , Charlotte Hayden

Jullie nemen het noodnummer niet op! We krijgen geen groot genoege auto mee. Reserveringsnummer 8396924. Geboekt 4 deurs voor 4 personen en 2 koffers. 4 personen ja maar past helemaal geen koffer in. Waarom nemen jullie niet op? Aub zsm contact opnemen met Alamo op Vancouver international airport.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Sanne van Reek

4 juni 2018 | 10:41 am | Reageer op Sanne van Reek

Hoi Youri en Charlotte,

Bedankt voor jullie bericht en wat vervelend dat jullie ons noodnummer niet konden bereiken. Dat is natuurlijk erg vreemd! Welk nummer hebben jullie gebeld? We zoeken graag uit hoe het kan dat jullie ons niet konden bereiken. Ik zie in ons systeem dat jullie hier inmiddels contact over hebben met mijn collega's van de reserveringsafdeling.

Ik heb voor jullie veiligheid even de telefoonnummers uit de comment verwijderd. Deze is namelijk openbaar.

Een zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou