Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Yes, we hebben een nieuwe voucher!!

Vanaf vandaag is íe live: onze vernieuwde voucher. Wij zijn er superblij mee! ‘Nou en, big deal’ zul jij misschien denken en ik geef je deels gelijk. De voucher is een noodzakelijk waardepapier waarmee de klant de huurauto kan ophalen bij de lokale verhuurder. Punt. Weinig spannends aan inderdaad. Maar juist voor ons all-inclusive product kunnen we met de voucher het verschil maken qua informatiewaarde. Daarom hebben we ´m veranderd van een saai ‘bevestigingsdocument’ naar ‘een ideale checklist’ voor de klant. Hierbij hebben we goed geluisterd naar de feedback van zowel huurders als reisbureaus, je zou dit met een hip woord crowdsourcing kunnen noemen. Eigenlijk is het onze voucher 2.0 dus. 

Nederlandstalige klantenversie

De grootste wijziging is dat we voortaan 2 vouchers uitgeven: 1 voor de klant en 1 voor onze autohuurpartner ter plaatse. De klantvoucher is in het Nederlands en houd je in je bezit. We hebben hier veel nieuwe zaken opgenomen en deze versie feitelijk opgesteld als handige checklist. Uiteraard staan de data en het gereserveerde autotype er nog op vermeld. Maar we hebben de volgende zaken ook toegevoegd:

  • We tonen het logo van de lokale verhuurder. Handig om snel de juiste balie te vinden!Noodnummer op voucher
  • Ons 24/7 noodnummer staat duidelijk vermeld. Je kunt ons altijd bellen in geval van problemen ter plaatse.
  • Er is een opsomming van de ‘niet vergeten mee te nemen’-items. Zonder deze krijg je de auto niet mee, wel zo handig om te weten dus!
  • De contactgegevens van het verhuurkantoor, zoals adres, telefoonnummer en openingstijden, staan duidelijk vermeld. Ben je dus iets eerder of later met inleveren, dan weet je of ze open zijn.
  • We geven nog een keer een duidelijke opsomming van wat er inclusief in het geboekte servicepakket is en welke kosten eventueel nog ter plekke betaald moeten worden voor geboekte extra´s.
  • En last but not least (we kunnen het niet vaak genoeg zeggen): er is een reminder dat de klant ter plaatse geen extra verzekeringen moet afsluiten. Alles is inbegrepen, ook terugbetaling eigen risico en dekking van glas-banden-bodem en dakschade.

Voorbeeld voucher 2

Supplier voucher

De voucher voor de lokale autohuurpartner (a.k.a. de supplier voucher) is in het Engels; deze lever je in bij het ophalen van de huurauto. Hier staat, naast de technische gegevens om de boeking in het systeem terug te vinden, ook nog eens duidelijk dat je volledig bent verzekerd via Sunny Cars en dus geen extra verzekeringen nodig hebt. Handig om in het Engels beschikbaar te hebben zodat je hierop kunt wijzen bij een mogelijke discussie. En kom je er niet uit? Dan bel je ons noodnummer zodat we 24/7 kunnen helpen. En inderdaad, die staat ook vermeld!

Wij willen hiermee het all-inclusive ‘ontzorgen’ ook in de voucher terug laten komen. Wat vind jij ervan? Mis jij nog iets of heb je andere tips om de voucher te verbeteren? Laat het mij vooral weten! Dit kan als comment onder deze blog of per e-mail.

Suzanne Al

Marketing Manager

Als Marketing Manager Nederland & België is Suzanne verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten. Naast een passie voor autohuur, is ze ook dol op vakanties. Niet gek dus, dat ze vaak bezig is met vakantieplannen maken – altijd mét huurauto natuurlijk. Want alleen dan kom je op de mooiste plekjes.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Van der Kruijs

9 december 2013 | 12:08 am | Reageer op Van der Kruijs

Wij hebben een auto geboekt bij jullie in IJsland in december. Krijgen wij dan ook nog een nieuwe voucher met de nieuwe gegevens erin? Dat zou wel heel handig zijn.
Met vriendelijke groet

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Hoving

9 december 2013 | 10:41 am | Reageer op Hoving

Ben echt heel blij met de nieuwe voucher! Met name Alamo probeert toch altijd weer extra verzekeringen te verkopen tijdens het ophalen van de auto. Je bent dan moe van de jetlag en wilt niets liever dan gelijk je auto krijgen en op pad te kunnen. We gaan met de kerst naar Californië en verwacht nu toch wat sneller en relaxter de auto op te kunnen halen.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Renske Mijderwijk

9 december 2013 | 4:17 pm | Reageer op Renske Mijderwijk

Beste heer van der Kruijs,

Ik heb de boeking teruggevonden en een nieuw voucher klaargezet. Deze zal vanmiddag nog per e-mail worden verstuurd.

Alvast een goede reis!
Renske

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Dennis

10 juli 2014 | 12:11 pm | Reageer op Dennis

Wat mij opvalt is dat er de nodige negatieve ervaringen zijn met plaatselijk autoverhuurders, die een extra verzekering proberen aan te smeren. Mijn ervaring is dat inwoners van de mediterrane landen de Engelse taal vrij matig beheersen, als je gelukt hebt, waardoor je het risico loopt dat zij de Engelstalige voucher niet begrijpen en er alsnog een discussie ontstaat. Is het, gezien de ervaringen op uw website, niet mogelijk om deze vouchers ook in het Spaans, Portugees en Italiaans aan te bieden. Dat zal veel ergernis schelen.

Mvg

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Suzanne Al

14 juli 2014 | 10:05 am | Reageer op Suzanne Al

Beste Dennis,

In de praktijk gaat alle communicatie met onze autoverhuurpartners in het Engels. En op de voucher staat ook een zogenaamde ´ratecode´. Deze geeft aan de lokale verhuurder exact aan wat er in het Sunny Cars tarief zit. Ook al spreekt iemand een keer geen Engels, dan nog is dat duidelijk. En mocht je toch ergens over twijfelen of er qua taal niet uitkomen aan de verhuurbalie dan kun je ons 24/7 bellen en helpen wij in het Nederlands.

Met zonnige groet,
Suzanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou