fbpx

Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Zoeken

Wij staan 365 dagen per jaar voor je klaar!

Bij Sunny Cars hebben wij een goede service hoog in het vaandel staan. Voor ons is het dan ook heel logisch dat we altijd bereikbaar zijn. Dat hoort voor ons bij de service die we als specialist in autohuur leveren. Onze reserveringsmedewerkers zitten 365 dagen per jaar en 7 dagen per week aan de telefoon klaar voor Nederlandse en Belgische klanten die hun vakantie of zakenreis compleet willen maken met een all-in huurauto.

Openingstijden feestdagen
Toch is het best bijzonder dat we ook tijdens de feestdagen geopend zijn. Weliswaar met iets aangepaste openingstijden, maar we zijn er wel gewoon voor onze klanten:

  • 24 dec                               0900 – 1600 uur
  • 1e kerstdag 25 dec          1100 – 1600 uur
  • 2e kerstdag 26 dec          1100 – 1600 uur
  • Oudejaarsdag 31 dec    0900 – 1600 uur
  • Nieuwjaarsdag 1 jan      1100 – 1600 uur

Zoals je ziet kun je ons zelfs op 1e en 2e kerstdag bellen. Natuurlijk kun je dan bij ons terecht om een reservering te maken. Maar we zijn vooral open voor al onze klanten die in deze periode op vakantie gaan. De kerstvakantie is namelijk een hele drukke maand waarin veel mensen de winterzon opzoeken en daarbij een huurauto hebben geboekt. En die dus de komende weken ophalen op hun vakantiebestemming. Mocht er een vraag of probleem zijn tijdens het ophalen van de huurauto, dan geven we graag direct advies. Zodat de vakantie zorgeloos van start kan gaan. Daarom zijn we er dus, ook tijdens Kerst.

24/7 bereikbaar
Dankzij onze bereikbaarheidsdienst kunnen wij 24/7 service bieden. Buiten onze reguliere openingstijden geven zij advies en beantwoorden je vragen. In geval van nood is voor hen de Sunny achterwacht altijd beschikbaar, ook midden in de nacht. Fijn gevoel toch?

Sunny Cars

Wij regelen autohuur van A tot Z.

Heerlijk uitkijken naar een vakantie vol plezier, zorgeloosheid en avontuur. Met een huurauto op je eigen tempo op pad gaan om de leukste plekjes te ontdekken, met het fijne idee dat je all-in verzekerd bent. Dát is pas genieten! Ons team van experts geeft je volop tips & tricks rondom het ontdekken van je bestemming met een huurauto van Sunny Cars. Rent a smile!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

E. Janssen

25 juli 2020 | 1:54 pm | Reageer op E. Janssen

Beste , 24/7 dus als ik om 22.00 aankom bij sunnycars Malaga is er gewoon iemand aan de balie om mij aan mijn huurauto te helpen ? we horen net dat ryan air de tijd van de heenvlucht naar de avond heeft verzet
gr E. Janssen

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

28 juli 2020 | 9:16 am | Reageer op

Hallo,

Als je later aankomt, dan horen wij dit graag van je. Dan kunnen wij de aankomsttijd voor je aanpassen in de reservering! Ik kan zonder reserveringsnummer je reservering niet opzoeken in ons systeem, dus ik kan nu helaas verder niets voor je betekenen.

Zonnige groet, Sanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Clemens van Erp

23 december 2021 | 7:48 pm | Reageer op Clemens van Erp

Auto gehuurd, ophalen Valentia Spanje. Sunnycars geheel onbekend op luchthaven. Niemand had ooit gehoord van Sunnycars. In de hal waar alle autoverhuurders een kiosk hebben, schitterd deze Sunnyvars door afwezigheid. Ophaalpunt werkelijk niet te vinden. Drama.
Kortom nooit meer een auto huren bij deze partij. Zijn amateurs zonder klantgevoel !!!!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Hilde Dambrink

27 december 2021 | 8:44 am | Reageer op Hilde Dambrink

Beste Clemens,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat het ophalen van de huurauto niet goed is gegaan. Het klopt inderdaad dat wij geen eigen balies hebben. De reservering van jouw huurauto, inclusief alles wat erbij komt kijken (zoals alle verzekeringen) regelen we vanuit Nederland. We hebben directe lijnen met de beste lokale- en internationale autoverhuurders ter wereld, en zij leveren jouw huurauto. Op je voucher staat onder het kopje "ophaalinstructies" bij welke balie je de huurauto ophaalt. Daarnaast hebben wij een 24/7 noodnummer die je altijd kunt bellen wanneer je er tijdens je reis niet uitkomt. Ik hoop dat het uiteindelijk nog is gelukt om je huurauto op te halen, anders kun je altijd contact opnemen met reservations@sunncars.nl om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Zonnige groet, Hilde

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

O.Sanchez

21 januari 2022 | 5:41 pm | Reageer op O.Sanchez

Ik heb altijd een auto gehuurd in airport la coruña, maar tot mijn verbazing kan dat niet meer,jammer. Ben altijd tevreden geweest.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Hilde Dambrink

26 januari 2022 | 8:35 am | Reageer op Hilde Dambrink

Goedemorgen! Ik heb dit even voor je nagekeken, maar gelukkig hebben we nog wel aanbod op La Coruña Luchthaven. Het kan zijn dat er voor bepaalde periode's geen beschikbaarheid is. Voor welke datum zoek je een huurauto? Zonnige groet, Hilde

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Leon

8 maart 2022 | 2:47 pm | Reageer op Leon

Geachte heer/mevrouw
Ik wil graag een huurauto huren op de airport van Johannesburg voor een periode van 35 dagen
Nu krijg ik een prijs van € 1070,00 voor de voordeligste klasse.
Nu kijk ik voor 30 dagen krijg ik een huurprijs van € 521,00 en dan nog een extra boeking voor 5 dagen is € 110,00.
Kunnen jullie een voor mij een mooie aanbieding maken voor 35 dagen?
Aankomst met Ethiopië airlines vlucht nr ET 809 aankomst tijd op 07-09-2022 om 13.05 uur
Vertrek op 12-10-2022 met Ethiopië airlines vlucht nummer ET808 om 14.10 uur.
Hopelijk heeft u informatie genoeg om een offerte te maken.
Hartelijk dank voor de moeite,
Mvg,
Leon van der Zanden.
Geboorte datum 18-05-1961

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Hilde Dambrink

9 maart 2022 | 10:43 am | Reageer op Hilde Dambrink

Dag Leon, bedankt voor je bericht en wat leuk dat je bij ons een all-in huurauto wilt reserveren in Johannesburg! In sommige gevallen is het inderdaad beter om een huurperiode van meer dan 30 dagen te splitsen in meerdere reserveringen. In jouw geval kun je het beste even contact opnemen met onze reserveringsafdeling via reservation@sunnycars.nl. Alvast een fijne reis! Zonnige groet, Hilde

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

John Berrens

21 april 2022 | 10:39 am | Reageer op John Berrens

Op zoek geweest naar prijs per dag in Albufeira. Nergens wat te vinden

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Jaap Van Sunny Cars

21 april 2022 | 3:55 pm | Reageer op Jaap Van Sunny Cars

Hi John! Dat klopt inderdaad, we vermelden geen vaste prijs per dag op de website omdat er meerdere factoren zijn die de huurprijs kunnen beïnvloeden. De huurprijzen kunnen verschillen door de verschillende ophaallocaties vanwaar je de auto ophaalt, maar ook door het verschil in categorie huurauto en de beschikbaarheid van huurauto's op dat moment. Als je de prijs voor een huurauto in Albufeira wilt weten kun je dit het beste uitvinden door naar https://www.sunnycars.nl/auto-huren/albufeira/ te gaan, daar je gewenste huurperiode en ophaallocatie in te vullen en vervolgens op 'zoek huurauto's' te klikken. Dan krijg je een overzicht te zien met de beschikbare huurauto's en de daarbij horende prijzen. Zonnige groet, Jaap

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Hesselink

18 mei 2023 | 11:24 am | Reageer op Hesselink

Graag zou ik willen weten wat een auto als VW Polo ( 5 deurs) voor 84 dagen kost.
In Portugal, Faro airport

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Jaap Van Sunny Cars

23 mei 2023 | 10:21 am | Reageer op Jaap Van Sunny Cars

Hi Hesselink, de maximale huurperiode is 30 dagen. Heb je voor een langere periode een auto nodig? Splits de reservering dan op in meerdere boekingen. Tussen de boekingen door moet de huurauto worden teruggebracht bij het verhuurkantoor en dien je opnieuw een contract te ondertekenen. De kosten kun je inzien door meerdere boekingen te maken via onze site. ALs je er online niet uitkomt kun je ons ook bellen, dan geven onze autohuurexperts je direct antwoord op al je vragen. Met zonnige groet!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Henk Smith

9 december 2023 | 8:47 pm | Reageer op Henk Smith

In 2024 wil ik graag een rondreis maken in West VS en een auto huren voor een week of 6.
Volgens het systeem kan dat niet in moet ik twee contracten hebben.
Eén van 30 dagen en één voor de rest.
Alleen zou ik terug moeten naar de plaats waar ik de auto heb opgehaald, en dat is dan 2500 km terug en kan ik mijn rondreis niet maken.
Ik heb eerder bij Sunnycars zonder problemen voor langere periode een auto gehuurd.

Wellicht kunt u dit oplossen zodat ik toch bij u een auto kan huren.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Jaap Van Sunny Cars

22 december 2023 | 2:58 pm | Reageer op Jaap Van Sunny Cars

Dag Henk, onze autohuur is echt maximaal 30 dagen lang. Daarna moet er juridisch gezien een nieuw contract worden getekend. Wellicht is het een idee om het proberen op te lossen met 2 One ways? Dan hoef je niet terug naar het eerste kantoor. Hier lees je alles over het reserveren van een One Way: https://www.sunnycars.nl/extras/one-way-autohuur/. Kom je er hiermee niet uit? Dan kun je voor persoonlijk advies ons het beste even bellen op 023-5699696. We kijken graag met je mee wat de mogelijkheden zijn!

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Tolsma Jelle

1 augustus 2024 | 8:43 am | Reageer op Tolsma Jelle

Wil 35 dagen auto huren hoor dat dit veel problemen en extra actie vraagt is dit te omzeilen andere verhuurders maken hier geen probleem van
Maar wij prefereren Sunny
Wat nu

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Jaap Van Sunny Cars

1 augustus 2024 | 3:13 pm | Reageer op Jaap Van Sunny Cars

Hi Jelle, de maximum huurperiode is 30 dagen. Wil je een auto huren voor een langere periode, dan zul je de huurperiode moeten opsplitsen in 2 boekingen, tussendoor moet je dan langskomen met de huurauto bij de lokale partner om opnieuw een contract te ondertekenen. Er is geen manier om de maximale huurperiode te omzeilen.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

jan

9 september 2024 | 10:20 am | Reageer op jan

ik wacht al jaren op mijn waarborg

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Jaap Van Sunny Cars

12 september 2024 | 9:45 am | Reageer op Jaap Van Sunny Cars

Hi Jan, het terugbetalen van de waarborg hoort geen jaren in beslag te nemen. Heb je je klacht al bij ons ingediend? Zo niet, dan kun je dit doen door het volgende formulier in te vullen: https://service.sunnycars.com/DamageReport/(S(imgrbfbjyeagdgrpnlatilpo))/default.aspx?PageType=-1. We helpen je graag verder bij het uitzoeken waar het is misgegaan.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou