Wij staan 365 dagen per jaar voor je klaar!
Bij Sunny Cars hebben wij een goede service hoog in het vaandel staan. Voor ons is het dan ook heel logisch dat we altijd bereikbaar zijn. Dat hoort voor ons bij de service die we als specialist in autohuur leveren. Onze reserveringsmedewerkers zitten 365 dagen per jaar en 7 dagen per week aan de telefoon klaar voor Nederlandse en Belgische klanten die hun vakantie of zakenreis compleet willen maken met een all-in huurauto.
Openingstijden feestdagen
Toch is het best bijzonder dat we ook tijdens de feestdagen geopend zijn. Weliswaar met iets aangepaste openingstijden, maar we zijn er wel gewoon voor onze klanten:
- 24 dec 0900 – 1600 uur
- 1e kerstdag 25 dec 1100 – 1600 uur
- 2e kerstdag 26 dec 1100 – 1600 uur
- Oudejaarsdag 31 dec 0900 – 1600 uur
- Nieuwjaarsdag 1 jan 1100 – 1600 uur
Zoals je ziet kun je ons zelfs op 1e en 2e kerstdag bellen. Natuurlijk kun je dan bij ons terecht om een reservering te maken. Maar we zijn vooral open voor al onze klanten die in deze periode op vakantie gaan. De kerstvakantie is namelijk een hele drukke maand waarin veel mensen de winterzon opzoeken en daarbij een huurauto hebben geboekt. En die dus de komende weken ophalen op hun vakantiebestemming. Mocht er een vraag of probleem zijn tijdens het ophalen van de huurauto, dan geven we graag direct advies. Zodat de vakantie zorgeloos van start kan gaan. Daarom zijn we er dus, ook tijdens Kerst.
24/7 bereikbaar
Dankzij onze bereikbaarheidsdienst kunnen wij 24/7 service bieden. Buiten onze reguliere openingstijden geven zij advies en beantwoorden je vragen. In geval van nood is voor hen de Sunny achterwacht altijd beschikbaar, ook midden in de nacht. Fijn gevoel toch?
25 juli 2020 | 1:54 pm | Reageer op E. Janssen
Beste , 24/7 dus als ik om 22.00 aankom bij sunnycars Malaga is er gewoon iemand aan de balie om mij aan mijn huurauto te helpen ? we horen net dat ryan air de tijd van de heenvlucht naar de avond heeft verzet
gr E. Janssen
Plaats een reactie
28 juli 2020 | 9:16 am | Reageer op
Hallo,
Als je later aankomt, dan horen wij dit graag van je. Dan kunnen wij de aankomsttijd voor je aanpassen in de reservering! Ik kan zonder reserveringsnummer je reservering niet opzoeken in ons systeem, dus ik kan nu helaas verder niets voor je betekenen.
Zonnige groet, Sanne
Plaats een reactie