Dit is het leukste klantgesprek van mei
We love creating smiles en we zijn gek op tevreden klanten. Daar doen we dan ook alles voor! Wij vinden het ook heel fijn als er bij ons een glimlach op ons gezicht wordt getoverd, bijvoorbeeld met een leuk mailtje met een compliment of een mooie review. In de rubriek ‘You made us smile’ geven we je een kijkje achter de schermen en delen we elke maand een klantgesprek waar we heel blij van worden. Lees je mee?
Yes, we mogen weer!
Het heeft even geduurd, maar we mogen weer op vakantie naar een aantal bestemmingen. Daar zijn niet alleen wij, maar ook onze klanten enorm blij mee! Vorig jaar moesten door corona veel reserveringen geannuleerd worden. Die klanten ontvingen van ons een coronavoucher, met een geldigheid van 1 jaar, waarmee zij op een later moment opnieuw een reservering konden maken. Zoals beloof zijn wij eind maart begonnen met het terugbetalen van deze vouchers. Maar nog leuker is het natuurlijk wanneer klanten de voucher kunnen inwisselen voor een nieuwe reservering!
Het is dan ook heel fijn om te zien dat er de afgelopen weken ontzettend veel vouchers zijn ingewisseld voor een huurauto deze zomer. Want we kunnen eindelijk weer doen wat we leuk vinden: klanten helpen met het vinden van een geschikte huurauto!
10 september 2023 | 2:30 am | Reageer op Kfir Quist
Hallo,
Ik wil hierbij een klacht indienen over Sunny Cars partner Ilha Verde op de Azoren. We zijn op het 1e eiland geweest Sao Miguel, daar kregen we een Renault Captur mee, een drama om te rijden, erg zware koppeling en schakelbak. Nu zijn we op Flores en...weer een Captur! Ik heb op mijn kop gestaan om een ander merk te krijgen maar niets mogelijk. Ik heb kramp in mijn voeten/benen in de Renault. Erg slechte service, misschien kan Sunny Cars NL ingrijpen want mijn vakantie valt zo in het water. Over een paar dagen eiland Terceira, AUB geen Renault!!!!
Plaats een reactie
11 september 2023 | 11:59 am | Reageer op Jaap Van Sunny Cars
Hi Kfir, jammer om te horen dan onze autohuur niet voldeed aan je verwachtingen. Je kunt je klacht het beste doorgeven via een mailtje aan customercare@sunnycars.nl, of door ons te bellen. Dan kijken wij met je mee of er een oplossing is te vinden. Met zonnige groet, Jaap
Plaats een reactie