Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Interview met reserveringsmedewerker Miranda de Kievit

Sinds zeven jaar houdt Miranda de Kievit zich bij Sunny Cars bezig met last-minute reserveringen. De drukte die dat teweegbrengt is precies wat ze zo leuk vindt aan haar werk.

“Soms bellen klanten met de mededeling dat ze over een uur een auto willen, in Zuid-Afrika of Australië. Of ik krijg zakenmensen aan de telefoon die een spoedbespreking hebben in Polen of Duitsland. Dat lukt nagenoeg altijd. Met de meeste partners op locatie heb ik een warm contact, ik ken ze allemaal bij naam. Dat helpt natuurlijk wel als je heel urgent iets geregeld wilt hebben.”

interview reserveringsmedewerker

Tijdsverschillen

“De drukte die last-minute reserveringen teweegbrengen, het overzicht bewaren, dat vind ik leuk. Ik word er zelfs blij van als ik in mijn systeem zie dat er nog heel veel last-minutes afgehandeld moeten worden. Dan gaat mijn hoofd direct aan het werk. Wat kan ik doen? Waar moet ik op letten? Wil iemand bijvoorbeeld een last-minute op Curaçao, dan kan ik daar niet zomaar over gaan bellen. Als het hier in Nederland overdag is, slapen ze daar immers nog. Rekening houden met al die verschillende aspecten, daar houd ik van.”

Ik kan niet zomaar naar Curaçao bellen, want daar slapen ze nog.

“Voordat ik bij Sunny Cars terecht kwam heb altijd op een reisbureau of bij een touroperator gewerkt. Ik had dus wel verstand van reizen, maar niet van auto’s. Dat is nu wel anders. Tegenwoordig herken ik specifieke modellen op de snelweg en als ik mijn man daar dan op wijs, kijkt hij me altijd heel verbaasd aan.”

Millionaires shortbread

“Ik heb ontzettend lieve collega’s. Als er iets heftigs in mijn privéleven gebeurt, kan ik hier gewoon uithuilen en heeft iedereen begrip voor me. Daarom maak ik ieder jaar op mijn verjaardag mijn inmiddels befaamde ‘millionaires shortbread’. Dat is een soort Twix – met koek, caramel en chocola – maar dan in de vorm van een taart. Ik moet ieder jaar méér bakken, want steeds meer collega’s willen een stukje. Maar dat doe ik graag, want bij Sunny Cars voel ik me gewoon thuis.”

Suzanne Al

Marketing Manager

Als Marketing Manager Nederland & België is Suzanne verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten. Naast een passie voor autohuur, is ze ook dol op vakanties. Niet gek dus, dat ze vaak bezig is met vakantieplannen maken – altijd mét huurauto natuurlijk. Want alleen dan kom je op de mooiste plekjes.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Reacties

Fam.Lataster

1 oktober 2017 | 4:17 pm | Reageer op Fam.Lataster

Hallo Sunny cars,
Na jarenlang klant bij jullie zitten wij nu met een probleem.
17 okt 13.20 uur vliegen wij met ryanair naar Alghero op Sardinie en landen om 15.30 uur.
Gaarne zouden wij nu al een auto willen boeken , maar durven dit niet te doen omdat Ryanair zomaar 1uur vantevoren kan annuleren.
Ook al sluiten wij flex service (4uur) af, kunnen wij de auto niet meer annuleren .

Vraag : wat nu?

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Suzanne Al

2 oktober 2017 | 11:03 am | Reageer op Suzanne Al

Beste familie Lataster,

Wanneer jullie de Flexservice afsluiten, dan is normaliter de uiterste annuleringstermijn 4 uur voor huuraanvang. Mocht Ryanair de vlucht annuleren, dan gaan wij daar natuurlijk flexibel mee om. We zullen in dat geval ook korter voor huuraanvang de auto kosteloos annuleren. Wel even de Flexservice afsluiten bij de reservering!

Zonnige groet,
Suzanne

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou