Een all-in auto huren bij Sunny Cars? Naar sunnycars.nl

Op de stoel van een klant

Ik krijg nog weleens de vraag wat Sunny Cars als internationale bemiddelaar in autohuur nu precies doet. Blijkbaar bestaat er nog veel onduidelijkheid. Gelukkig ben ik (dat mag je ook verwachten in mijn functie!) heel goed in staat uit te leggen welke voordelen het autohuren via ons voor de klant inhoud. En dat is precies wat ik hier nog maar weer eens wil doen.

Ten eerste wil ik even zeggen dat Sunny Cars al 20 jaar actief is met autoverhuur-bemiddeling. Dat is onze enige activiteit en daar zijn we iedere dag, (soms letterlijk) 24 uur mee bezig. We zijn dus een echte specialist! En dat merk je als klant. Omdat we met meer dan 5000 verhuurpunten in meer dan 90 landen samenwerken. Wij doen daar niet alleen zaken met grote en internationaal opererende autoverhuurders, maar ook met de betere lokale aanbieders. Met sommige partners werken we al 20 jaar uiterst plezierig samen. Dus wij kennen hen en zij kennen ons. Zij kennen onze (hoge) eisen –daar zijn we altijd eerlijk en fair over- en zij weten wat wij te bieden hebben. Misschien hebben we daardoor bij velen een streepje voor. Hoe dan ook, we zijn altijd verzekerd van de modernste auto’s, voldoende keuze en –in het hoogseizoen niet onbelangrijk- van voldoende aanbod.

Verder realiseren wij enkele honderdduizend boekingen per jaar, zodat we scherpe condities kunnen bedingen. Waarvan een groot deel tot uiting komt in onze concurrerende prijzen, al zeg ik het zelf. Maar onze verhuurpartners zijn geen verzekeraars, dus is dat traject meestal onvoldoende geregeld. En juist dat niet onbelangrijke aspect hebben wij aan onze dienstverlening toegevoegd. Omdat we als geen ander weten dat, zodra je een auto in een vreemd land huurt, je veel plezieriger rijdt als je weet dat alles, maar dan ook letterlijk alles goed geregeld is. Het is juist DIE gedachte, die heeft geresulteerd in ons (en ook dat mag wel eens gezegd worden) unieke all- inclusive concept.

Een man nadenkend op een stoel

Wat dat allemaal inhoud is met een klik naar links op deze site natuurlijk duidelijk te zien, maar een kleine toelichting kan zeker geen kwaad. We zijn op de stoel van een huurder gaan zitten en hebben over alle soorten van potentieel onheil die zouden kunnen ontstaan nagedacht. Glas schade, schade aan de banden, het dak (oeps, lage doorgang) en de bodem is gedekt. Wij betalen de rekening mocht zoiets gebeuren. Diefstal of schade aan de huurauto? Ook gedekt. De WA verzekering? Standaard door ons afgedekt tot 7,5 miljoen Euro, omdat de verplichte lokale dekking soms een stuk lager is. Eigen risico? Neen, bij Sunny Cars niet. Ook die schades betalen we uit, mocht er een ongelukje gebeuren. En zo kan ik wel even doorgaan. Maar ik wil graag ook nog even de ongelimiteerde kilometers vermelden en  de 24 uur bereikbaarheid service bij calamiteiten. En dat alles haarfijn geregeld is, voordat je op vakantie gaat.

En dan de hamvraag –ik zie het u denken- is Sunny Cars de goedkoopste? Op het eerste gezicht vaak niet. Er zijn veel bedrijven die met een zogenaamde  ‘uitgeklede’ prijs adverteren, waardoor het lijkt dat je ergens anders goedkoper uit bent. Tot dat je al die bijkomende kosten en verzekeringen die wij wel bieden gaat optellen (als je er al informatie over kan vinden). Dan durf ik de uitdaging aan, door te stellen dat we vaak een even scherpe prijs bieden en soms zelfs voordeliger zijn. Omdat we als specialist nu eenmaal heel goed weten wat we doen en verder gaan dan anderen. En met een Smile!

Suzanne Al

Director of Marketing

Als Marketing Manager Nederland & België is Suzanne verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten. Naast een passie voor autohuur, is ze ook dol op vakanties. Niet gek dus, dat ze vaak bezig is met vakantieplannen maken – altijd mét huurauto natuurlijk. Want alleen dan kom je op de mooiste plekjes.

Plaats een reactie

* Nodig om een reactie te plaatsen.

Misschien ook interessant voor jou